Ford F-150, Ford Explorer, Mercury Grand Marquis

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford F-150, Ford Explorer, Mercury Grand Marquis

Мнение от fordmaniac » 22 апр 2023, 11:53

snakeplissken , интересно ми е имаш ли наблюдения върху поведението на Ford Edge . Карахме го на тестове 2018 г. и разликата с Експлорера е много голяма. Вярно, че имат разлика в теглото, ама...
Ейджа се държеше все едно караш Фокус, а не доста голям и тежък ( 1880 к.г. ) джип. Доказа,че не конете и ускорението в права посока са важни. Динамиката в завои не само за размерите му беше потресаваща.
Експлорера ускорява брутално, но завоите не са му силна страна.
Поздрави.

snakeplissken
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 18 апр 2023, 01:41
Местоположение: British Columbia
Status: Извън линия

Re: Ford F-150, Ford Explorer, Mercury Grand Marquis

Мнение от snakeplissken » 22 апр 2023, 18:30

fordmaniac написа:
22 апр 2023, 11:53
snakeplissken , интересно ми е имаш ли наблюдения върху поведението на Ford Edge . Карахме го на тестове 2018 г. и разликата с Експлорера е много голяма. Вярно, че имат разлика в теглото, ама...
Ейджа се държеше все едно караш Фокус, а не доста голям и тежък ( 1880 к.г. ) джип. Доказа,че не конете и ускорението в права посока са важни. Динамиката в завои не само за размерите му беше потресаваща.
Експлорера ускорява брутално, но завоите не са му силна страна.
Поздрави.
Пробвал съм тест драйв веднъж, не е моята кола.
Как ще го кръстиш тоя модел Edge (Ръб) като е заоблен, а не ръбат 😀
Те са на една платформа с Експлорър, но Едж е по-малък като габарити, по-аеродинамичен, по-нисък, и затова взима завоите малко по-добре.
За Експлорър си прав, не е от най-стабилните в завоите, ама то кое ли СУВ е 😉

Едж в момента се прави в Онтарио Канада и в Китай. Аз живея във Ванкувър Канада и честно казано Едж рядко виждам по улиците. В Щатите пък почти не съм ги виждал по пътищата.
Общо взето е модел, който не предлага нещо по-добро от преките си конкуренти тук.

За Европа може и да става, ама утре ще вземат да решат и на него да сложат някой 3 цилиндров мотор като на Бронко Спорт примерно, и тоя модел съвсем ще отиде в историята.
Виж как всички производители намалят обема на двигателите.
На новия Раптор слагат 5.2 литров мотор

П.П. Преди малко влязох на сайта на Форд Канада да видя за какво става въпрос.
Egde SЕ с 2.0 литра екобууст излиза към 55 000 български лева, а Edge ST с 2.7 литров шестак излезе към 72 000 български лева

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта