Здравейте,
нека и аз скромно да се изкажа, защото по принцип съм "слушател - читател". Това, на което вчера присъствах, в сутрешната справка за пътната обстановка беше отбелязано като "ПАРАД НА АВТОМОБИЛИ", поради което ще е недостъпен пътният участък. Излиза, че дори хората от службата са разбрали същността на мероприятието, а само ние ентусиастите, мераклиите и т.н. не бяхме. Много детайли показваха за потенциални проблеми, но съм склонен да ги отдам на "сефтето" и разнородното присъствие от всяко естество - темперамент, дисциплина, съзнание, съпричастност и в този дух. Аз, а предполагам и повечето от участниците, съм толерантен към това. По-важно беше да се стегнем и да се представим подобаващо, напук на хейтърите, заливащи мрежата със злобни писания. Но за съжаление ентусиазмът, а в някои участници адреналинът, бяха в повече, пред разума. Не беше толкова трудно това, което беше убягнало на организаторите, да го компенсираме ние. Не е много сложно първия участник да е дисциплиниран и да зададе твърдо темпото. Следващият не може да го "прескочи" - остава само да го следва сигурно и точно. Не видях по трасето аварирали автомобили (все пак караме FORD
) - следователно разкъсванията, които бяха повсеместни, са се дължали или на "юркане" от предните, или на "мотане" от задните. Във класическата физика няма друг вариант. Но струва ми се по-вероятно че много участници са го криво разбрали като състезание, а не като парад. Това основно, мисля, ни попречи да имаме рекорд от над 2000 автомобила, без да сме максималисти.
Аз съм организиран човек и обичам да помисля и да се подготвя. Не беше трудно да се види в интернет какво е правено преди нас и да си направим изводи. Хубавата кола няма да си проличи, ако прелетиш със 100км пред наблюдаващите, вместо достойно и тържествено да се носиш безкрай пред тях и да им дадеш възможност да те разгледат добре, а може би и да харесат и завидят
Така би трябвало да се държи сериозният и уравновесен собственик на FORD. (за справка - парадите на Mustang-ите в САЩ по повод годишнината на модела през 2014!) Другото е или неизживян пубертет или избиване на комплекси. И аз обичам високите скорости, даже твърде
, и да "благославям" "умните" организации на движението по нашите "пътища", супер интелектуалните "органи на реда" и комисиите по безопасност на движението.
Но на 4 юни трябваше умно и организирано да ПАРАДИРАМЕ!
Надявам се да си вземем поука, въпреки евентуалния успех (поне докато официално не се обяви).
Не излезе много "скромно" изказване. Има още какво да се каже - полицаите, които не пуснаха колеги без регистрационен талон да се качат на тангентата въобще, а ги отпратиха с високоинтелигентното "айде бегай си дома, тук е само с листа, като тоя!", сочейки към моя на таблото отпред; необходимостта от "благословията" на "ПРЕМИЕРА-СЛЪНЦЕ", без чиито "магистрални" подвизи с нашите пари сме щели едва ли не да правим мероприятието в полето и калта - не се ли замисли, че заради всички "богопомазани" сме на този хал да нямаме къде да използваме 20-30 км здрав ПЪТ, а да се завираме 2500 автомобила на 16,5км, без да е сигурно дали ще стигнат, и да трябва да му се кланяме за това (а някои дори да му целуват г
(beep)за.
Но нейсе, важно е нашето желание и предпочитания към
Марката. Поздрави на всички участници и желаещи да участват!