Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Фордовки, скари, бири, манaстири и малко offroad.
Потребителски аватар
kilikanzer
Потребител
Потребител
Мнения: 907
Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от kilikanzer » 14 апр 2018, 16:38

Атмосферата е напрегната.Изображение

Изпратено от моят Респром


Изображение
Изображение
Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от ivo_63 » 14 апр 2018, 20:41

Виждам само бутилки с вода. Нещо трябва да се засили "горивото" :D :D :D .
Приятно изкарване на събранието !!!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от ЯЛТА » 15 апр 2018, 14:26

Последна промяна от ЯЛТА на 15 апр 2018, 19:49, променено общо 1 път.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от ivan_racing » 15 апр 2018, 15:27

https://drive.google.com/open?id=1Q3Jnn ... A-hBDfjCyr

Ето една-две снимчици.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
kilikanzer
Потребител
Потребител
Мнения: 907
Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от kilikanzer » 15 апр 2018, 21:35

Вече работи линка на Васко.

Изпратено от моят Респром

Изображение
Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от Major_Koenig » 15 апр 2018, 22:14

Колеги моля да споделите впечатленията си от двата тестови автомобила
Изображение

Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от Major_Koenig » 17 апр 2018, 23:13

Имах удоволствието да дойда на ОС с еджа. Като цяло впечатленията са ми добри, но имами някои забележки. Нека започна с хубавите работи автомобилът беше с отваряем стъклен покрив изключително готина глезотийка, която за мен лично си заслужава парите. По време на пъпленето ни към Вакарел, голяма част от пътя преминах на отворен по един или друг начин панорамен люк, вместо на климатик, което за мен е голям плюс. Друга много готина екстра е охлаждането на предните седалки много яка екстра, особенно ако колата се е напекла. Отоплението на волана и всички седалки съм сигурен, че също е много добро като екстра, но на 23 градуса реших да го пропусна като тест. Шумоизолацията на автомобила е на прилично ниво, но може и още малко по-добре да е за ценовият си клас. Нещото, което ми е харесвало винаги - големият багажник, напълно оправда очакванията ми и печели още една бонус точка. Ергономията на предните седалки и практическата възможност да настройваш всеки елемент от тях е много голямо предимство и изключително полезно особенно при дълъг път. Дизеловият агрегат дава прилична динамика за масивното и тежко купе на сувчето. Лично на мен ми е изключително интересно как би се държал с един бензинов от типа на 2.3 екобуст, но няма да разберем поне в това поколение.
Лед фаровете на автомобила са на много високо ниво като изпълнение и практичност. Имам проблем с очите и за първи път от години нас не се затормозих да пътувам на фарове. В режим на автоматични фарове електрониката работи много прецизно при смяна къси-дълги, дори по-добре от човек, Светлинният сноп постоянно се регулира и не позволява самозаслепяваме от пътни знаци и табели. Друго прекрасно впечатление ми направи функцията за завиващи фарове и осветление на траекторията на завоя. Като цяло оценката ми за качествата на големия кораб е положителна и много висока.
Няма как всичко да е само хубаво и еджа си има своите слаби страни и леко дразнещи проблеми за автомобил от премиум класа с цена от 100 бона. На първо място изключителни дразнеща е задната щира на багажника. Няма неравност през която да се мине и да не чуеш как се сгъва и разгъва задният край на щората, много досадно на фона на тихото купе. Форд продължават да имат много сериозен проблем с настройването на автоматичната скоростна кутия, макар и да има подобрения спрямо предното поколение скоростни кутии. В интетес на истината с нетърпение очаквам излизането на новата 8 степенна автоматична трансмисия и появатана новият едж с нея. Отново вървим в правилна посока, но има какво да се желае и от задната седалка. Голямото купе, тънките самолетни облегалки оставят много пространство за пътниците отзад, но седалката продължава да е твърда и не много удобна, но пък се забелязва подобрение спрямо куга.
Това е от мен на този етап на тема ейдж.
На другият тестов автобил форд фиеста така и не се качих да покарам.
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от ЯЛТА » 17 апр 2018, 23:54

Аз съм карач, и екстрите много много не ме интересуват, защото когато карам си върша работата, и не мога да се занимавам с включване и изключване на разни там глезотии. Колата върви добре, карах я в режима "спорт", като не използувах ръчното превключване на скоростите. Спирачките са сериозни, и Еджа спира хубаво и при крайности без поднасяне, и без загуба на траектория. В завоите е залепен за пътя и не мърда, предвид трасето Велинград- Разлог.
Има екстра, която не знам точно как се казва, но когато изпреварих друг автомобил с "отлепване" ми проектира на челното стъкло ниско долу двойна прекъсната линия,- сигнализирайки опасна близост. Може би щеше и да спре, или отнеме газта автоматично, но бях натиснал педала на газта до края и само таблото малко стана "дискотека".

Фиестата за габаритите си е добра, но 100-те к.с. са ми малко. Разходихме я до Белмекен, и по 30 км. трасе се държа подобаващо за класа си кола. Не съм я напъвал много защото по завоите това е нож с две остриета предвид възможностите и, все пак е лекичка и подскача, та не се знае на кой завой може да не задържи пътя, и да изпусне завоя. За нормално каране, и за градско шофиране, Фиестата е добра.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от HACKO » 18 апр 2018, 00:22

Ами Иво, не се ядосвай че не си карал Фиестата. Като цяло впечатленията ми от нея са повече негативни. Тази автоматична кутия направо убива автомобила, във завоите към Юндола, ми беше направо проблем да изпреваря много по-бавни коли, защото като натисна педала до долу, докато кутията се сети какво трябва да направи и отсечката свършва. В режим "S" нещата стават малко по-добри, но пак мисли много. За краткото време, което я карах не разбрах, че на волана има пера за ръчна смяна. За новото табло....., ами предишното беше по-хубаво, това ми напомня на Фолксваген. А този стърчащ таблет, имам чувство, че са се сетили за него малко преди колата да слезе от конвейра и са взели нещо от склада и са го бучнали на мястото на радиото. Толкова ли не можаха да направят една малка арка на таблото и да го вградят в него? За жалост днес гледах братушките презентират новия Фокус и там го има същия такъв стърчащ дисплей на таблото.
За Ейдж, там нещата са съвсем други, мога да кажа само 2 думи комфорт и динамика. След като на Чифлик го карах кротко, кефейки се на комфорта му, този път реших да го изпитам на лимита и останах много доволен от динамиката и пътното поведение. Почти моментална реакция при натискане на газта, кутията превключва бързо на правилната предавка. Колата върви там където я карам и прави това което искам. Спирачките са брутални и убиват скоростта невероятно, стабилизиращата система се намесва много елегантно при интензивно спиране във завой и не позволява на колата своеволия. За неприятните шумове, които казва Иво, ами нямах време да се ослушвам, все пак той я е карал на по-дълго разстояние.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от Major_Koenig » 18 апр 2018, 00:39

Насе за фиестата изобщо не се ядосвам, аз съм си казал, че това не е моята кола и не размирам за нея. Колкото до шумовете повярвай ми на прибиране към София излизайки от прекрастните завой /защо не бях сам в колата :twisted:/ до София просто си се возех и наслаждавах на комфорта. По магистралата си се возех със 140 на темпомат и само тая скапана щора ми разваляше идилията.
Изображение

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от synthez 3D » 18 апр 2018, 09:06

Първо искам да благодаря на Мото Пфое, за осигурената възможност за тест на тези автомобили. Като фенове на марката за нас е важно да знаем как се развиват нещата и да сме в крак с времето. Понеже имам база за сравнение, искам да споделя моите впечатления от двата автомобила. Нека да започна с Фиестата, която ме изненада приятно. Имал съм нова Фиеста от поколението около 2006 година и ако трябва да ги сравня, бих казал, че нямат нищо общо. При сегашния модел обезшумяването е в пъти по-добро и в следствие на това усещането за комфорт е несравнимо. Като цяло автомобила се усеща в по-висок клас, което е естествено, защото той наистина е. Пълен е с екстри от високите класове, което в предишните поколения беше немислимо.
20180415_092500.jpg
Моята дъщеря най много хареса панорамния люк, който в отворено състояние създава впечатление за кабрио, обаче без досадния силен вятър.
20180415_092541.jpg
По принцип не съм привърженик на автомати и нямам много впечатления от други подобни автомобили. Затова не бих искал да коментирам поведението на скоростната кутия. И все пак ако аз си поръчвам такава кола бих си избрал ръчни скорости. Нека да спомена и двигателя, като основен виновник за комфорта :) Както знаете карам същия 1.0 Екобуст на доста по-тежкия C-MAX и друго освен суперлативи, не бих могъл да кажа. Макар, че тази Фиеста беше с версията с по-малка мощност (100 к.с.) заради по-лекото купе усещането за динамика е подобно.
Имам някои забележки относно дизайна на екстериора на колата, но това са по-скоро лични предпочитания. Много ми харесва задната част, която изглежда доста по-елегантно, съразмерно и красиво от предишния модел.
20180415_092558.jpg
Струва ми се,че предишния модел изглеждаше малко по-добре отпред, но може би това впечатление ще се промени с времето, когато свикнем да виждаме повече от новите Фиести по улиците.
20180415_092524.jpg
Ако трябва да обобщя, бих казал, че този автомобил е прекрасен малък (вече не толкова малък) автомобил, който може да се използва освен в града и за комфортно пътуване на дълги разстояния.

Сега да кажа и няколко думи за огромния Форд Едж. Да това е думата ОГРОМЕН. Въпреки комфорта и екстрите, характерни за класа, това не е моят автомобил. Красив, комфортен, удобен и пълен с екстри като за най-висок клас, но просто е много голям за моите разбирания. Като привърженик на по-скромни возила с бензинови двигатели, не бих могъл да дам повече оценки, но съм сигурен, че почитателите на този тип автомобили ще открият всичко необходимо в този SUV.
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от Любо » 18 апр 2018, 09:57

За Фиестата нищо не мога да кажа, защото не я карах. Но подозирам, че относно динамика и пътно поведение мнението ми щеше да е като на Наско.
Еджа... Отсечката по която го карахме не беше много дълга. От хотела до Юндола и обратно, като на това кратко разстояние сме сменихме трима души. Относно екстрите - даже не ги преброих всичките. Забелязах една много приятна екстра, а именно, че следи разстоянието до предния автомобил. Не тествах дали ще намали сам при по-малка дистанция, но пък в предния край на таблото, в основата на челното стъкло, светват червени светлини, което те кара да намалиш скоростта. Динамиката в нормален режим е много зле. В режим спорт не я тествах. Известно време ми отне да открия перцата за ръчен режим, защото са позиционирани по-ниско отколкото и необходимо и не се откриват интуитивно. При ръчна смяна на предавките динамиката е доста по-добре отколкото в автоматичен режим, но въпреки това скоростната кутия реагира с доста голямо забавяне. Не разбрах как се минава от ръчен в автоматичен режим... досега каквото съм карал с подобни кутии е било като настроиш с перцата или лоста на D и минава в нормален автоматичен режим. Тук нещо не стана. Е, при следващо запалване е в автоматичен режим.
Незнам дали заради това, че пишеше sport отзад, на капака, но ми се стори дооста твърдо окачването. За такава голяма кола може би е добре да е с по-твърдо окачване, но тя освен голяма трябва и да предоставя достатъчен комфорт. По доста добрия път от хотела на горе, доста друсаше. Вярно е, че благодарение на това окачване Форд Едж седи като залепен на пътя, но все пак очаквах малко по-комфортно да се усещат неравностите. Може би трябва да се помисли за регулируемо окачване...
Относно визията отвън изглежда невероятно. Много ми хареса. От вътре също е пипнато доста, но има какво да се желае, като например гладката пластмаса на централния панел... Това все едно е взето от моделите от преди 15 години... Как въобще им е хрумнало да я сложат такава пластмаса там!? Пипнеш и оставят следи веднага, остави това ми и на допир не създава усещането, че си в кола за 100 бона :( Вярно, че може и да не я пипаш, но ти вади очите.
С няколко думи - има много, много неща които ми харесаха и много малко, които не ми допадат. Като цяло останах с положителни емоции от теста.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от madboy » 18 апр 2018, 20:39

Това животно има перфектни спирачки (на сухо). За втори път карам автоматик, но въпреки това и миг не се почувствах несигурен по завоите.
Стегнато окачване. Странното е, че съединителя не ми липсваше.
Огромния шибидах ме грабна също. При скорост от 80 км/ч, вътре не се усеща вятър.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от fordmaniac » 19 апр 2018, 09:10

Първо да изкажа благодарности на ръководството на КЛУБА за организацията на събитието! Избрания хотел е малък, бе запазен само за нас, разположен в борова гора в началото на прохода. Обслужването и кухнята бяха перфектни!!! за което специални благодарности към персонала!
Благодарности и на МОТО ПФОЕ за това, че подържа Клуб Форд и предоставя новостите от гамата на марката за тестове.
.Форд Фиеста: Приятна малка кола, екстри в количество, панорамния покрив е впечатляващ. Много добра ергономия, перфектно кормилно управление, което помага в критични ситуации. Мотора е вече легендарен, няма нужда от реклама, автоматика превключва " мазно " и почти незабележимо, осигурявайки комфорт.
Разочароващо е пътното поведение.
Карал съм Фиести от Мк2 до последните и особено се впечатлих как от 2002 и най-вече реколта 2008 са постигнали революционно подобрение на пътното поведение на кола с ' П ' образен заден мост. Почти наравно с Фокуса, ама той е с независимо задно окачване! На Плевнският събор 2013 карах за пръв път Фиеста Екобуст , а на Дракон участвах в състезанията с такава 100 кс на наша приятелка ( специални поздрави ) и това е кола, която завива като по релси без колебание.
За съжаление 2015 при теста на Ред Едишън видях една дестабилизирана кола, а сегашната е разочароваща. Влизане в завой с не особено висока скорост води до леко поднасяне на задницата, доста неприятно, при по-сериозно засилване си иска чак корекция с прекрасния волан. Създава лошо чувство на нестабилност и недоверие.
При по-интензивно спиране също като Ред-а е нестабилна с леко шарене и то преди сработване на АБС . Пътното поведение е нещо, което ценя повече от подарения таблет на таблото, неудачно закачен там или малко мудната на моменти кутия.

.Форд Ейдж: Не съм почитател на джип като возило, но след Фиестата и похвалите на другите, се качих. УАУ! Комфорт, седалки със добра странична опора се очаква в този клас. Обаче при тези размери толкова спортно и сигурно движение с доста високи скорости си е доста впечатляващо. Границата му на стабилност е доооста висока, при преминаването и се на меси ЕСП някоя си система и го насочи във вярната посока! Карах само 5 км , но ми оправи ФОРД настроението ! Макар че от новите коли в сърцето ми има място за Фокус smiley-transport03 , и за този СУВ ще отделя малко .
Скоростната кутия е добре да е на СПОРТ, че иначе мисли различно и сваля някакви режими непонятни, отива до 1100 об , а после се чуди как да ускори. При толкова екрани и индикатори, трябва да се назначи някой да ги гледа!
Това е от мен.
Поздрави

Потребителски аватар
bigbass
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 май 2015, 09:27
Модел на автомобила: Escort mk3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от bigbass » 20 апр 2018, 10:07

Привет на всички.
И аз изказвам благодарности към Мото Пфое. Относно събранието смятам, че си изкарахме много добре. Мястото на хотела беше много хубаво.
Ще напиша възможно най - кратко какво мисля за двата Форд-а.
За Фиеста-та: панорамния покрив е нещото, което веднага те грабва по планинския път. Всеки, който се е качвал на Фиеста след 2012 ще каже, че тази е същата, в общи линии е така. Екранът поставен в средата, мен лично ми допадна - има много настройки, музиката е с добро качество и т.н.
Неприятно чувство имах, карайки с 50км/ч на прав участък и леко завъртайки ляво - дясно. Колата е "лигава", едно леко притеснение се появява у шофьора. Почти всички се оплакаха, че на спиране на прав участък има промяна в посоката на автомобила - има нещо вярно, нямам идея защо така се получава. Автоматикът е страхотно мазен, превключванията не се усещат, дори на ръчен режим при връщане на предавка надолу (от 4-та на 3-та) си подава леко газ, изравнява оборотите и го прави много комфортно. Определено колата е подходяща за кротки хора, на които не им се налага да изпреварват често.
За Едж Спорт: Много приятно изглеждащ SUV. Въпросният едж мисля, че беше с всички екстри (може и да съм в грешка), което за хора, които ги използват е огромно предимство. Карайки го само за 30 минути доста от екстрите бяха тествани. Много ми хареса, че ако колата е на позиция на автоматика Drive на таблото остава навигация в много малък и достатъчен вид, страхотна екстра. Екранът, който се явява Радио и още сума неща е много удобен за управление от шофьора и пасажера. Отоплението и охлаждането на седалките работят много добре, тук отварям скоба (преди година или повече карах БМВ 7 серия, с всички екстри за модела, там охлаждането на седалките, пуснато на максимум ме простуди- твърде силно е). При Еджа охлаждането и на максимална степен духа съвсем приятно и не може да те простуди. Автоматика е страхотен, само нещата, които Иво (Major) е написал са недостатъци. Двигателя е 2.0 дизел 210 коня, който е напълно достатъчен да се возиш спокойно и да изпреварваш спокойно. На ръчен режим колата е кеф за каране, превключвайки на 3800 об/мин ръчно и докрай дадена газ SUV-а ускорява прилично бързо. Спирачките са много добри, като повечето нови коли. Устойчив е в завои, приятен е за динамично каране, но без прекалявания. Музиката му е с много добро качество и хора, които обичат качествения звук , ще им се хареса. Отново панорамен покрив, за който за писали по-горе - наистина не ти вее главата, колкото и да е отворен. Багажникът е голям и достатъчен. Нямам впечатления за 4х4. Предупреждението за приближаване към настиган автомобил е добре разположена светодиодна индикация, проектирана на предния прозорец. Относно светлините, отпред, отзад, отстрани, свети си машината. Една от много удобните екстри нощно време - ако случайно късите светлини не ти стигнат и си пуснеш дълги, караш и не се притесняваш за хората отсреща, при появата на кола на разстояние около 300м, Еджа загаси дългите и съм сигурен, че човекът не съм го заслепил, същото прави и с халогените, гаси ги при поява на автомобил. Завиващите фарове са глезотийка, но полезна.
Темпоматът работи много добре.
И добавям последно - вечерта когато се качвате е удоволствие, всичко, което свети те привлича, дори лайсната на прага, свети EDGE.
20180414_184344.jpg
20180414_223804.jpg
20180414_223710.jpg
20180414_195853.jpg

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от peterdi_bg » 21 апр 2018, 10:56

Моите впечатления са само от Еджа, каран от мен на тъмно.

Машината си има достатъчно много екстри и базикни, които увеличават комфорта и удоволствието от ползването на автомобила. Доколкото си спомням, навремето обсъждахме Кугата че за тези размери има малък багажник, тук не видях такова нещо.

Много приятна возия, ергономична и подходяща за дълъг път. Не изглежда да са пестили екстри. Не разбрах коя модификация е, но при други марки съм виждал как в по-базовите модели пестят от разни дреболии, което говори лошо за политиката на компанията - като купуваш кола за 40000 и отгоре, да пестят от нещо което струва 30-40 лева, е просто смешно.

Малко ме дразни това че всичко в колата свети - сред всякаквите лампички, екрани и прочие важното се губи и човек може да се разсее особено ако не е свикнал. Това се компенсира от автоматиката, даже не разбирах как дългите ми се изключват сами при разминаване (впрочем късите са толкова добри, че от дълги изобщо нямах нужда).

Ако човек има 1-2 дни да свикне и да си намери най-комфортния режим за ползване, със сигурност колата много ще му хареса.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Сдружение Клуб Форд България -14.04.18

Мнение от ЯЛТА » 21 апр 2018, 22:56

30422019_1163785223758183_1084127421_n.jpg
30771955_1163785113758194_1365655851_o.jpg
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “СРЕЩИ НА КЛУБА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта