Кърпене на Escort 1998

Екстериор и интериор.
bestbg
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 09 юли 2010, 23:36
Модел на автомобила: Ford Escort Combi 1998 1.8D
Status: Извън линия

Кърпене на Escort 1998

Мнение от bestbg » 06 апр 2012, 16:09

Здравейте. Скоро вдигнах колата и какво да видя отдолу. Гредите са позагнили , пода има дупки , праговете за нищо не стават. Искам съвет. Някой кърпил ли си е колата и колко пари му е излезнало. Искам да видя дали си заслужата. Фордчето иначе е перфектно , не тропа , никакви забележки няма , но отдолу е злеее.. ламарините са добре иначе , врати ,вежди .... Да се кара докато не се разпадне или кърпене. Много се чудя да си взема това нещо -> http://www.bg.all.biz/zoom_item.php?oid=29925" onclick="window.open(this.href);return false; -> 500лв и ще ми върши работа и занапред , но дали ще се справя сам?

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от essex » 06 апр 2012, 16:26

Колега с едно хубаво и качествено кърпене може още дълго време да си караш колата щом си доволен ! Въпроса е да се защити много добре при изкърпването, мойта кола е 1990 година има малки и маловажни ръжди, въпреки това аз си пълна 1-2 пъти годишно праговете с горело масло и 1-2 ръце на пода :D: след като я изкърпиш и защитиш пробвай и с масло :mrgreen:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от escort_1.6_16V » 06 апр 2012, 19:44

Праговете и пода лесно ще се изкърпи, с малко фина работа с чука за оформяне на ламарина 1.5-2мм и е готово. Гредите вече ще са по трудни за кърпене, защото формата им е по трудна за изработка, а и тях няма да стане само с кърпене- така предполагам. Най вероятно ще трябва да се изработят от нулата по оригиналния модел. Ама за тях каква дебелина ще трябва не знам, най вероятно отново някъде около 3-4мм ламарина.
Последна промяна от escort_1.6_16V на 07 апр 2012, 00:04, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от essex » 06 апр 2012, 22:34

Един приятел си изкърпи опела доста успешно, само праговете смени а те са вътрешен, среден и външен (може и да греша за точните наименования). Праговете си ги купи изготвени от магазин мисля, така може и ти да направиш като се разрових, може да попремериш малко с ролетката и да направиш едни груби изчисления колко квадрата ламарина ще ти отидат за пода, сиг съм че и точно определена ламарина ще намериш за пода, а гредите може да се изработят на преса или нещо такова, а може и с П-образни профили да се изготви предполагам че гредите на са по малко от 4-5 мм :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Drone
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 08 юни 2011, 00:34
Модел на автомобила: ВАЗ 21061 и Opel Corsa B
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от Drone » 06 май 2012, 23:36

Ей хора, невероятни щуротии говорите, какви са тия 4-5мм ламарина? БТР ли ще правите. Ламарината на е с дебелина 0.6 - 0.8 мм, за гредите повече от 1 до 1.2 не ви трябва. Това са коли на самоносеща конструкция, там здравина се постига чрез профилиране на листовете, а не с дебелина. Искам да видя някой да направи профил на 5мм стоманен лист ;)))

За Ескорт има прагове и вежди, останалото ще трябва да си го правиш, освен ако не го пръчаш по нета примерно... ама и цените са едни там. Ако ти е на сърце, и имаш средства, а и разбира се задния мост не е тръгнал да си ходи, проблем няма! Всичко може да се направи :) Аз лично ти препоръчвам да ползваш 0.8 за външни кръпки и кръпки по пода и 1мм за греди. На гредите е важно не просто да наплякаш капки с телоподавката, ами да повториш профила и да завариш по старите точкови заварки.

За телоподавката, аз си взех на старо за 550лв, отделно бутилка 120лв. и винтил 120лв. нови... имаш и консумативи тел 30-40лв. газ 5кила - 9лв. Но после основните разходи са по дребни на пръв поглед консумативи - дискове за флекс, бургии ( за точкови заварки читава на Вюрт е 40кинта) телени четки ( по 5 кинта парчето) ламелни дискове.... Ще ти трябват и други инструменти и то не китайски - флекс, бормашина, читави чираци ...ако пък се вманиячиш има чукове, пети, клещи за профилиране (200кинта) и т.н.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от mi6o » 02 ное 2012, 20:32

Привет.
Снимки ''сега'',след няколко дни и ''после'' :)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от essex » 03 ное 2012, 12:33

Нещо не са наред снимките !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от HACKO » 03 ное 2012, 14:43

essex написа:Нещо не са наред снимките !
Наред са си.
Преди да започнеш да режеш, мини през КАТ, да ти възстановят номера на рамата, ако трябва да правиш кръпки около него, гледам има ръжда около него. Иначе става вечно твоя (след тебе на отпадъци).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от mi6o » 03 ное 2012, 15:17

Здравейте колеги. Снимките ги качих така уж за по-удобно,да се виждат директно без да трябва да се цъка по линкове,но не знам защо стават бели с едно хиксче в горния десен ъгъл. Цъкаш на хиксчето все едно да затвориш снимката и се вижда. Наско прав си,тя колата така или иначе си е вече вечно моя-смених и цялата предница,съединителя,сега ще я изкърпя едно хубаво с нови прагове и вежди,по натам ще я правя и от зад от долу,че нещо потропва и е позагнила и така. Ако я продам за 1000 лева ( което силно ме съмнява ),трябва да се радвам ама много. После трябва да купувам някаква друга кола в незнайно състояние и пак да почвам да я правя,да тегля заеми,разправий-поне според мен няма смисъл. Ще си я оправя и ще я карам докато може и така-пари за друга няма,а и аз имам чувства към нея вече хахахаха :mrgreen:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от HACKO » 03 ное 2012, 20:34

Имах предвид, да пазиш номера, ако се налага да се прави заварка в непосредствена близост или през него, първо през КАТ и тогава, особенно последните символи са много важни.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от mi6o » 03 ное 2012, 21:09

Аз те разбрах,но точно там е загнила ламарината яко и надписа почти не се чете. А ако не го запазя ще имам ли проблеми в бъдеще-в смисъл дали ще ми правят проблеми полицайте ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от HACKO » 03 ное 2012, 21:36

Малко вероятно е, но на практика е възможно, при случайна проверка да възникне проблем. Както например преди няколко години се смениха номерата, ако пак се стигне до нещо подобно, процедурата ще е невъзможна без номера. За прехвърляне също.
Има процедура при такива ситуации, както ти казах караш колата в КАТ, както е сега, издава се протокол за възстановяване на номера и се пренабива на друго неувредено място.
Но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ ПРЕДИ ДА СЕ ЗАПОЧНЕ РЕМОНТА!!!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

nazdrave69
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 апр 2008, 14:14
Модел на автомобила: Ford Escort LX Estate 1998 1.6 16V 90 HP
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от nazdrave69 » 03 май 2014, 08:32

Колега здравей..
Какво се получи с кърпенето и колко горе долу ти излезе...Предстои ми да се заема със същата процедура.Как се получи при теб,стана ли Фордчо нов ?:)))

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от mi6o » 03 май 2014, 12:25

Здрaвей колегa. Кaто пaри ми излезе 700 лв. зa рaботa и 200 зa нови прaгове и вежди (зaдните кaлници). Не знaм дaли е много зa рaботaтa,но включвaше кърпене с лaмaринa нa подa,монтaж нa прaговете и веждите,боя и лaк или полирaне нa врaтите под плaстмaсовaтa лaйснa,мaзaне с боди нa 2-3 пъти от долу,зaдния кaпaк имaше леки ръждички по долния крaй и човекa и тях ги опрaви и мисля,че товa беше. Стaнa добре колaтa,но еднa седмицa след кaто я взех един келеш ми отне предимството и го изпрaскaх почти челно. Резултaтa беше тотaлнa щетa,свaлих кaквото можaх зa чaсти и другото отиде зa скрaб. Тaкa и не можaх дa я покaрaм зa дa видя резултaтa от ремонтa aмa......
Поздрaви

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от essex » 03 май 2014, 13:19

ебати ужаса колега :evil:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кърпене на Escort 1998

Мнение от mi6o » 03 май 2014, 13:59

Тaкa е човече,тоя ми идвaше дa го утепaм нa светофaрa aмa кaкво дa се прaви. Поне от Лев Инс ми дaдохa 1942 лв. сaмо от грaждaнскaтa и ми остaвихa колaтa,тa взех Мондео-то зa 1100. Дaли ще прaвя грaждaнскa при друг зaстрaховaтел вече :-)

Заключена

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта