Тест драйв Fiests ST Ноември 2019 - Габрово
Публикувано: 05 ное 2019, 11:02
Така мина малко време от тест драйва. Страстите се поуталожиха и почнахме да си подреждаме мислите. Отделям впечатленията си за Фистата в отделна тема, като вероятно в нея ще публикуват и останалите, които я тестваха. За резултатите от ОС мисля, че ръководстовото ще направи отделна тема.
И така, Фиестата я карах от Габрово до София. В нормален режим, нормално каране (има три режима, но тъй като използвах само този режим за другите не мога да кажа нищо, само си мисля, че при тях веселбата е още по-голяма). Изследвах оборудването и експериментирах при изпреварванията. За ходовата част няма какво да кажа много повече от всичко изговорено за него. От завода е настроено перфектно, като позволява изпълняване на завоите с голяма скорост, като не се нарушава траекторията на автомобила и стабилността му. Освен това тялото не усеща много страничните натоварвания, от части заради рекаро седалките и от части заради много добрата настройка на ходовата част.
Двигателя е 1,5 литра и разполага с 200 к.с. Въобще не можах да ползвам всичките тези коне, но въпреки това усещах, че са там и само чакат да ги пусна. Споменах одеве за изпреварванията, та при движение на 6-та предавка с леко подаване на газ колата се ускорява много бързо и изпреварването се извършва без абсолютно никакви усилия. При изпреварването ако се свали една предавка ускорението е забележително и докато мигнеш изпреварването е завършено. Направих си експеримент и свалих при изпреварване две предавки, т.е. от 6-та на 4-рта, тук вече става весело. Не подадох цялата газ и въпреки това ускорението беше като на електрически автомобил. За нищожно разстояние и още по-малко време бях вдигнал доста висока скорост (нарочно не пиша колко). Та по отношение на двигателя мога само суперлативи да кажа.
Тествах и спирането на магистралата. Наложи се доста рязко да намаля от 140 до към 60. Свалих 2 или 3 предавки и заедно със спирачките дори не сработиха системите за подпомагане на спирането. Не знам дали на Ками й се опита колана, моя не можа… Та спирачките работят перфектно.
Удоволствието от шофирането е невероятно. Фиестата следи пътната маркировка и „знае“ по-добре от мен къде какво е ограничението на скоростта, къде е забранено да се изпреварва, дава информация за посоката на следващия завой, както и разстоянието до него. Много ме впечатли скоростомера – до 60 деленията са през 5 km/h, след това са както сме си свикнали, през 10. Има си стандартната от години свързаност на мобилни устройства, дисплея е с адаптивна осветеност, има си и други гъдели, които не разгледах.
Аз намирам само един недостатък на Fiesta ST. Той се състои в перфектните иначе рекаро седалки. Проблемът е, че страничните подпори на седалките доста ограничават седалката и след един час каране просто се налага спиране за раздвижване на седалищните мускули. Ако бяха регулируеми щеше да перфектно и удоволствието от шофирането на тази Фиеста щеше да е наистина пълно.
За тази Фиеста могат да се кажат още много добри неща, но ще споделя само всебощо заформилото се мнение, че Форд са направи една Fiesta ST, която не е добра. Тя е много повече от добра!!!
И така, Фиестата я карах от Габрово до София. В нормален режим, нормално каране (има три режима, но тъй като използвах само този режим за другите не мога да кажа нищо, само си мисля, че при тях веселбата е още по-голяма). Изследвах оборудването и експериментирах при изпреварванията. За ходовата част няма какво да кажа много повече от всичко изговорено за него. От завода е настроено перфектно, като позволява изпълняване на завоите с голяма скорост, като не се нарушава траекторията на автомобила и стабилността му. Освен това тялото не усеща много страничните натоварвания, от части заради рекаро седалките и от части заради много добрата настройка на ходовата част.
Двигателя е 1,5 литра и разполага с 200 к.с. Въобще не можах да ползвам всичките тези коне, но въпреки това усещах, че са там и само чакат да ги пусна. Споменах одеве за изпреварванията, та при движение на 6-та предавка с леко подаване на газ колата се ускорява много бързо и изпреварването се извършва без абсолютно никакви усилия. При изпреварването ако се свали една предавка ускорението е забележително и докато мигнеш изпреварването е завършено. Направих си експеримент и свалих при изпреварване две предавки, т.е. от 6-та на 4-рта, тук вече става весело. Не подадох цялата газ и въпреки това ускорението беше като на електрически автомобил. За нищожно разстояние и още по-малко време бях вдигнал доста висока скорост (нарочно не пиша колко). Та по отношение на двигателя мога само суперлативи да кажа.
Тествах и спирането на магистралата. Наложи се доста рязко да намаля от 140 до към 60. Свалих 2 или 3 предавки и заедно със спирачките дори не сработиха системите за подпомагане на спирането. Не знам дали на Ками й се опита колана, моя не можа… Та спирачките работят перфектно.
Удоволствието от шофирането е невероятно. Фиестата следи пътната маркировка и „знае“ по-добре от мен къде какво е ограничението на скоростта, къде е забранено да се изпреварва, дава информация за посоката на следващия завой, както и разстоянието до него. Много ме впечатли скоростомера – до 60 деленията са през 5 km/h, след това са както сме си свикнали, през 10. Има си стандартната от години свързаност на мобилни устройства, дисплея е с адаптивна осветеност, има си и други гъдели, които не разгледах.
Аз намирам само един недостатък на Fiesta ST. Той се състои в перфектните иначе рекаро седалки. Проблемът е, че страничните подпори на седалките доста ограничават седалката и след един час каране просто се налага спиране за раздвижване на седалищните мускули. Ако бяха регулируеми щеше да перфектно и удоволствието от шофирането на тази Фиеста щеше да е наистина пълно.
За тази Фиеста могат да се кажат още много добри неща, но ще споделя само всебощо заформилото се мнение, че Форд са направи една Fiesta ST, която не е добра. Тя е много повече от добра!!!