Тестово шофиране 12.09

Фордовки, скари, бири, манaстири и малко offroad.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Тестово шофиране 12.09

Мнение от Любо » 14 сеп 2020, 12:35

Тествах оранжевия Ford Ranger. Първо ми направи впечатление супер удобната шофьорска седалка. Имаше си всички необходими реглажи. Изпълнението на салона очевидно с годините се е подобрило мнооого чувствително. Като визия, разположение и усещане вътре всичко направено много добре. Единствено ми липсваше информация на таблото за това на коя предавка съм когато съм в режи D. Пък и не само – На таблото не видях информация като местиш скоростния лост да изписва в коя позиция е текущо. Има информация само когато си лоста е в позиция S и сменяш предавките ръчно. Тук трябва да отбележа, че поради ограниченото време не съм оглеждал всичко много детайлно и не е изключено да съм пропуснал тази информация по таблото… Но дори и да е така дизайна търпи критика, защото според мен тази информация трябва да е видима от пръв поглед, когато става дума за автоматична скоростна кутия.
По отношение на двигателя – стандартен дизелов агрегат. Моето мнение е, че ако го караш празен или не много натоварен може би става. Но ако го ползваш по-често, за да пренасяш разни неща, с посочената товароносимост от 1700 kg, може би този мотор му е малко слабичък. Но пък няма да м удава много да мърда от пътя. Като е празен и задницата му е лека, дори и с включено 4х4.
Скоростно кутия - Малко мудно реагира на педала на гаста, но може би за такъв тип автомобил е нормално. За раптора разбрах, че реагира по-адекватно и по-бързо, но за съжаление не ми остана време да го тествам. До колкото разбрах автомата подлежи на обучение, така че може би с времето и на рейнджъра да се научи да реагира по-бързо….
Като усещане за пътя – седиш високо, имаш чудесна видимост навсякъде. Управлението е много добро. Струва ми се, че окачването му е малко по меко токлото трябва, което допуска малко да се клати по завоите, но пък иначе минава през неравности добре, което допринася за добрия комфорт при возене.

Потребителски аватар
Kaloyan3111
Потребител
Потребител
Мнения: 45
Регистриран: 17 юли 2020, 21:04
Модел на автомобила: Fusion SEL Hybrid
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от Kaloyan3111 » 14 сеп 2020, 15:31

Новият “Ford KUGA” - “ST Line” за мен лично, може да бъде обоснован под една единствена дума “забавление”. Мнението ми за тази кола направи булвално 180 завъртване в положителната насока разбира се.
Не помня на изуст всички технически характеристики на предоставения автомобил, но спокойно мога да кажа - 150коня за този SUV водят до положителни емоции. За хубави черти на автомобила мога да вмъкна почти всичко - като започнем от красивите копчета и дигитален екран(сензорен с висока резолюция) - чак до симпатичните външни размери на колата.
Като сравнително млад(24г) и висок шофьор (1.90м), не само ми беше напълно удобно да шофирам в удобните седалки, но и имах доста добра видимост благодарение на големите странични огледала и височината на автомобила. С лекота се адаптирах към габаритите на колата и възможностите и. Системите за сигурност са ми добре познати практически и бих казал, че са доста добри лично за мен.
Направи ми впечатление и малките, но важни за мен детайли при закупуването на нов автомобил от този клас-
диодните светлини за акцент на интериора(вътрешните дръжки, държачите за чаши и под педалите)
И най-вече опцията за промяна на желания цвят чрез настройките.
За недостатъци мога да вмъкна едни малки “нещица”, които не за всеки шофьор ще бъдат от значение.
Това са именно липсата на автоматична скоростна кутия, липсата на вградена задна камера(има си сензор за дистанция) и на последно място аудио системата която е добра но се чува само в предната част на автомобила.(това мнение е базирано на обикновенна радио станция, нямах възможност да тествам системата със Spotify или по високо качественни аудио сигнали и да не забравяме че това е моето лично мнение за ST Line серията на новия FORD KUGA).

https://www.facebook.com/28664742136558 ... 19QV1a&d=n

Потребителски аватар
Kaloyan3111
Потребител
Потребител
Мнения: 45
Регистриран: 17 юли 2020, 21:04
Модел на автомобила: Fusion SEL Hybrid
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от Kaloyan3111 » 14 сеп 2020, 20:06

Покарах също така и по малкия звяр “Ford Raptor”.
Тук мога да коментирам само че наистина според мен това е кола за любители и хора които наистина ще имат нужда от такъв автомобил. Не мога да си представя да е удобен за в града или на дълъг път - не е просторен вътре, наличието на кожени табло, волан и седалки са напълно излишни при положение че е OFF ROAD автомобил който ако се ползва по предназначение никой няма да иска да мие и пази кожата от кал и тн. Вози доста меко на нормален асфалтиран път, учудващо много добре завива за размерите си.
От към екстри не видях нищо специално- има основните ел. седалки, стъкла, подгреви и тн. вече добре познатите ни Ford опции.
Искаше ми се да има по шумен двигател и по мощен- съгласен съм че 500нютон метра и 200 коня са си доста като цифра - но само на хартия. Такъв голям звяр има нужда от повече коне(400). За 4х4 системата не мога да преценя поради факта че не съм карал по склонове, камъни, кал и по други екстремни пътища поради липсата на такива в района.Изображение
Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от ivo_63 » 14 сеп 2020, 20:38

Тествах всичко.
Най-много ми хареса Раптора. Добре набира, стабилна машина, отзивчив на ускорение и убиване на скорост.
Рейнджъра малко мекичък - вози като паркетна джипка. Ускорява по-меко, не се усеща тягата, може би го карах по-нежно.
Най-много тормозих Кугата. Хубава кола, но мотора и идва малко слаб , иска още 50 магарета. Мултиволана не ми е удобен - свикнал съм на ръце в положение 10 ч 10 мин - закачам бутоните на мултито.
Много хубави мултимедии и навигация на всичките коли.
Колегите , които не са карали автомат бяха затруднени от тръгването - наистина трябва да гледаш позицията на лоста вместо да изпише на таблото на каква позиция си.
Спирачките много чувствителни - без милиметър празен ход - слагаш крак и започва да спира, не съм пробвал с натиск, предполагам ще кача публиката на първия ред !!!
Карах нежно, защото имах нещастието да тествам след Фордманиака и вече всичко ми изглеждаше бавно и лесно. Не можах да направя клип на теста , защото се държах и с двете ръце ....., а един кашон тичаше в багажника :D .
Бих си купил Кугата , ама с мотора на Рейнджъра и скоростната кутия на Раптора ..... Въпрос на вкус.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от fordmaniac » 14 сеп 2020, 21:50

Много се радвам, че тази крива година успяхме да се сберем! Благодарности и на Мото Пфое за предоставените 3 джипа за тестове.

Ford Kuga : Най-после тестов екземпляр с РЪЧНИ скорости. Па и КИБРИТ ( HYBRIT ) !
Много удобно купе, от първата Куга насам явно се развива в правилна посока, осезаемо по-удобни задни седалки. Нормално пътно поведение за SUV , комфортно окачване. Страхотни спирачки. Но комплекта двигател - електро - скоростна кутия заслужава похвала. Не знам дали заради елктрото, но реакцията на мотора на педала на газта е без никакво закъснение и замисляне, турбото задейства още на 1300 оборота!!! Превключването на предавките е типично за FORD точно и доставящо голямо удоволствие!!! Подредени предавки точно по характеристиката на мотора. Съединителят в тази компания е просто безупречно работещ, лек и информативен.
Приятна машина!

Ford Ranger : Голям камион! Като за работна машина е доста комфортен. Просторен салон, удобни седалки. Кара се с лекота като за тези размери. По завоите се накланя повечко, но мекото окачване и офроуд предназначението му няма как да не се отразят. Мотора е приятен. Кутията е с мнооого предавки. Мислех че е с 8 бройки, но в каталога на колата са 10 ! Реагира малко тромаво, но сваля по две предавки при подаване на повечко газ. Превключването на предавките в ръчен режим е с някакво копче на лоста и явно е направено да те откаже от такива мераци. Вероятно и затова оборотомера е миниатюрен. На спорт може да се ползва в планински пътища, за да ползва повече двигателя за забавяне в спирачен режим.

Ford Raptor : Почти същият голям камион! С малки разлики. Задното окачване не е с ресьори, а с пружини. Отразило се е на пътното поведение. Въпреки, че Рейджър-а беше с шосейни гуми, а Раптор-а с офроудърски, Раптор-а влизаше в завоите по -послушно и допускаше по-висока скорост. Накланянето и тук бе голямо, но усещането бе за по-комфортен автомобил. Макар че двигателите и на двата гиганта са еднакви, тук кутията променя малко нещата. Реагира по - бързо и е настроена на по спортно движение. А ръчният режим с превключването от перата на волана е перфектен. Фиксира предавката отлично.
Пробвах да включа понижаваща предавка, явно редукцията е поне 2.0, скъсява поне двойно предавките и вероятно трудно ще се намери препятствие за проходимостта на този звяр.

Поздрави.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от HACKO » 14 сеп 2020, 22:45

Минах и през трите автомобила, като почнах от Раптора и завърших с Кугата. Като цяло съм с положителни впечатления, не бих казал категорично (както за Ейдж) че някой от тях е моя автомобил, но са добри с някои забележки. Пътното поведение, за разлика от някои други, на мене ми хареса и при трите, стегнато, послушно, може би натоварения път не позволи да се стигне до крайности и намеса на системите, но ми хареса. Качвайки се на Раптора очаквах брутална мощ в съответствие с името си а с този мотор не може да се нарече "Рейнджър на стероиди" а Овца във Вълча кожа. Рейнджъра, ами аз в него само се возих, задните седалки не блестят с удобство, за разлика от предните, ама на кой му пука за багажа ;): . Кугата, ами много по-добре е в сравнение с първата Куга втора генерация, която карах, но все още не е колата която бих карал с удоволствие. Поставили са уникален дисплей на таблото, красив и мултифункционален, менюто за смяна на режимите на двигателя и възможностите да се променя работата му ми хареса много, въпреки че само на спортния режим двигателя оживява. Другия дисплей, този на радиото и навигацията, дето в последната минута са се сетили за него и са го забучили върху таблото, не мога да го възприема. Спирачките са отвратителни, направо са опасни за сигурността, никакъв свободен ход, още като ги пипнеш и сработват с прекалена сила, това е всекидневен автомобил а не състезателен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2418
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от Ivaylo Georgiev » 14 сеп 2020, 23:04

Здравейте, покарахме заедно с Ина новият “Ford KUGA” - “ST Line” (т.е. бях и шофьор и пасажер седнал отзад) и мога да споделя следното.

Колата на външен вид ми харесва - ако и да е уголемено копие на новият Фокус - та той изглежда страхотно. Фаровете са уникални. Просторно и широко е вътре, особено отзад има съществено подобрение спрямо първите версии на модела. Седалките са приятни, отзад още по-приятни - свикнал съм там да е подценено и малко на бабуни и каквото такова, но тук е перфектно. Дисплеят на контролното табло е с висока резолюция и много добре се вижда и визуализира всичко. Воланът се върти вълшебно, нереално лесно - влюбих се във въртенето на място с едно-единствено пръстче без никакво усилие на пълни леви-десни и обратно :) Маневерен е стряскащо повече, отколко се предполага. Ускорява изключително бързо, изненадващо скоклива и пъргава кола. Спирачките са чук, сърп и чук, коват толкова силно и плавно, че се чудиш какво става и как е възможно толкова хем приятно хем плавно хем бързо и точно навреме, колкото ти трябва според ситуацията, да спира. Всъщност има и момент с тях, в който може на някого да дойдат твърде спортно и рязко спиращи. Има всевъзможни настройки и глезотии, които правят изживяването при шофиране приятно.

Странно е поведението на съединителя - може би аз не съм свикнал, но и при Ина се получи същото. Отделя много рязко и изведнъж в една определена много кратка точка. Свикнал съм да има някакъв плавен преход. Тук просто трябва да научиш точката на педала, в която от освободена от скорост кола, тя рязко изведнъж е включена 100% на скорост. Това има значение при потегляне от място основно - тук и на двама ни намалко да угасне поне по веднъж, а даже май веднъж угасна но сама запали наново (не съм сигурен, има твърде много умни неща в колата и може да съм си въобразил).

Не ми хареса забития на таблото отгоре ширпотреба таблет, който лесно и евтино замества хубава вградена мултимедия в централната конзола. Леко се клати отсега при натиск (едно по-силно неадекватно движение или дете в колата и е изскубан) и освен това седи като кръпка на неудобно място за цъкане с пръсти. Разбирам, че това масова мода в момента при всички марки, но е твърде голяма глупост, за да я подмина в коментара. Не е редно да няма по дифолт камера за обратно виждане в този клас кола и за тази цена, а само парктроник сензори - това е направо смешно. Кората на багажника отсега тропаше и скърцаше. Липсата на резервна гума за мен лично също е страхотен проблем и недостатък - и това го разбирам като съвременен масов тренд, който се надявам скоро да отмине. Животът предлага много, ама много ситуации, в които пътна помощ или фитили и газове за репеър на място са обективно и напълно невъзможни. Това е СУВ и ако си го купя, ще му скъсам г...а от каране по черни пътища и безасфалтови безлюдни социопатски места, където ходя с байка. Там без резервна гума просто няма да стъпя.

Като цяло впечтатлението е за прекрасен отличен и много сигурен автомобил, който обаче за цената си от близо внушителните 65к лева има съществени липси - камера при задно движение, ел. врата на багажника, хубава мултимедия конзола (т.е. има липса на такава) и др. Особено ме дразни липсата на резервна гума, това ми е твърдо в топ 3 на съвременните неадекватни решения при новите модели. Има и един момент, той си важи за Форд при всички модели в последните няколко години, в който много неща ако и да са барнати и нови... някак си изглеждат твърде козметичен, малко по инерция ъпгрейд на преди МК модели и решения на куга и фокус през годините. Липсва ми изцялото новото, да седна и да си кажа уау, тия направо са преначертали всичко и наистина тука е е нова концепцията, мисленето, бутоните, усещането... Не ме разбирайте погрешно, колата е жестока и не бих слязъл от нея, но за тези пари и особено през 2020 г., когато всички потребители сме безкрайно информирани разглезени и изискващи, някак си стои една идея постна и недостатъчно ъпгрейдната спрямо конкуренцията, за да се нарече "изцяло нова" Куга. Това си е лег ъпгрейд на предните модели. Като цяло - приятна и сигурна за каране и леки "фемили" приключения кола.
Прикачени файлове
viber_image_2020-09-13_11-13-31888.jpg

Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от Major_Koenig » 16 сеп 2020, 02:24

Първо бих искал да Благодаря на Мото Пфое за любезно предоставените ни автомобили и възможността да се докоснем до едни от най-новите модели на марката Форд.

Имах възможността да тествам за дълъг период от време(около 500 км. и около 10 часа шофиране) изцяло новата Ford Kuga ST-Line.
_MG_3564-2.jpg
Взимайки автомобила от Мото Пфое бях приятно изненадан, че е с ръчни скорости(друго си е ти да си "шефа") и изобщо не обърнах внимание на факта, че е с хибридно задвижване. Първият един час от теста мина в нормално, на моменти дори прекалено лежерно каране и така до първата ни спирка за кафе, когато с голяма изненада забелязах малкият надпис "ecobluеHybrit" на задният капак :shock:
Следващият час и половина от теста до пристигането ни в бачково премина в постоянно чудене как може автомобила да е хибрит и да не съм :shock: го забелял и осетил до сега :lol: В предишен тест драйв сме карали Мондео 2.0 HEV, а там определено се осещаше кога работи електромотора и кога не, че дори си имаше и много ясна идникация на арматурното табло :? След общо почти три часа каране продължавах да не успявам да разгадая загатката с хибридната част, което ме глождеше отвътре и така излезнах на един двучасов тест драйв в който си бях поставил за цел да разгадая хибридното задвижване :lol: В крайна сметка успях да открия, че над 3000 оборота в минута в долен десен ъгъл на оборотомера се появява една червена индикация за включване на електромотора, а дизеловият ДВГ продължава да работи доста тихо(до някъде дори дразнещо) в същото време автомобила с една завидна лекота продължава ускорението си(определено съм впечателен).
По време на теста имах възможност да управлявам автомобила при различни пътни условия и като съм само с положително впечатление. Както и при първоизточника Фокус и тук волана е доста директен, а автомобила макар и с по-висок център на тежест изписва доста добре кривата на завоята и до някъде дори забравяш, че караш SUV, а не лек автомобил. С оглед на сблъска ми с Focus ST-Line бях доста резервиран от към несъразмерно спирачно усилие, но този ми предубеденост беше изтрита още с първите няколко спирания. Да спирачките може да са малко директни, но в същото време са на мястото си като реакция и определено ти позволяват доста спортно каране, за което спомага и доста прилично наредената скоростна кутия. Приятно изненадан съм от доста прилично подредените предавки, но и леко разочарован от едно сериозно замисляне в ниските обороти (1200-1500) при рязко подаване на газ, може би тук ако се включва и електромотора шофирането би било доста по-комфортно и приятно.
След интензивното каране дойде и момента да обърнем малко внимание на интериора на автомобила и най-вече на багажното пространство и окомплектовката за "аварийни ситуации".
20200913_171436.jpg
Както е видно от снимката багажното пространство отзад не е "уау", но пък е достатъчно за едно семейство с попораснали деца. За мен лично продължава да е нефукционално поради стеснението от калниците и в същото време твърде малко(като собственик на Мондео МК4 явно съм твърде придирчив към огромните хамбари :lol: ) за семейство с малки деца и недай си боже да трябва да сложиш детска количка вътре :?
Под кората покриваща пода на багажника се крие една малка и симпатична батерия на хибридното задвижване, която е изяла мястото за резервана гума :shock:
20200913_171339.jpg
Всички знаем, че в днешно време е нормално да разчиташ на пътна помощ или комплекти за поправка на спукана гума, но има още много събития по нашите мили родни "пътища", за да мога с лека ръка да се лиша от резерваната гума.
Прави ми впечатление, че става все по-модерно багажното пространство да се затваря с разни мрежички или тънки текстилно-сгаваеми щори, а това води до влошаване на комфорта на пътниците на задната седалка и различни потропвания и паразитни шумове от багажното пространство.
20200913_171449.jpg
Колкото и да ми се иска явно скоро няма да видим класическите твърди кори затварящи багажното пространство и добавящи завършен вид на интериора в задната част на автомобила.
Хубави думи могат да се кажат и за комфорта на пътниците отзад за разлика от предишното поколение сега вече имаме една нормална, че дори и голяма задна седалка, а в същото време и доста прилично място за кратата. В тази насока с внедряването на "самолетният тип" седалки при Edge и прехвърлянето им при Kuga инженерите на форд въврвят в правилната посока грижейки се за комфорта на пасажерите и определено приятно ме изненадват. Комфорта при първият ред седалки си е на обичайното високо ниво и там не бих казал, че има някаква изненада.
Оформлението на интериора е стилно и изчистено(с изключение на забоденият модерен таблет), но в същото време някак си няма своя индивидуалност и до някъде се чудиш в какъв автомобил си се качил, не просто като модел ами и като марка.
Дойде време да вдигнем и предният капак, а там е олеле мале :lol: На пръв поглед си личи малкият по размери дизелов двигател, но и пълният на пръсване двигателен отсег.
20200913_171300.jpg
Външно Ford Kuga ST-Line някак си много наподобява последното поколение на Focus, с което губи своята идентичност, но пък си е красив автомобил и така.
Като цяло останах с добри впечатление от новата Kuga, но определено не бих казал, че това е моя автомобил.
Изображение

Потребителски аватар
dj_peci
Потребител
Потребител
Мнения: 301
Регистриран: 01 окт 2014, 20:49
Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V 136HP TURNIER
FORD ESCORT 94 MK5 xr3i/1.8 115 hp
Местоположение: Хасково
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от dj_peci » 16 сеп 2020, 14:12

Имах възможноста да покарам и двете джипки и чесно казано не мога да ги съпостсвя един срещу друг,просто всеки си имаше своите предимства.Раптъра като че ли по стабилен,по смело влиза в завоите,хареса ми опцията за ръчно сменяне на скоростите.Автомобилът е повече за извън асфалтирани терени.
Ренджъра ме впечатли с комфорт и много екстри,режима спорт ми допадна,също и система която предупреждава за бързо настигане на автомобила отпред.удобен за шофиране.На мен повече ми допадна ренджъра.
*bbq* *fordlogo*

dobrian
Потребител
Потребител
Мнения: 4
Регистриран: 24 юни 2017, 22:24
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от dobrian » 17 сеп 2020, 21:42

Имах честта да пробвам и тествам форд ranger raptor за по дълго време 😁.Като нормален водач на превозно средство и фен на големите машини останах приятно очарован от "камиончето",което въпреки размерите си се оказа доста маневрена и много удобна за управление машина, със своите режими на движение за пресечен терен,градско и извънградско шофиране.Друго което ми направи впечатление беше оборудването в кабината, което напомня за висок клас лимузина със всичките си екстри и системки сложени вътре и създаващи удобство и комфорт на водача и пътниците,също така освен удобството няма как да не спомена голямото пространство вътре, бутоните и тъч дисплеят който са поставени така ,че без усилие и протягане да са лесно достъпни без да има разсейване от страна на водача,относно визията мога да кажа ,че създателите и са се погрижили и за страничните наблюдатели да се насладят да гледат и обсъждат тази внушителна машина.В общи линии горещо препоръчвам ford ranger raptor за едно изключително изживяване

poet
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран: 08 фев 2005, 14:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 - 2.5 T
Ford Escort MK4 - 1.6 Cabriolet
Ford Transit Connect 1.8 Tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тестово шофиране 12.09

Мнение от poet » 05 окт 2020, 19:16

Здравейте,

С малко закъснение и аз се включвам с коментар за видяното, усетеното и преживяното при тест шофирането на двата Ranger-a.
Първо за Wildtrak модификацията... и преди съм карал такъв автомобил, но с 3.2 V6 мотор и определено онзи радва повече. Поведението на пътя за класа си е много добро, а извън асфалта се държи доста прилично съобразно настройките на автоматичната скоростна кутия. Оборудването на автомобила и комфорта на водача и пътниците са на много добро ниво. Не мисля да бъда прекалено обстоятелствен, понеже определено Wildtrak версията не е нещото, което ме впечатли особено много.
За сметка на това Raptor версията определено впечатлява във всяко отношение, като лично за мен единственото слабо място е отново двигателя... може да се предложи по-мощен такъв, който да отговаря наистина на "Raptor" семейството.
В сравнение с Wildtrak, Raptor демонстрира далеч по-добро пътно поведение на асфалта и извън него. Настройките на скоростната кутия са различни и водача има възможност да се наслади на много по-адекватно и бързо сменяне на скоростите. Що се отнася до комфорта... тук наистина са се постарали. Предполагам окачването също е различно, защото при шофирането на двата автомобила се усети сериозна разлика, както в стабилността на автомобила в завой, така и в комфорта при шофиране и возене.
Вкратце... определено съм впечатлен от Raptor-a и с удоволствие бих станал собственик на такъв, ако се предлага с по-мощен и по възможност бензинов двигател!
В противен случай F150 Raptor е винаги добра алтернатива със своят 6.2 V8, та дори и с последното поколение 5.0 :)

Отговори

Върни се в “СРЕЩИ НА КЛУБА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта