Отзиви от Тест Драйв Дряново

Фордовки, скари, бири, манaстири и малко offroad.
Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от Major_Koenig » 10 апр 2022, 23:49

Колеги очаквам да споделите и тук Вашите впечатления от любезно предоставените ни тестови автомобили
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от paci » 11 апр 2022, 00:22

Само се возих в STто и не пожелах да карам.
Няма такава лагерница, заболя ме главата.
Не бих тръгнал с това на дълъг път.
Спорт ама SUV нали уж и малко семейно да е за пътуване.
Сбъркана работа.
Или гуми ѝ бяха пренапомпени или настройките на окачването бяха на на някакъв мега спорт.
Кошмарно беше.
На легналите полицаи се изсипваше като чувал с картофи.
Бръмчи там някакъв спортен звук ама не баш.

Пума ... дръжки ...
Да му бяха измислили друго име, не Пума.
Няма нищо общо с Пумата.
Карам дъртата Пума в ламарините на Фиеста и бих си тръгнал с нея на дълъг път.

Иначе дърпаше!
Представям си нещото дето не е ST да е с подобна возия ама и да не върви.

Приключиха Ескорт и стана Фокус - добре.
Приключиха Сиера и стана Мондео - добре.
Ама връщат Пума и то няма нищо общо - не е добре.
Ни е SUV, ни е спорт ...

Потребителски аватар
Kaloyan3111
Потребител
Потребител
Мнения: 45
Регистриран: 17 юли 2020, 21:04
Модел на автомобила: Fusion SEL Hybrid
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от Kaloyan3111 » 11 апр 2022, 11:10

Карах и двете до Велико Търново и обратно

*ST*то
+ много забавно да се кара
+ скоростния лост е мега удобен превключвах само с китката докато цялата ми ръка си седеше подпряна на лакътника
+ волна е твърд на спортните режими
+ sunroof
+ заден малък sunroof

- няма адаптивен круиз контрол
- няма heads up display
- страничните пгледала за мен лично са прекалено тесни и не се вижда много
- двата sunroof-a не са затъмнени фабрично. Колкото и да помага отдолу подвижния сенник все пак е перфориран и не спира УВ лъчи
- камерата за задно движение е ужасна от към качество иначе си работи както при останалите фордове
- твърдо окачване


*Kuga*
+ супер широко купе
+ повече режими на каране спрямо STто
+ меки седалки с ел. контроли
+ подгрев на задните седалки
+ heads-up display
+ по яка музика (спрямо STто)
+ големи странични огледала с датчици и от двете страна за наближаващи коли
+ по нов SYNC софтуер
+ адекватен размер на багажника
+ две задни камери с адекватно качество

- странен работещ шум от ел мотора
- лежерен автомобил след 120/130км едва вдига
- няма sunroof
- никаква радост/забавление при каране
- системата за автоматично прибиране и излизане от паркинг според мен има прекалено много стъпки за активиране и ползване но поне работи адекватно

За возенето и в двете мога да кажа само че Кугата става за обикаляне на цялата страна а със ST то може много добре да се наказват беемвисти на пътя и в града . Може би поради по дългата база и височина на кугата и разбира се по мекото окачване - возенето беше доста меко и приятно. На легнали полицаи или дупки се усеща само леко движението на съответната гума. STто иска малко свикване с късите му спортни предавки.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от DigiPro » 11 апр 2022, 21:32

Карах и двете коли. Kuga е един чудесен семеен автомобил. Много комфортна возия подходяща за дълги пътувания. Седалките са една идея по-меки от стандартите на Форд. Множеството асистиращи системи са голям плюс и разтоварват допълнително напрежението при шофиране. Мощността е доста прилична. Единствено както спомена и колегата по-горе над 120 ускорява по-бавно. Багажника ми се струва малко по малък от този на C-Max.
Puma ST е един много забавен и вълнуващ автомобил. Не съм съгласен с paci за возията. Според мен е намерен много добър баланс между стабилност и комфорт. По комфортно вози от B-Max, който е от същия клас (на Фиеста) въпреки, че тази е с нископрофилни 19-ки. Двигателя има страхотна тяга. Поема безпроблемно дори от 60 км/ч на 6-та, без да хълца и придърпва. При изпреварване на 4-та се изстрелва и докато се усетиш си на 140 км/ч. При форсиране на място има характерните припуквания, като на Fiesta ST със същият двигател. Цвета и визията са уникални и доста хора се заглеждаха, като минавахме през града. Седалките са много удобни. Повече ми харесаха от тези на Kuga, тъй като съм по-слаб и ме обгръщаха доста по-добре.
Все пак ако мога да избера само една от двете, то Kuga е по-практичния избор.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от paci » 11 апр 2022, 21:55

