Град наби колата ми :(

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Град наби колата ми :(

Мнение от Maverick » 28 май 2007, 13:14

Хора кажете какво правите, когато колата след град е цялата на дупки. Има каско, обаче не ми се иска да я китошат цялата и да я пребоядишат. Освен ремонт на ламарините няма ли друго решение. Ако се пастира ще се скрият ли следите. Просто сутринта като я видях ми сртана лошо.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 28 май 2007, 13:56

Ами прати едни снимки, да видим какви са пораженията, за да можем да ти дадем адекватин съвет.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 28 май 2007, 13:58

За съжаление това е единствения изход - където може се изправят вдлъбнатините, кит и боя. С полиране нищо няма да постигнеш

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 28 май 2007, 15:04

Единственият ти проблем след кита и боята е, че при следващата градушка ще прилича като начупено яйце след великден.
Изображение

Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Maverick » 28 май 2007, 18:38

Еми то на снимки нищо не се вижда. Вижда се под определен ъгъл само и затова няма смисъл. Надявам се поне от каското да изплатят нещо, че май и това няма да стане.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 28 май 2007, 18:39

Прави като мен - карай и хич да не ти пука. Преди 20 минути ме валя отново град (за кой ли път) , но се скрих под една голяма липа.
Аз имам една идея за изправяне на такива побитости, но за сега нямам намерение да я правя, защото изисква време което аз нямам.
Ето и идеята, ако някой иска може да опита.
Взема се един компресор от хладилник и метален цилиндър затворен от единия край и с гумено оплътнение в другия. Вакума от компресора се подава в единия край на цилиндъра и се впряга да изправя ламарината в удареното място от другия край. Трябва обаче за различните по размер вдлъбнатини ще трябват и различни по диаметър цилиндри. Освен това трябва да се направи някаква таблица за различните дебелини ламарина и дълбочини на побитости и какъв вакуум и за колко време да се приложи, за да не стане обратния ефект.

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 28 май 2007, 20:52

Някъде в http://www.vbox7.com" onclick="window.open(this.href);return false; ако не се лъжа, гледах клипче, в което обясняваха как се изправят малки вдлъбнатини по ламарините (ако не е пострадала сериозно боята и самата ламарина не е наранена с остри ръбове като от ожулване). Хватката ставаше с помощта на флакон с няква пяна (сух лед или СО2, не помня какво точно беше), с която се понижаваше температурата локално на проблемния участък, а веднага след това се обработваше с обикновен сешоар, при което ламарината заема първоначалната си форма.

Не съм го пробвал лично, но поне на филмчето бяха постигнали доста добър резултат. Ако намеря точния линк, по-нататък ще го дам тук.
Announcement

Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.

Sincerely,
God.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 28 май 2007, 21:24

а това не зависи ли и от ламарината на самата кола. на сиерата нищо й няма от градушката

Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Maverick » 28 май 2007, 22:02

Аз не го намерих това клипче, иначе идеята не е лоша. Засега съм решил да не и правя ремонт, защото след това ще ми създава много проблеми китосаната ламарина. Просто за сега ще си я карам така.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 29 май 2007, 11:26

...принципно метала имапамет, така че може да възстанови първоначалната си форма. Едно време си изправях врата (на Лада) с бензинова горелка и мокър парцал...малко се поопуши отвътре, ама стана като нова (отвън)...

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 30 май 2007, 22:45

Ето го линкът:

http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... _airduster" onclick="window.open(this.href);return false;

Само че ми се струва, че е за по-големи вдлъбнатини, за да има накъде да се свие металът и да се изправи.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 31 май 2007, 01:05

Сега от къде карбонов диоксид. Дали да не пробваме с пожарогасител с въглероден двуокис (и двете са едно и също).
Поправете ме ако греша!

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 31 май 2007, 04:14

nikolovvd написа:Сега от къде карбонов диоксид. Дали да не пробваме с пожарогасител с въглероден двуокис (и двете са едно и също).
Поправете ме ако греша!
Дам, едно и също казано по 2 различни начина :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 31 май 2007, 08:31

nikolovvd написа:Сега от къде карбонов диоксид.
Tова си е чисто и просто казано сгъстен въздух за чистене на разни чаркалаци, а като го обърнеш обратно замразява. Ама къде се продават вече не знам *unknw*

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 31 май 2007, 10:24

http://www.youtube.com/watch?v=4rIKo6241vg" onclick="window.open(this.href);return false; то ставало и със сух лед, обаче от къде сух лед.... трябва да изнеса фризера до колата май.. *00147*

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 31 май 2007, 11:30

а какво е сух лед :oops:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 31 май 2007, 11:51

"Сух лед" е разпространеното название на въглеродния диоксид в твърдо агрегатно състояние. Основното му предимство е, че се изпарява мигновено във въздуха, без да преминава през течно състояние. Чрез него могат лесно и сигурно да се постигнат и поддържат температури от +10 до -25° С и дори по-ниски.

Сухият лед е идеален охладител за съхранение и транспорт на месни продукти, риба, плодове и зеленчуци, както и на деликатни храни като торти и готови менюта за кетеринг. Той щади охлаждания продукт и предотвратява напълно възможността от намокряне и деформация на храните. Качествата му го правят подходящ и за употреба в медицината - за съхранение на тъкани и проби.

Отлични резултати дава и индустриалното почистване със сух лед - без химикали и абразивни съставки, чрез бластиране на твърдия въглероден диоксид върху почистваните повърхности. Методът се използва и в градската среда за отстраняване на трайни замърсявания от сгради и дори за заличаване на графити.

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Мнение от ivoled » 04 юни 2007, 22:02

Колеги не знам дали се обаждам на място и ако не е се извинявам,но видях нещо че се чудите от каде да се вземе CO2- ми ползватго заварчиците, има го по бирените складове ползвасе за наливната бира и също по болниците каде са кислородните им станций.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 04 юни 2007, 23:13

ivoled написа:Колеги не знам дали се обаждам на място и ако не е се извинявам,но видях нещо че се чудите от каде да се вземе CO2- ми ползватго заварчиците, има го по бирените складове ползвасе за наливната бира и също по болниците каде са кислородните им станций.
дай конкретно идея къде да отидя да си купя да пробвам номера с вдлъбнатините :lol:

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 04 юни 2007, 23:21

doctordre написа:
ivoled написа:Колеги не знам дали се обаждам на място и ако не е се извинявам,но видях нещо че се чудите от каде да се вземе CO2- ми ползватго заварчиците, има го по бирените складове ползвасе за наливната бира и също по болниците каде са кислородните им станций.
дай конкретно идея къде да отидя да си купя да пробвам номера с вдлъбнатините :lol:
Да си купиш такъв газ познат с общото название СО2 ( ползван от заварчиците) трябва да имаш подходящ съд ( бутилка която да издържа високо налягане) и редуцил винтил ( който да понижава налягането) сега сам прецени да ли си заслужава да инвестираш в такава покупка на тези неща само за да направиш експеримент да си оправиш побитостите от градушка.

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта