Сваляне кора на ПУМА!

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
ccceco
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 24 ное 2009, 10:43
Модел на автомобила: RANGER
Status: Извън линия

Сваляне кора на ПУМА!

Мнение от ccceco » 05 авг 2010, 16:05

Здравейте колеги!Някой свалял ли е кора на врата на Форд Пума и може ли да опише как става свалянето?

Eivann
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 26 мар 2013, 23:47
Модел на автомобила: Puma
Status: Извън линия

Re: Сваляне кора на ПУМА!

Мнение от Eivann » 11 апр 2013, 18:34

Май никой не е свалял.......

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Сваляне кора на ПУМА!

Мнение от ЯЛТА » 11 апр 2013, 18:57

Хм, малко са Пумите, но въпроса е да започнеш...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Сваляне кора на ПУМА!

Мнение от bateto_toshko » 11 апр 2013, 22:33

Мога да ти кажа как е при Фиеста , тъй като до колкото виждам от разни снимки Пумата е подобна.Държи се на винтове и щипки
Оглеждаш за малки декоративни тапички , под тях се крият винтовете.При фиеста щипките са в долната част и обикновено се откъсват от кората , която е от пресован картон.После трябва да ги лепиш ......поне при фиеста са спестили от качеството на тези материали , доста е трудно да се свали кората без да се деформира , да не говорим , че горе където е лайсната до прозореца направо кожата се разлепва от слънцето.Дано при Пума да са сложили по-качествени материали.
Тук горе долу може да се ориентираш къде са винтовете , предполагам във вътрешната дръжка за отваряне ще имаш поне един около говорителя. В джоба на вратата още един.

http://pumabuild.com/pumacat/images/Doo ... g-Puma.jpg
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
trackersoft
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 05 окт 2009, 12:46
Модел на автомобила: Форд Пума 1.6 2001
Местоположение: Бургас, България
Status: Извън линия

Re: Сваляне кора на ПУМА!

Мнение от trackersoft » 18 май 2013, 14:12

Здравей колега,
потвръждавам написаното от bateto_toshko: по същия начин е както при фиестата...трябва да внимаваш с тези пластмасови клипчета, много лесно се чупят/късат.
На мен ми се наложи да ходя до МП да си търся 2-3 че при смяната няколко от тях заминаха.

Потребителски аватар
teoch
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 19 май 2013, 20:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec, 16 V
Status: Извън линия

Re: Сваляне кора на ПУМА!

Мнение от teoch » 19 май 2013, 21:03

Здравей колега,
И аз потвърждавам написаното от trackersoft и bateto_toshko относно аналогията на демонтаж на кората на врата на Фиестата и Пума.На мен лично преди няколко дни ми се наложи да си свалям корите на Фиестата ( откакто я бях купил преди година и половина все стърчаха конци и тапицерията постоянно се разнищваше, абе грозна работа........) за да ги занеса на тапицер да ми ги претапицира.Лично аз - на старата Фиеста ( 1991 г ) не съм имал проблем със свалянето на корите както и тук не срещнах особени препятствия , като изключим лайстната за стъклото която на едната врата беше заяла и малко трудно я извадих.Наистина тази лайстна малко се отлепя от самата кора, но аз я позалепих с пистолет с топъл силикон.Относно щипките : на Фиестата са общо 7 на бр.Не можах да ги счупя ,но имах и една-две повредени, явно от предишния собственик.Естествено исках всичко да си ми е наред и потърсих такива щипки в Ем-Комплект 33 ( където имаха с по-малка глава ) и в Тонекс-1 на Горубляне откъдето ги намерих абсолютно същите на цена 1 лв. за брой.Та съветът ми е : Взимаш една плоска отвертка и полека-лека започваш да демонтираш кората докато прецениш къде са щипките.Не е страшно дори да счупиш щипка, но се постараъ да си запазиш "клипсовете " за щипките на самата кора.Успех !

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта