Страница 1 от 1

Нишата при акумулатора

Публикувано: 04 яну 2006, 10:53
от Goshko
Колеги, кажете ми при вас как е. Имате ли предпазна пластмаса под процепите пред предното стъкло откъдето се взима въздух за вентилатора за купето? Аз такова нещо нямам! В резултат тази ниша ми се пълни с вода - мокри акумулатора и алармата и кой знае още какво. Кажете ако заводски има нещо предпазно какво е то и да го търся ли по морги.
Мерси предварително.

Публикувано: 05 яну 2006, 10:54
от Goshko
Хм, май никой не е имал такъв проблем. Все пак не мен ми се струва, че все пак трябва да има нещо предпазно. На Голфа има една пластмаса там и цялата ниша си е суха... Споделете.

Публикувано: 05 яну 2006, 11:26
от kEFi
Фабрично си е така и на нищо не пречи. Има си оттичане...ако ти става басейн - почисти си шумките от дупката (в единия или двата края)

Публикувано: 05 яну 2006, 16:08
от Goshko
Благодаря за отговора :) Почвам активно почистване докато не стигна и видя отводнителни отвори!

Публикувано: 24 мар 2006, 16:05
от escort93
Провери дали не ти тече вода върху акумулатора, защото от това може да възникне проблем, който е доста неприятен - кипи киселината,излива се и в купето влиза миризмата. На мен ми казаха, че имало някакъв капак за кумулатора по принцип,обаче не съм го виждал на нито един форд.

Публикувано: 24 мар 2006, 16:17
от kEFi
За да кипне акумулатора от дъжд трябва буквално да е залят от вода, за да се осъществи контакт между + и - Предполагам и затова релефа на горната им част е такъв, че да не образува равна повърхност...

Публикувано: 24 мар 2006, 16:56
от kurshuma
Моето скромно мнение е че се пълни с вода и се разрежда течноста /електролит/мисля беше избяга ми някаде в речника думата
А за пласмасата над акумолатора аз я имах на ескорта не е нищо особено пласмаса на която пише Форд и според мен просто мо сложи някав капак отгоре аз реших проблема със сух акумулатор забравяж че съществува като консуматив :wink:

Публикувано: 24 мар 2006, 17:07
от mrdds
escort93 написа:Провери дали не ти тече вода върху акумулатора, защото от това може да възникне проблем, който е доста неприятен - кипи киселината,излива се и в купето влиза миризмата. На мен ми казаха, че имало някакъв капак за кумулатора по принцип,обаче не съм го виждал на нито един форд.
Ела да ти го покажа на моя!!!

Публикувано: 24 юли 2006, 00:06
от веден
Нишата има два отвора за оттичане точно в средата, а откъм двигателя на тези отвори има едни леки пластмасови капачета, които разбира се не задържат водата но ги има. Друг е въпроса че водата се стича по кечето което е там и на практика то изгнива. Поне при мен е така. А на акумулатора наистина имам оригинален капак и най-интересното е че като си купих български акумулатор с плоски клеми отлично се закопча и на него, явно нашите са копирали всичко точно.

Публикувано: 10 авг 2006, 10:31
от Goshko
Почистил съм всички отвори за отводняване. Не се събира повече вода там. Мерси. Моля ви, обаче, ако някой е имал проблем с вода в купето (на шофьорската стелка има винаги локва когато вали) да сподели как се борил за отсраняването му. Когато поливам с шише предното стъкло водата се стича в проблемната ниша и оттам някак си влиза между панела с предпазители и капе в краката. Gross problem.

Публикувано: 10 авг 2006, 11:13
от Brock
Goshko написа:Почистил съм всички отвори за отводняване. Не се събира повече вода там. Мерси. Моля ви, обаче, ако някой е имал проблем с вода в купето (на шофьорската стелка има винаги локва когато вали) да сподели как се борил за отсраняването му. Когато поливам с шише предното стъкло водата се стича в проблемната ниша и оттам някак си влиза между панела с предпазители и капе в краката. Gross problem.
Прегледай дали не ти е скъсано някое от гумените уплътнения около жилото за километража и снопа с кабели, които минават от купето към моторния отсек. Може някое от тях и да е разместено - най-вероятно от там пропуска вода. :idea: Ако намериш проблем там, най-лесно е да "замажеш" със силикон.

:twisted:

Публикувано: 10 авг 2006, 13:54
от penataa
Ей тая ниша ми .........разказа играта та купувам нов акомулатор ,а той бил препълнен и тече помалко.Когато вали на местото до шофьора басейн ужас един де започнах да разглобявам и се оказа че заварката под акомулатора изгнила от киселината и водата направо в купето .Тенекиджията вика сваляме таблото мокета и заварка .Ама аз нали се правя на умен - преобразувател+боди999 +грунд + боя два месеца не е шавнало ще видим важното е че вода няма а която влезне през решетката под стъклото изтича в под калника и от там на земята

Публикувано: 10 авг 2006, 14:11
от Dundee
Goshko написа:Почистил съм всички отвори за отводняване. Не се събира повече вода там. Мерси. Моля ви, обаче, ако някой е имал проблем с вода в купето (на шофьорската стелка има винаги локва когато вали) да сподели как се борил за отсраняването му. Когато поливам с шише предното стъкло водата се стича в проблемната ниша и оттам някак си влиза между панела с предпазители и капе в краката. Gross problem.
Когато карах на брат ми ориона по същия начин ми капеше през блока с бушоните и правеше локвичка в краката. Максимално бързо го оправяй, щото водата върху платката може да ти създаде огромни грижи ако на неподходящо място даде на късо. Проблемът при мен беше в уплътнението на предното стъкло. В горния ъгъл стъклото беше някак си отлепено от уплътнението, леко се мърдаше като го натиснеш с пръсти от вътре навън. През тая цепнатинка водата се просмукваше навътре към купето. Оправих го като напълних цепнатината със силикон. Друг вариант е ако имаш каско - чупиш целия джам и застрахователят ти купува нов. :twisted:
Аз не го предпочетох, щото стъклото е с реотанчета, а новото със сигурност нямаше да може да се подгрява.

Публикувано: 10 авг 2006, 21:49
от веден
Някой по-горе спомена нещо за реотаните на предното стъккло . На моя Ескорт не ми рабптят тези реотани а предпазителя е здрав. Къде другаде трябва да се погледне . Някой има ли мнение.

Публикувано: 12 авг 2006, 10:50
от Goshko
Проблема е решен! Въпреки че бях набедил нишата при акумулатора, проблема се оказа в шибедаха. След 4 литра вода (2 празни бутилки от Ариана) изсипани на предното стъкло и в нишата не протече от никъде. После полях шибедаха и хоп появи се теч. Покрай предното стъкло водата влиза в пластмасите и се стича покрай предпазителите в краката ми. Снадката - метална тръбичка - гумен маркуч горе при шибедаха беше разкачена. При това гумения маркуч не достигаше с около 1 сантиметър. (Сега ми светва, че колата е удряна преди мен около предната шофьорска врата - покривените ламарини са издърпали този маркуч от снадката и затова ми е бил къс) От една химикалка отрязах пластмасова тръбичка около 3 см. омотах малко с бишоп за да се натъпче хубаво в металната тръбичка от шибедаха и малко в другия край за да натъпча маркуча и Оле - готов. Още една Арианка биде излята въху покрива, шибедаха и отводнителите от двете му страни и теста мина успешно. :)
Длъжен бях да споделя с вас - други колеги с шибедаси да имат впредвид. Благодаря на всички за отговорите.