колеги голям проблем

Екстериор и интериор.
danissss
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 25 авг 2010, 23:21
Модел на автомобила: ескорт
Status: Извън линия

колеги голям проблем

Мнение от danissss » 16 дек 2010, 12:44

Колеги карам ескорд 95г. и колкото и да загрее няма никакво парно,духа само студено,казаха ми майстори да сменя питата на парното и я смених и пак студено духа дайте съвет какво да правя.Преди духаше около 10мин. хладно и после само студено и после започна само студено смених питата и пак нищо само студено

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от Doin » 16 дек 2010, 13:24

Като смени радиатора на парното не погледна ли и термостата? Много по-вероятно, много по-евтино, и много по-лесно за смяна. Какво показва датчика на температурата - бързо ли загрява, къде седи стрелката....? Хубаво е да си провериш и ключа на парното - отваря ли, не отваря ли.... Проблема не е голям, но трябва да си огледаш нещата добре.

danissss
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 25 авг 2010, 23:21
Модел на автомобила: ескорт
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от danissss » 16 дек 2010, 13:39

Колега термостата е нов и проверих дали нотваря с него всичко е наред,ключа отваря и него проверих и пак нищо колата загрява нормално но парно няма незнам какво друго може да е.

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от Kamazabg » 16 дек 2010, 15:57

Може да имаш "Тапа" по трасето към радиаторчето на парното.
Маркучите там са по тънки и понякога се запушват от наслагване на мръсотии.
Ако си с някакъв фалшив антифриз не е изключено и замръзване..
Възможно е и да не е обезвъздушена добре
Изображение Изображение

danissss
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 25 авг 2010, 23:21
Модел на автомобила: ескорт
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от danissss » 18 дек 2010, 23:25

колега нали се обезвъздушава автоматично :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от HACKO » 19 дек 2010, 10:54

А клапата за студено-топло, движи ли се? На Ескорта течноста циркулира постоянно през радиатора а превключването става чрез спиране на потока на въздух през радиатора (след 96 има електрически кран, който спира течноста и прави много проблеми, но твоята трябва да няма). Самата клапа се движи от жило, което се задвижва директно от ключа за топло-студено на таблото, жилото е откъм шофьора и може да се види дали работи като се навреш до педалите. А пък 99% от майсторите си нямат хал-хабер от Форд.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ford1987
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 яну 2011, 02:17
Модел на автомобила: Ford Escort 1.1 1987
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от ford1987 » 06 яну 2011, 00:04

Здравей колега ,


Несъм много наясно, но един приятел който кара " Опел Астра 91 1.6i " имаше същия проблем.Смени термостата нямаше промяна.Накрая се оказа, че е има проблеми в бушоните.Смени ги и нямаше никакъв проблем. Незнам какво общо има едното с другото. Надявам се да съм помогнал. :)

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от jordj » 06 яну 2011, 18:40

Извинявайте прочетете,внимателно
Колеги карам ескорд 95г. и колкото и да загрее няма никакво парно,духа само студено,казаха ми майстори да сменя питата на парното и я смених и пак студено духа дайте съвет какво да правя.Преди духаше около 10мин. хладно и после само студено и после започна само студено смених питата и пак нищо само студено
и после давайте съвети.
Значи термостата е добре,следват ,кранчето,маркучи и питата.
*00133*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от HACKO » 06 яну 2011, 19:09

От 18.12, когато е писал последно, нищо конкретно. Дадохме му две правдоподобни предположения, но или се е оправил и не му пука вече за нас или не смята предположенията за сериозни и търси компетентно мнение другаде.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от jordj » 08 яну 2011, 12:02

А може като мен да е зает и рядко да влиза във форума.
*00133*

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от иво г. иванов » 11 яну 2011, 01:18

Да де , ама нали идеята на форума е да споделим решения проблем . А това за автоматичното обезвъздушаване от 95 год. е леко съмнително . По метода на изключването - сменил е питата , термостата е в ред , превключвателя на положенията /в купето-работи/ ...,danissss ,пипни входяшия и изходящия от радиаторчето на парното ,маркуч .Топли ли са ? Дали на входяшия маркуч нямаше някакъв клапан ...? А...?/колеги/? И драсни нещо де !!!
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
biser77
потребител
потребител
Мнения: 246
Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от biser77 » 11 фев 2011, 16:02

Здравейте, колко съм се ровил да намеря такава тема и си викам хоп, най накрая...., но няма обяснение. Заинтригува е поста на Наско за ел. клапан, който спира течността и дава проблеми. Аз го имам същия проблем (Ескорт 1.8 тд 98г.) няма парно, бях стигнал до извода че радиаторчето е запушено, защото веднъж се опитах да го чистя без да го свалям със сода каустик и мисля че имаше малък ефект, но сега този клапан ме хвърли в тъча, всичко иначе си е наред - термостат(проверен, сменено уплътнение), обезвъздушаване, жилата работят..., моля Наско за малко разяснение за този клапан, благодаря предварително.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от HACKO » 11 фев 2011, 16:32

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%BE" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
biser77
потребител
потребител
Мнения: 246
Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от biser77 » 11 фев 2011, 19:54

Благодаря, Наско. Знам я темата и съм я чел няколко пъти, но не можах да разбера дали важи и за ескорта, един колега там беше попитал, но никой не му е отговорил, аз съм търсил по колата, но нищо не намерих, радиаторчето на парното ми е долу низко, а тая клапа трябва да е горе, трябва значи да има маркуч от едното до другото?!?!
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от HACKO » 11 фев 2011, 21:58

Ами важи, може самото устройство да има малки разлики, но като цяло е едно и също. Не съм сигурен обаче дали Ескорта има, моя няма, ама и Фиестата ми няма, явно клапана се появява по-късно или когато има климатик.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
biser77
потребител
потребител
Мнения: 246
Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от biser77 » 11 фев 2011, 22:09

Като чета в онази тема, всичките са с клима, мойта също..., значи може и това да е :) Тези дни като имам време ще разглобявам и ще правя снимки, за да се знае и за ескорта къде се намира тая клапа (ако я има) Поздрави
Изображение

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от pav4o » 12 фев 2011, 19:20

HACKO написа:Ами важи, може самото устройство да има малки разлики, но като цяло е едно и също. Не съм сигурен обаче дали Ескорта има, моя няма, ама и Фиестата ми няма, явно клапана се появява по-късно или когато има климатик.
НАСКО е прав, само ескортите, който имат климатици имат подобна клапа, защото питата на парното и тази на климатика са една в/у друга, при липса на подобен спирателен клапан ще се обдухват и двете пити, а едната като я загряла климатик няма да се усети никога :mrgreen: .За съжаление не мога да кажа конкретно каде при ескортите не съ се човъркал още :mrgreen: , но трябва да се търси някаде до самата пита на парното на входящата тръба _friends_
Другото, което може да е, ако имаш газово и е прекъсната входящата труба и да е пусната да минава през изпаритела, който да консумира тази топлина, едва ли, ама може да се метне един поглед и там :)

Поздрави :)
Изображение

Потребителски аватар
biser77
потребител
потребител
Мнения: 246
Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от biser77 » 13 фев 2011, 00:31

За газта, не съм ,защото е дизел :) Днес гледах и се пулих пак, но тръбите влизат долу в купето (вход и изход) там би трябвало да е и радиаторчето на парното, питата на климата ми е горе, в отсеха м/у двигателя и предното стъкло, в кутията с вентилатора на купето. Май ще трябва да свалям таблото, за да стигна до клапата и радиаторчето :( Ако някой знае къде е тва чудо на техниката, моля да сподели :)
Изображение

Потребителски аватар
biser77
потребител
потребител
Мнения: 246
Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колеги голям проблем

Мнение от biser77 » 20 ное 2011, 09:04

Обещах да пиша като разбера има ли, няма ли ел. кран на ескортите с климатик. Отговора е Ескорта след 95-та с климатик НЯМА такъв кран, радиатора на климатика е горе, под предното стъкло, в нишата за чистачките, а радиатора на парното е долу низко под таблото, следователно няма нужда от такъв кран. При мен проблема беше отстранен със смяната на радиаторчето на парното (запушено).
Изображение

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 75 госта