Проблеми с врата и уплътенията!
- vgp.sas
 - потребител

 - Мнения: 215
 - Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Проблеми с врата и уплътенията!
От некадърни майстори на предишния собственик сега аз си патя.
Между вратата и уплътнението се получават малко отвори (на снимката се вижда) и от там при силен дъжд капе вода, а при висока скорост свести.
Чудя се как да го оправя, но нищо не ми идва на акъла. Дайте няколко идеи, пък аз ще почерпя!
 


			
									
									
						Между вратата и уплътнението се получават малко отвори (на снимката се вижда) и от там при силен дъжд капе вода, а при висока скорост свести.
Чудя се как да го оправя, но нищо не ми идва на акъла. Дайте няколко идеи, пък аз ще почерпя!


- иво г. иванов
 - потребител

 - Мнения: 915
 - Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
 - Местоположение: Berkoviza , Montana
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Привет.
Доколкото разбирам проблемите се проявяват при затворена врата. Нали?
  Затова няма как от снимките да стане ясно къде точно са фугите.Опита ли с реглаж на заключващия механизъм?
Ако пишман- майстори са прецакали окачването и ключалката на вратата преди време, май ще трябва да потърсиш допълнителни самозалепващи уплътнения.
Само на една врата ли е проблема?
			
									
									Доколкото разбирам проблемите се проявяват при затворена врата. Нали?
Ако пишман- майстори са прецакали окачването и ключалката на вратата преди време, май ще трябва да потърсиш допълнителни самозалепващи уплътнения.
Само на една врата ли е проблема?
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
						- vgp.sas
 - потребител

 - Мнения: 215
 - Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
При затворена врата, не по цялата врата, а на места и на двете врати, като на дясната е по-зле работата.
			
									
									
						- Pyrhel
 - потребител

 - Мнения: 1559
 - Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
 - Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Виж дали не са разядени пантите и ключалката. Ако са - започни с тях.
Но щом казваш не по дължината на вратата, значи е имало удари и не е изправено като хората. Тогава има различни случаи
От коя страна е фугата - между уплътнението и вратата или между уплътнението и каросерията?
Ако е между уплътнението и каросерията - сваляй уплътненията, почисти ги добре, почисти и тенекията и ги лепи със силикон и заспива и става вечно.
Ако е между вратата и уплътнението - или изправяш вратата или купуваш по-дебели уплътнения
			
									
									
						Но щом казваш не по дължината на вратата, значи е имало удари и не е изправено като хората. Тогава има различни случаи
От коя страна е фугата - между уплътнението и вратата или между уплътнението и каросерията?
Ако е между уплътнението и каросерията - сваляй уплътненията, почисти ги добре, почисти и тенекията и ги лепи със силикон и заспива и става вечно.
Ако е между вратата и уплътнението - или изправяш вратата или купуваш по-дебели уплътнения
- иво г. иванов
 - потребител

 - Мнения: 915
 - Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
 - Местоположение: Berkoviza , Montana
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Има ли голям луфт при затворена врата, който да е видим отвътре и да се обира с леко придърпване на вратата?
Визирам луфт в ключалката.От снимките се виждат някакви деформаций по купето, както е предположил колегата
Pyrhel, но те не изглеждат да са точно в местата на захващане на уплътнението.Възможно е да са улегнали с времето
но пък как така само на места???
 
Почни с нещо отнякъде >:D<:
  >:D<:  
  
  
			
									
									Визирам луфт в ключалката.От снимките се виждат някакви деформаций по купето, както е предположил колегата
Pyrhel, но те не изглеждат да са точно в местата на захващане на уплътнението.Възможно е да са улегнали с времето
но пък как така само на места???
Почни с нещо отнякъде >:D<:
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
						- vgp.sas
 - потребител

 - Мнения: 215
 - Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Процепите са между вратата и уплътнението. Иначе, то е здраво.
На първо време ще пробвам да регулирам вратата с 2мм на вътре, ако отвън изглежда зле визуално, ще купя от тези уплътнения за прозорците (черните) продават ги в Практикер и ще ги наложа под оригиналните после със силиконец.
Ще пиша, кое се е получило!
			
									
									
						На първо време ще пробвам да регулирам вратата с 2мм на вътре, ако отвън изглежда зле визуално, ще купя от тези уплътнения за прозорците (черните) продават ги в Практикер и ще ги наложа под оригиналните после със силиконец.
Ще пиша, кое се е получило!
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Измъкни уплътненията от периферията, на която са надянати, и снимай пак. Готви се за изненади, това което виждам, дано не виждам правилно, на тавана има присадка, но не е направено както трябва и затова тече. Проблема не е от уплътнението.
			
									
									
						- vgp.sas
 - потребител

 - Мнения: 215
 - Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Проблема е, че врата не опира уплътнението.
			
									
									
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Тогава, свали уплътнението, вземи чук и очукай периферията на която е надянато навън в местото където не уплътнява. Само не се престаравай, че ще трябва да го изчукваш наобратно 
 .
			
									
									
						- 
				meloomen
 - потребител

 - Мнения: 3
 - Регистриран: 27 яну 2011, 11:40
 - Модел на автомобила: mondeo, 93
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Здравейте, 
При Мондео 93,96г. основния проблем (когато е нямало изкривяване или деформация) при вратите са:
1) проблем с пантите износване на 4бр бронзови лагерни втулки или износване на пинивете
2) Проблем с регулировката на по горните Панти.
При мен и двете бяха проблемни: Вратата беше пропаднала и при затваряне се удряше в колонката.
Решението бе следното:
Демонтирах пантите (откачаш 4бр болт М6), демонтирах пиновете (откачат се зегер шаибите) избиват се съответно горният на долу и долният на горе.
Подпираш вратата на някое трупче така че да се изкриви. В пантите има съответно 4бр бронзови втулки с размери ф11/ф9/13мм и ф10/ф8/13мм - демонтират се старите и се изработват нови при съответно при стругар, оглеждат се пиновете да нямат износване (хлабината във бронзовите лагери-втулки трябва да е около 0.02-0.06мм). След извършената профилактика пантите и пиновете се монтират в обратен ред и се закрепват към вратата - общо време за ремонта до тук с изработката на бронзовите втулки 3часа.
Следва и голямата играчка регулирането на вратата с тези 4бр болтове М6 закрпващи пантите към вратите - време за регулировка в зависимост от сръчността от 15мин до няколко часа.
Това е Успех и лека работа . Не забравяйте че спестявате около 80 - 100 лева във сервиз за цялата операция на врата.
			
									
									
						При Мондео 93,96г. основния проблем (когато е нямало изкривяване или деформация) при вратите са:
1) проблем с пантите износване на 4бр бронзови лагерни втулки или износване на пинивете
2) Проблем с регулировката на по горните Панти.
При мен и двете бяха проблемни: Вратата беше пропаднала и при затваряне се удряше в колонката.
Решението бе следното:
Демонтирах пантите (откачаш 4бр болт М6), демонтирах пиновете (откачат се зегер шаибите) избиват се съответно горният на долу и долният на горе.
Подпираш вратата на някое трупче така че да се изкриви. В пантите има съответно 4бр бронзови втулки с размери ф11/ф9/13мм и ф10/ф8/13мм - демонтират се старите и се изработват нови при съответно при стругар, оглеждат се пиновете да нямат износване (хлабината във бронзовите лагери-втулки трябва да е около 0.02-0.06мм). След извършената профилактика пантите и пиновете се монтират в обратен ред и се закрепват към вратата - общо време за ремонта до тук с изработката на бронзовите втулки 3часа.
Следва и голямата играчка регулирането на вратата с тези 4бр болтове М6 закрпващи пантите към вратите - време за регулировка в зависимост от сръчността от 15мин до няколко часа.
Това е Успех и лека работа . Не забравяйте че спестявате около 80 - 100 лева във сервиз за цялата операция на врата.
- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Един просташки ремонт : Черен силикон-напластяваш на гуменото уплътнение там където не лежи добре, а колоната където трябва да лежи намазваш тънко с масло за да не залепне силикона, затваряш вратата, и след 3 часа отваряш вратата,силиконът е залепнал само на гуменото уплътнение, и режеш с макетно ножче излишъка-силикон който не лежи по колонката- / мустачета и тн. /, а колоната избърсваш от маслото. Преди силикона имий с коресилин гуменото уплътнение.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- jordj
 - потребител

 - Мнения: 1190
 - Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
 - Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Малко или  много  в  горния  край  вратата  потдава  като  се  натисне на  огъване.Първо  свали  прозореца  до  долу и отвория сложи  долу до  прага  едно  дървено трупче и  натисни   горе.Пробвай  дали  вече  не е  по  добре.Така  оправят даже  и  Порше  в  завода  като  ново
			
									
									Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта

