Как се сваля този елемент от таблото?
- верени
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 28 апр 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Ford eskort 1,8 16v
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Как се сваля този елемент от таблото?
Не видях някой да е писал за това, и поради това ще питам?
От 1 седмица перката( предполагам ) на парното се е откачила ( предполагам) и бръмчи та се не трае в купето, на всичкото отгоре и не духа.
Някой знае ли как да сваля този елемент от таблото за да се опитам да отстраня повредата.

От 1 седмица перката( предполагам ) на парното се е откачила ( предполагам) и бръмчи та се не трае в купето, на всичкото отгоре и не духа.
Някой знае ли как да сваля този елемент от таблото за да се опитам да отстраня повредата.

- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
Коя година е тоя форд колега?
Ама като гледам не си се ориентирал правилно ....вентилатора на парното е под чистачките и май не е необходимо да сваляш тоя елемент(ако не се бъркам с модела)
Ама като гледам не си се ориентирал правилно ....вентилатора на парното е под чистачките и май не е необходимо да сваляш тоя елемент(ако не се бъркам с модела)
- верени
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 28 апр 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Ford eskort 1,8 16v
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
Фордчето ми е ЕСКОРТ 93 година. А си мисля за перката че е под таблото защото шумът е вътре и под него, при отворен капак шумът е като от перка която се опира в нещо и идва от вътрешноста на купето.
Между другото видях че си от Смолян.... аз в момента имам щастието да живея в Райково..горно
Между другото видях че си от Смолян.... аз в момента имам щастието да живея в Райково..горно

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
Перката трябва да е под чистачките ако не бъркам. На сиерата 90та година и по-късни години е там. И на повечето модели.
Ще използвам темата за дребното ми питане по сходен въпрос: Форд Фокус-1 2001ва(преди фейслифта е) идеи как се сменят крушките, които осветяват 3те регулатора на парното, посоката на въздуха и вентилатора:
Снимката е от мобилето
Изгорели са само оградените - не светят на вкл. фарове и на тъмно ме дразнят много.
Бушоните са ми в ред 2 пъти проверявах, а и мисля, че бушона за осветление на таблото е общ, или поне не само за този ред. 
Ще използвам темата за дребното ми питане по сходен въпрос: Форд Фокус-1 2001ва(преди фейслифта е) идеи как се сменят крушките, които осветяват 3те регулатора на парното, посоката на въздуха и вентилатора:

Снимката е от мобилето



Последна промяна от PcMan на 23 яну 2010, 18:07, променено общо 1 път.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
Да не те объркам, но на моя ескорт вентилатора беше под чистачките...твоят е следващият модел и си мисля че и на тях са там вентилаторите.....погледни там за да си сигурен или някой друг колега да се включи...верени написа:Фордчето ми е ЕСКОРТ 93 година. А си мисля за перката че е под таблото защото шумът е вътре и под него, при отворен капак шумът е като от перка която се опира в нещо и идва от вътрешноста на купето.
Между другото видях че си от Смолян.... аз в момента имам щастието да живея в Райково..горно







- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
Колега нужно е да свалиш касетофона, след това в четирите ъгъла има винтчета-отвиваш ги, издърпваш цялата конзола напред и бъркаш отзад, вадиш си лампичките и ги сменяш. Ще видиш 4 квадратни леко стърчащи цокълчета, въртиш ги наляво и излизат, 15-20 мин е ама си заслужава играчката!PcMan написа:Перката трябва да е под чистачките ако не бъркам. На сиерата 90та година и по-късни години е там. И на повечето модели.
Ще използвам темата за дребното ми питане по сходен въпрос: Форд Фокус-1 2001ва(преди фейслифта е) идеи как се сменят крушките, които осветяват 3те регулатора на парното, посоката на въздуха и вентилатора:
Снимката е от мобилетоИзгорели са само оградените - не светят на вкл. фарове и на тъмно ме дразнят много.
Бушоните са ми в ред 2 пъти проверявах, а и мисля, че бушона за осветление на таблото е общ, или поне не само за този ред.
А за проблема на другия колега-перката е под чистачките, виж да не би да има някакво листо в нея и то да издава тоя неприятен шум.
- верени
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 28 апр 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Ford eskort 1,8 16v
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
Днес се пробвах
от към двигателя както казвате ( под чистачките) никакъв достъп до каквото и да е ( утре ще снимам ). Със сигурност не е листо..няма как да стигне до там а и звука е от перката.. толкова силен ,че имам чувството, че ще влезе в купето 


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
Вече си видял къде е вентилатора, няма да обяснявам. Единствения достъп до него е откъм двигателя. Като свалиш този елемент от таблото може да смениш само крушките на подсветката и най-много ключа за степените. Като вдигнеш капака, сваляш пластмасовата преграда на задната страна на коша, която отделя д-ля от пространството в което е акумулатора, вентилатора и чистачките и вече имаш достъп. Самия вентилатор се държи със 2 или 4 (не си спомням точно) гайки от двата края, достъпа не е много труден. А ако искаш да е още по-лесно да сваляш и решетката, тя е лесна, свалят се рамената на чистачките, на решетката има тапички, под тях има видии, развиваш ги и решетката се сваля.
Преди да почнеш да разглабяш, провери визуално и със опипване да не са попаднали някакви боклуци в турбините на вентилатора и оттях да идва шума. Ескорта няма филтър, няма дори и предпазна мрежа която да спира боклуците, аз съм вадил оттам парцал за листата да не говорим, те най-често си минават директно през въздухопроводите в купето (пък някои хора ореваха форума че им влизало прах във Волвото).
Преди да почнеш да разглабяш, провери визуално и със опипване да не са попаднали някакви боклуци в турбините на вентилатора и оттях да идва шума. Ескорта няма филтър, няма дори и предпазна мрежа която да спира боклуците, аз съм вадил оттам парцал за листата да не говорим, те най-често си минават директно през въздухопроводите в купето (пък някои хора ореваха форума че им влизало прах във Волвото).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- верени
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 28 апр 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Ford eskort 1,8 16v
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Как се сваля този елемент от таблото?
много ти благодаря..утре ще се опитам да се добера до там ( дано пекне малко слънце та да не ми залепнатръцете за ламарината
)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта