Не ходете в Мото-пфое Благоевград
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Няма да разказвам историята понеже е доста дълга пък и почвам да се нервирам като се сетя. Само искам да кажа, че при смяната на един термодатчик, или не беше за моя модел, въпреки че го поръчах по талон или не беше монтиран правилно.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 23 дек 2010, 08:57
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Какво им беше на колата та си поръчал датчик? Какво стана след като го смениха?- теч ли има
- Lyubo_Toshev
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 дек 2010, 19:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDci 2010
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Да бе, защо си го сменял изобщо този датчик..... такава диагноза ли ти дадоха в сервиза? Кажи нещо повече какво ти се е случило с колата....
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Значи всичко започна, когато колата взе да ми придърпва, когато е студена и на газ и на бензин, а като загрее всичко си е ОК. От друг сервиз(не от мото-пфое) ми направиха диагностика и ми казаха че въпросния датчик не дава нужното съпротивление при 19градуса. Съгласих се понеже кабелите и свещите ми бяха на 10000км. и не предполагах че може да е в тях причината. Оказа се обаче, че трябва да поръчам този датчик от мото-пфое защото го нямаше по другите магазини. Поръчах го(по талон) и след 3 седмици беше пристигнал, и добре че се обадих да проверя, че те можеше и след месец да ми се обадят. Отидох още на другия ден да го сменят, но когато си тръгнах, колата взе да загрява като я карам продължително на високи обороти около 2500(на дълъг път) и придърпването си го имаше. Тогава разбрах, че проблема не е от датчика с тази разлика, че сега и загряваше. Обаждам се в МП, и ми казват че трябва да и направят диагностика. На другия ден пак отивам(100км. ми е едно ходене до Бл-град) и след направена диагностика ми казват, че всичко си работи и че симптомите, които им казвам са много "странни". След още един час обикаляне на двама така наречени монтьори и един измислен приемчик около колата, стигнаха до извода, че термостата отвалрял късно. Интересно как веднага след смяната на датчика, термостата взе да отваря късно
. След два часа чакане се ядосах и си взех колата с неразрешен проблем. След дискутиране на проблема(с придърпването) с един приятел, реших да сменя свещите с NGK с платинен електрод(по каталог от магазина). Колата направо се отпуши, оправи се придърпването, но това със загряването остана. След това си сложих стария датчик и нещата "заспаха".
Та мислта ми е че след като един обикновен датчик не могат да сменят, какво остава за други по-сериозни ремонти. Пуснах темата, за колегите които ходят там да са внимателни, аз със сигурност няма да отида НИКОГА.

Та мислта ми е че след като един обикновен датчик не могат да сменят, какво остава за други по-сериозни ремонти. Пуснах темата, за колегите които ходят там да са внимателни, аз със сигурност няма да отида НИКОГА.
- Lyubo_Toshev
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 дек 2010, 19:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDci 2010
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Значи прав си да се ядосваш. Аз на твое място не знам как щях да реагирам.
Само не ми е ясно, защо на друго място първо правиш диагностика, която в последствие се оказва, че според тебе е грешна и обвиняваш за това Мото-Пфое Благоевград? Да, не уточняваш, кой е датчика, който си сменил, но ако е този който е на главата отгоре....... съмнявам се смяната му да е причина за проблема ти със загряването. Може отчитането на температурата на новия да е вярно, за разлика от показанията на стария датчик......... извода ми е продиктуван от това, че казваш, че старите ти свещи са изкарами само 10000 км. Една от причините едни свещи да карат толкова малко като пробег е не карането на газ пропан-бутан, а повишената работна температура на двигателя като цяло. Помисли си над това, ако съм прав тези NGK дето си сложил няма да карат много ...... пък и тези свещи най-малко издържат на газ.
Аз от опит знам, защото също имам и автомобил на газ, че не добрата работа на термостата може да е също причина за проблемите ти ....... така, че не си мисли, че като си върнал стария датчик си оправил нещата. Симптом на това, което си писал при натоварване 2500 оборота, по наклон предполагам, е че не добре ти отваря термостата - провери го това, за да си нямаш бъдещи проблеми. Не забравяй, че това, което виждаш или не виждаш на таблото се контролира от датчик, а дали този датчик работи коректно !?....... това за съжаление и компютъра на автомобила не знае коректно може би, а това е най-опасното нещо за двигателя ти, защото при прегряване именно той трябва да загаси двигателя ти.
Едно нещо ме притеснява в цялата работа - "От друг сервиз(не от мото-пфое) ми направиха диагностика и ми казаха че въпросния датчик не дава нужното съпротивление при 19градуса" - е те това.
Защо първо не ги накара и те да ти направят те диагностика на автомобила в МФ, като им споменеш само за най-важното, че колата ти придръпва и топла и студена?
Не знам, винаги съм се стремял да съм обективен в преценките си на нещата, но за съжаление виждам вина и в двете страни......... в коя повече или по малко не ми се коментира, за да не създавам ненужни спорове.
Дано всичко да е наред с колата ти и да нямаш повече проблеми ...... макар да се съмнявам в това.
Само не ми е ясно, защо на друго място първо правиш диагностика, която в последствие се оказва, че според тебе е грешна и обвиняваш за това Мото-Пфое Благоевград? Да, не уточняваш, кой е датчика, който си сменил, но ако е този който е на главата отгоре....... съмнявам се смяната му да е причина за проблема ти със загряването. Може отчитането на температурата на новия да е вярно, за разлика от показанията на стария датчик......... извода ми е продиктуван от това, че казваш, че старите ти свещи са изкарами само 10000 км. Една от причините едни свещи да карат толкова малко като пробег е не карането на газ пропан-бутан, а повишената работна температура на двигателя като цяло. Помисли си над това, ако съм прав тези NGK дето си сложил няма да карат много ...... пък и тези свещи най-малко издържат на газ.
Аз от опит знам, защото също имам и автомобил на газ, че не добрата работа на термостата може да е също причина за проблемите ти ....... така, че не си мисли, че като си върнал стария датчик си оправил нещата. Симптом на това, което си писал при натоварване 2500 оборота, по наклон предполагам, е че не добре ти отваря термостата - провери го това, за да си нямаш бъдещи проблеми. Не забравяй, че това, което виждаш или не виждаш на таблото се контролира от датчик, а дали този датчик работи коректно !?....... това за съжаление и компютъра на автомобила не знае коректно може би, а това е най-опасното нещо за двигателя ти, защото при прегряване именно той трябва да загаси двигателя ти.
Едно нещо ме притеснява в цялата работа - "От друг сервиз(не от мото-пфое) ми направиха диагностика и ми казаха че въпросния датчик не дава нужното съпротивление при 19градуса" - е те това.
Защо първо не ги накара и те да ти направят те диагностика на автомобила в МФ, като им споменеш само за най-важното, че колата ти придръпва и топла и студена?
Не знам, винаги съм се стремял да съм обективен в преценките си на нещата, но за съжаление виждам вина и в двете страни......... в коя повече или по малко не ми се коментира, за да не създавам ненужни спорове.
Дано всичко да е наред с колата ти и да нямаш повече проблеми ...... макар да се съмнявам в това.
- Lyubo_Toshev
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 дек 2010, 19:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDci 2010
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
След два часа чакане се ядосах и си взех колата с неразрешен проблем. - е те за това говоря!!!!
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград

Последна промяна от bard на 25 дек 2010, 23:17, променено общо 1 път.
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Lyubo_Toshev написа:Значи прав си да се ядосваш. Аз на твое място не знам как щях да реагирам.
Само не ми е ясно, защо на друго място първо правиш диагностика, която в последствие се оказва, че според тебе е грешна и обвиняваш за това Мото-Пфое Благоевград?
Аз не ги обвинявам за грешна диагностика, а за неправилно сменен датчик(на главата).
Да, не уточняваш, кой е датчика, който си сменил, но ако е този който е на главата отгоре....... съмнявам се смяната му да е причина за проблема ти със загряването. Може отчитането на температурата на новия да е вярно, за разлика от показанията на стария датчик.........
Аз мисля че на диагностиката веднага щеше да покаже дали реално загрява или не. А тва за термостата го измислиха щото не искаха да си признаят грешката, и немаше какво да кажат.На другия ден пак отивам(100км. ми е едно ходене до Бл-град) и след направена диагностика с новия датчик ми казват, че всичко си работи и че симптомите, които им казвам са много "странни". След още един час обикаляне на двама така наречени монтьори и един измислен приемчик около колата, стигнаха до извода, че термостата отвалрял късно
Значи веднага след смяната на датчика като си взех колата започна да загрява, като не се чуваше нито кипене, и като й отворех разширителния съд си изпускаше нормално количество въздух и термостата си отваряше нормално(много добре знам какво е загряла кола), сиреч колата не загряваше реално, а новия датчик(или не беше точно за този модел или неправилно монтиран) явно мотаеше компа. И след като смених свещите придърпването се оправи, а си загряваше(по показания на стрелката). А след поставянето на стария датчик се оправи и загряването........ какъв е извода???
П.С. При първия удобен случай ще направя диагностика в МП София ще разбера със сигурност дали съм прав, та може и една жалба да драсна до където трябва

- Lyubo_Toshev
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 дек 2010, 19:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDci 2010
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Kакъв е извода???
Колега bard извода, който правя, лично за себе си, е че отиваш в МП с едно искане, от което очакваш някакви последствия, които не се оправдават и за това обвиняваш хората в МП.
Целта обаче на цялото това нещо е била съвсем друга и аз не виждам никаква логига както в твоите действия - така и добре си подвел изглежда и ответната страна, за което май вината за съжаление е и не малко и твоя.
Сам виждаш, че самата смяна на въпросния датчик не е нещо кой знае и колко сложна, щом си успял сам да върнеш стария......... интересно ми е, ако сам си беше сложил по същия начин и новия в началото на колата ...... кой щеше да е виновен???
Щом си поръчал въпросния датчик по талон ....... по номера му спокойно можеш да го провериш и навсякъде дали е за твоя автомобил. Не е в това работата.
Интересува ме дали е запознат въпрония "диагностик" с първата диагностика, в която те насочва към това да го смениш въпросния датчик за цената му изобщо ... която предполагам, че не е и малка ..... и за резултата от смяната му.
След направена диагностика с новия датчик ми казват, че всичко си работи и че симптомите, които им казвам са много "странни". След още един час обикаляне на двама така наречени монтьори и един измислен приемчик около колата, стигнаха до извода, че термостата отвалрял късно
Какви симптоми им описа, за да ги оприличат на "странни"?
За мен вината на МП в случая е в това, че не са ти се обадили, че датчика ти е пристигнал и да идеш да си го закупиш. Ти сам ли пожела те да ти го сменят или те ти предложиха?
Интересно ми е да знам, защото им се очертавах да съм им клиент!?
Колега bard извода, който правя, лично за себе си, е че отиваш в МП с едно искане, от което очакваш някакви последствия, които не се оправдават и за това обвиняваш хората в МП.
Целта обаче на цялото това нещо е била съвсем друга и аз не виждам никаква логига както в твоите действия - така и добре си подвел изглежда и ответната страна, за което май вината за съжаление е и не малко и твоя.
Сам виждаш, че самата смяна на въпросния датчик не е нещо кой знае и колко сложна, щом си успял сам да върнеш стария......... интересно ми е, ако сам си беше сложил по същия начин и новия в началото на колата ...... кой щеше да е виновен???
Щом си поръчал въпросния датчик по талон ....... по номера му спокойно можеш да го провериш и навсякъде дали е за твоя автомобил. Не е в това работата.
Интересува ме дали е запознат въпрония "диагностик" с първата диагностика, в която те насочва към това да го смениш въпросния датчик за цената му изобщо ... която предполагам, че не е и малка ..... и за резултата от смяната му.
След направена диагностика с новия датчик ми казват, че всичко си работи и че симптомите, които им казвам са много "странни". След още един час обикаляне на двама така наречени монтьори и един измислен приемчик около колата, стигнаха до извода, че термостата отвалрял късно
Какви симптоми им описа, за да ги оприличат на "странни"?
За мен вината на МП в случая е в това, че не са ти се обадили, че датчика ти е пристигнал и да идеш да си го закупиш. Ти сам ли пожела те да ти го сменят или те ти предложиха?
Интересно ми е да знам, защото им се очертавах да съм им клиент!?
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
батенце ,не че ще защитавам МР но няма как да отидеш с искането да ти сменят еди кой си датчик ,и като го сменят и колата не се оправи да ги наречеш некадърници .. некадърен е майстора който те е насочил към датчика .. такива клиенти дето се въртят като кучка на уй от един майстор на друг накрая винаги са прецакани ... подбери си читав майстор и го остави да действа по проблема ..bard написа:
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
На мен ми стана ясно че първата диагностика е грешна, но мисля че още не можеш да разбереш какво точно имам предвид. Искам да кажа че при напълно нормална работа на всички системи на колата с датчика, който от МП ми смениха, колата загряваше, което според мен е не добре свършена работа.Интересува ме дали е запознат въпрония "диагностик" с първата диагностика, в която те насочва към това да го смениш въпросния датчик за цената му изобщо ... която предполагам, че не е и малка ..... и за резултата от смяната му.
Ако прочетеш по-внимателно по-горният ми пост ще разбереш какви са симптомитеКакви симптоми им описа, за да ги оприличат на "странни"?

Казаха че ако го сменят те има 2 години гаранция, пък и ставаше въпрос за 6лв.За мен вината на МП в случая е в това, че не са ти се обадили, че датчика ти е пристигнал и да идеш да си го закупиш. Ти сам ли пожела те да ти го сменят или те ти предложиха?
А пък що е се отнася до това, че искаш да им станеш клиент, това си е лично твое решение.
Успех и безавариййно!
-
- ВРЕМЕННО ОТСТРАНЕН
- Мнения: 92
- Регистриран: 24 дек 2010, 09:42
- Модел на автомобила: .
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Здравей колега,
И аз като колегите по-горе смятам, че си подвел служителите в сервиза на Мото-Пфое с извода от диагностиката на другия сервиз. Поръчвайки частта ти си им отнел правото те да направят собствена диагностика и да констатират проблема. При самата смяна на ненужната част резонно проблема ти не се е решил. Нямам идея как са се развили събитията, но може механиците да са били притеснени от реакцията ти (сам каза, че си си тръгнал недоволен след 2 часа без решен проблем). Не съм запознат в детайли, но шанса частта да се обърка ако се търси по номер на шаси е минимален. По скоро бих разбрал недоволството ти от диагностиката на другия сервиз и ми е странно, че не споменаваш нищо за нея
И аз като колегите по-горе смятам, че си подвел служителите в сервиза на Мото-Пфое с извода от диагностиката на другия сервиз. Поръчвайки частта ти си им отнел правото те да направят собствена диагностика и да констатират проблема. При самата смяна на ненужната част резонно проблема ти не се е решил. Нямам идея как са се развили събитията, но може механиците да са били притеснени от реакцията ти (сам каза, че си си тръгнал недоволен след 2 часа без решен проблем). Не съм запознат в детайли, но шанса частта да се обърка ако се търси по номер на шаси е минимален. По скоро бих разбрал недоволството ти от диагностиката на другия сервиз и ми е странно, че не споменаваш нищо за нея

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Кого е подвел?
Обадил се е, че има проблем след смяната и са му казали, че трябва те да си направят диагностика.
Направили са я и са казали, че се държи странно и нямат разрешение
Обадил се е, че има проблем след смяната и са му казали, че трябва те да си направят диагностика.
Направили са я и са казали, че се държи странно и нямат разрешение
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Дайте да уточним за кое МП става въпрос това новото на антените или старото в СБА. Незнам може личният състав да е един и същ, но трябва да се поясни къде е станало събитието?
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Става въпрос за новото при антените.petkoff_pl написа:Дайте да уточним за кое МП става въпрос това новото на антените или старото в СБА. Незнам може личният състав да е един и същ, но трябва да се поясни къде е станало събитието?
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Аз съм доволен от тях.Намериха ми част която на дали щеще да я има по моргите (за скорстите) и пипат доста добре и качествено,а цената която ми дадоха беше по-ниска от сервиз в Петрич,в който никога повече няма да отида 

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
И аз съм доволен от тяхната работа. Днес си смених маслатото и всички филтри. Предварително си записах час, в уговореният час бях там. Учтиво ме посрещнаха съответно приеха колата поставиха протектор на седалката. Докато траеше ремонта бях в кафето което има изглед към сервизното хале и през цялото време можех да наблюдавам манипулациите на механиците / без забележки/. Навсякъде е чисто и подредено. Докато чаках приемчика да оформи документите за да платя за няколко минути го извикаха на вътре. През това време двама човека минаха и питаха с нещо да помогнем. Всички бяха много любезни, след около седмица ще ходя за смяна на ремъците.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Аз бях вчера там за реглаж,как не сме се засеклиpetkoff_pl написа:И аз съм доволен от тяхната работа. Днес си смених маслатото и всички филтри. Предварително си записах час, в уговореният час бях там. Учтиво ме посрещнаха съответно приеха колата поставиха протектор на седалката. Докато траеше ремонта бях в кафето което има изглед към сервизното хале и през цялото време можех да наблюдавам манипулациите на механиците / без забележки/. Навсякъде е чисто и подредено. Докато чаках приемчика да оформи документите за да платя за няколко минути го извикаха на вътре. През това време двама човека минаха и питаха с нещо да помогнем. Всички бяха много любезни, след около седмица ще ходя за смяна на ремъците.

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Още една Голяма Похвала за съответният сервиз. Преди около 1 седмица записах колата за смяна на ангренажен ремък комплект с двете ролки и ремъка на климатика. Ремъците бяха от мен доставени SKF общо 181,00 лв. (като за мен с отстъпка). От разговора по телефона разбрах , че процедурата ще струва 69,00 лв и ще трае около 2 часа. Записах колата за приемане в 8,30 часа . В толкова си я и закарах / с идеята докато съм на работа до 17,00 да е готова /. Приемчика ми се обади около 11,50 и казаче е готово и около 5 мин се извиняваше че са пресрочили времето за ремонт. Одидох взех си колата ремонта струваше колкото ми бяха казали предварително, пак имаше извинения за пресроченото време, за мен това не беше проблем.
Тогава споменах на приемчика че при идването за смяна на маслата съм попитал дали предлагат сервизна книжка за моят автомобил (купен от Италия) и книжка за експлоатация и съответно тогава не съм получил отговор. Човека се намръщи и каза ах тези младежи от продажбите ....
.
Вчера ми звъни телефона и казват ние сме от Мото -Пфое питахте за сервизна книжка и ръководство за експлоатация. Аз
колко ще струва, нищо подарък от фирмата, заповядайте да си ги вземете когато ви е удобно.
Очарован съм от обслужването в този сервиз.
П.П. Аз съм просто клиент не познавам никого там.
Тогава споменах на приемчика че при идването за смяна на маслата съм попитал дали предлагат сервизна книжка за моят автомобил (купен от Италия) и книжка за експлоатация и съответно тогава не съм получил отговор. Човека се намръщи и каза ах тези младежи от продажбите ....


Вчера ми звъни телефона и казват ние сме от Мото -Пфое питахте за сервизна книжка и ръководство за експлоатация. Аз

Очарован съм от обслужването в този сервиз.
П.П. Аз съм просто клиент не познавам никого там.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в Мото-пфое Благоевград
Така е в по-малките градове! И в Търново са така. Борят се за всеки клиент, а и цените са по-ниски от Софийските.petkoff_pl написа:Още една Голяма Похвала за съответният сервиз.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта