Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Публикувано: 17 юни 2022, 22:55
Тъй, като продадох една от небезизвестните на всички тук Фиеста преди 2 седмици, която бе с 10 годишна история във форума и темата, „ Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г. „ и ви обещах, че скоро ще отворя публикация във форума с нова кола и представител на марката – ето, че момента настъпи!
Вече съм собственик на Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г. !
Сухите, технически характеристики на модела можете да видите тук -> https://www.auto-data.net/bg/ford-focus ... -s-s-20102
Колата е закупена от Мото Пфое в Германия и регистрирана там в началото на 2015 г. Карана е от семейство Пловдивчани там, 2 години, след което са се прибрали с нея в БГ. Карана е най-вече от жената, като градска кола. Винаги е обслужвана в Мото Пфое, в Германия, а след това в Мото Пфое Пловдив и в дигиталния и паспорт, във Форд по колата никога не е правено, или предписвано нищо, освен няколко смени на масла, филтри и веднъж предни накладки. Към момента е с навъртени, доказани, реални 55 000 километра и в общи линии е неразличима почти по нищо от нова кола, в магазина.
За повече и окончателна сигурност, преди да направя покупката премина цялостен, обстоен, заводски преглед в Мото Пфое Пловдив. След прегледа бе установено, че колата няма никакви сериозни и належащи забележки, не се нуждае от никакви манипулации към момента, освен от обичайното обслужване на масла, филтри и смяна на спирачна течности, за които ще я закарам отново в Мото Пфое след 10на дни. На цялостния, обстоен, заводски преглед се установиха само " моментни, комуникационни грешки ", които казаха, че са нормални и не трябва изобщо да ги мисля, както и по техни думи " минимален " луфт от ляво в кормилната рейка, който бил почти неразличим от този при нова кола и с него можело да карам още много години и километри, преди да се задълбочи, и да се налага смяна ( рейката при тях се оказа, че заводска на Форд струва 3000 лв с всичко като крайна цена, а афтърмаркета се върти около 1000 лв )
Колата е сребрист, сив металик, а като допълнителни екстри над базовото оборудване колата е снабдена със „ старт-стоп „ система, подгрев на волана, заводски затъмнени, задни стъкла, допълнителни, гумирани протектори на всички врати, кора с алуминиеви ограничители за багажника по неговите форми, 2 комплекта лети джанти със зимни и летни гуми, и още… Получих колата с платени годишна винетка, гражданска, данък, технически преглед, след автомивка и с гориво за стотина километра, както и с готова, Пловдивска регистрация и табели. Минах набързо само през КАТ, за да си сменя талона, както и да си направя анекс към гражданската на мое име.
Понеже предполагам, че много от вас ще се интересуват и от това на каква сума е закупен автомобила, и излезнал до крайния му, настоящ вид, с всичките останали документации, данъци, такси, обслужване ( което предстои след 10на дни ), пълнене на резервоара с бензин до горе и останалите разходи по него, за да се кача и карам без повече мисли и грижи, то отговора е – 21 000 лв за всичко изредено до тук от-до!
Очаквайте тези дни още от мен и Фокусника в коментарите под тази нова тема. Скоро ще споделя повечко снимки на новата придобивка с вас, първи впечатления, мнения и прочие, както правех цяло десетилетие в предходната ми тема за Фиестата. Надявам се, че ме очакват много и приятни емоции в годините напред, с новия ми Фокусник, без тежки и неприятни изненади свързани със сериозни ремонти.
Поздрави, ще се радвам да коментирате и споделяте всичко вие самите по отношение на конкретното Фордче и модел. Хубав и усмихнат уикенд на всички.