И двамата сте шофирали.
Седнете от зад и шофера да кара малко по-динамично.
Ужас е.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от HACKO » 12 апр 2022, 01:23

Аз съм човека докарал главоболия на Паци и ще кажа, че и отпред вози като каруца. Абе хора не знам аз ли съм с изкривено понятие, ама не знам как може да харесате този ужас. По път с неравности, каквито са повечето у нас, колата подскача като баскетболна топка по пътя и според мен е опасна за каране със скорост над 60 Км/ч. После намерих нов път с равен асфалт и завои, няма такъв кеф. Колата дърпа като луда върви в завоите като по релси, при това в нормален режим. Въпреки че доста се постарах усетих само два пъти да се опита да се плъзне и ЕСП сработи много леко и коректно. ЕСП също се намесва много добре (или поне аз така си мисля), когато скочиш на спирачките със всичка сила докато завиваш. В спортен режим става още по-весело, колата пощурява. В общи линии моето мнение е че са направили много добра кола, но да си я караш само по писти. За разлика от други Фордове, като Куга и Експлорер, не можах да намеря как се сменят различните режими, дори и при спрял автомобил, освен бутона за спортен, явно е някъде в менюто, но да се прави това в движение е притеснително. Седалките не са за моето тяло, прекалено ръбати са, може би някое 25 годишно дупе ще се чувства добре, но моя 52 годишен гъз страдаше.
Кугата не я карах, може би първо трябваше да пробваме нея. След Пумата нямахме желание за шофиране а за питие.
В резюме, ако имах възможност бих избрал Ейдж или Експлорер.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от fordmaniac » 15 апр 2022, 16:59

Първо искам да искажа благодарност на ръководството на клуба за организацията на събранието и на Мото Пфое за предоставянето на автомобилите за тестове.
По стечение на обстоятелствата направих мнооого дълъг пътен тест на Форд Куга FULL HYBRID . По каталог е 2.5 190 к.с. обща мощност с електомотора. Обаче теглото е почти 1800 кг. .
Кутията е e-CVT , която е на повечето кибрити ( оп ХИБРИДИ ) . Освен един бутон L няма нищо, пък аз обичам да превлючвам и ръчкам. L го ползвах пак де, ама ...
Тук идва първият момент. Задвижващата система от мотори работи толкова перфектно и незабележимо, че и аз не страдах много от липсата на скорости или пера на волане. Ма то вярно няма какво да правиш с тях.
За сравнение карам често Лексус 400 H на мой приятел и също сравнено с Мондео хибрид, който карахме в Ловеч, тази Куга задвижването е докарано до високо ниво на съвършенство. Превключването между елктромотор и хибридно само се индицира на таблото, но е почти неосезаемо и бързо и тихо. Момента на запалване на ДВГ-то почти не се възприема, вибрации и шум в минимални количества проникват през добрата шумоизолация.
Динамиката е сравнително добра, все пак е 1800 кг. и конете на мотора и електромотора трябва да се борят с това. До 100 км/ч мо дават под 10 секунди и така се усеща. След 120-130 пада ентусиазма, но за изпреврване до 150 се засилва не лошо.
Возията е приятно твърда.
Аудиото е страхотно!!!!! Навигация, СИНК минк, връзка с телефон, утубе, всичко пее, качесвото на звука е много високо, а няма БГ език.
Тъй като го карах много време и скучах с моторите и кутията, му разучих на спокойствие всички копчета и функции ( ако не съм пропуснал нещо ). Дейсвително с тзи машина се пътува приятно-скучно и надежно. Ще обясня що.
След срахотно работещият мотор или по скоро мотори, нещото което ще ми липсва най-много е перфектния, брилянтен АДАПТИВЕН КРУИЗ ! Карам често Мондео 2017 модел с адаптивен круиз и сравнението с този е направо невъзможно. Напредъка е страхотен, хвала на инженерите! То няма такъв кеф. Мога да го сравня с Мерцедес GLS 2018 г. който ме впечатли как работи, Кугата не отстъпва въобще.
Примерно задаваш 94 км/ч и караш на пътя за Търново, настигаш камьон с 67 км/ч и машината плавно изравнява без излишни резки намаляния или спирачки. При излизане за изпреварване, връща зададената стойнос и продължава с 94 .
Към круиза може да се включи и следенето на лентата, като е с две нива.В едното само предупреждава с вибрация на волана. Второто е с подпомагане на завиването, бута волана с идея да не излезе от лентата. Само при положение, че се държи с ръка волана.
Комбинирано с круиза не ти пречи, че предния намаля и че има завой. Затова твърдя, че " пътува приятно-скучно и надежно " . Може да си човъркаш копчетата, телефона и да се возиш на предна лява седалка. До някъде става, на някой може да му хареса.
Има няколко режима на движение, основно пробвах НОРМАЛ, ЕКО и СПОРТ. Разликите са реакцията на педала на газта. На ЕКО първата една трета е много слабаи плавна, на НОРМАЛ е средна хубост. Кара на ток колкото може.
На СПОРТ не кара само на батерия и винаги е запален двигателя и работи с двата мотора. Педала е по-агресивен и динамиката е по-добра.
Вероятно се отразява на разхода, ама иска по-дълги тестове.
При пълна газ е почти без разлика кой режим е . Има и някакви за сняг и други тежки терени, ама такива СУВ -чета едва ли ще се карат в тежък офроуд. Нищо, че има двийно.
Най-неприятното за мен беше педала на спирачката. То на хибридите е с електро усилване, ама този е 3 мм. електическо спиране с рекурперативно зареждане и следващите 2 мм. забива наклатките на макс. Кво ли не съм карал, но на този педал като действие не можах да се адаптирам.
Ако всичката тази техника беше във Фокус или в Мондео, щеше да ми хареса повече. Просто не си падам по СУВ или джип. Седиш високо,обаче и се клатиш високо.
Седалките бяха най-обикновенни и не се престараваха със страничната опора. Стават за спокойно пътуване. То и без това не предразполага към динамика в завоите, все пак е високо.
Да не забравя разхода. Със Софийко градско и до Дряново и обратно е 6.7 литра на 100 км. каране по магистрала 140 на круиз, 90-100 по извънградските пътища + няколко тествания .

Пума ST ! Казах ли, че не харесвам SUV -ове и джипки. Пумата може да е добра, ама трябва да не съм карал Фиеста ST. Същият огън мотор и безупречна ръчна кутия в джипче, което е по-високо и със стотина кила отгоре. Страхотни седалки, твърдо спотрно окачване, предаване на мощността на пътя, динамика във всички направления, почти супер.

Поздрави.

poet
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран: 08 фев 2005, 14:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 - 2.5 T
Ford Escort MK4 - 1.6 Cabriolet
Ford Transit Connect 1.8 Tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Отзиви от Тест Драйв Дряново

Мнение от poet » 18 апр 2022, 14:41

Ще бъда сравнително кратък в отзивите си за Puma ST и ще започна с уговорката, че аз съм любител на стегнатото окачване и стабилно пътно поведение!

Представянето на този автомобил на пътя е завидно с оглед на габаритите и просвета му! Двигателят работи прекрасно и е изключително отзивчив при подаване на газ и изобщо не се колебае при бързото достигане на скорости над 150 км/ч, което предполага комфортно шофиране на дълъг път и сигурност при нужда от изпреварване. Динамиката му е наистина много добра, особено при спортните режими на работа, а влизането в и излизането от завой с по-висока скорост са истинско удоволствие!
По отношение на возията... аз съм впечатлен и доволен от това, което успях да изпитам, като отново се връщам в началото на коментара си... на мен този тип возия ми харесва!
По отношение на спирачките... много добре балансирани! Интериора на автомобила е приятен и изчистен от излишни глезотии, а материалите поне на пръв поглед изглеждат качествени... времето ще покаже дали е така.

Като обобщение... тази "въшка", определено ми хареса, като визия и представяне!

Успех на настоящите и бъдещите собственици на такъв автомобил. Много приятни и безаварийни километри!

Отговори

Върни се в “СРЕЩИ НА КЛУБА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта