Фокус 1 Проблем с клапата за разпределение на парното
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 14 ное 2011, 14:11
- Модел на автомобила: Focus wagon 1.8
- Status: Извън линия
Фокус 1 Проблем с клапата за разпределение на парното
Здравейте, сутринта врътката за определяща къде да духа парното беше заяла на положението, на което духа в лицето и при опита ми да я завъртя нещо навътре се счупи и не може да се управлява. Оста на врътката се върти до крайните положения, но вероятно се е разкачило жилото. Някой има ли е подобен проблем и можете ли да ми кажете как се сваля махагоновата пластмаса около касетофона?
Весело посрещане на новата година!
Весело посрещане на новата година!

- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1 Проблем с клапата за разпределение на парното
Като за начало разкачи отрицателната клема на акомулатора, после свали "музиката" ,CD- то като вкараш
в четирите квадратни отворчета подходящи телчета или две свердла 2.5 мм. Отзад има клеми- изваждаш.
Трябва да има четири винтчета по периферията на таблото- отвиваш, издърпваш леко горния край към теб
като освобождаваш внимателно трите фиксатора, издърпваш още малко и изключваш клемите на аварийните
и часовника. Не си спомням дали и клемите зад запалката се изключваха, но общо взето дет има кабели и
шалтери да пречат- изваждаш. Следват накрайниците на жилата, четири винтчета и един фиксатор дето се завърта
обратно на часовника.
Горе долу това си спомням като сменявах светодиоди. Успех!
в четирите квадратни отворчета подходящи телчета или две свердла 2.5 мм. Отзад има клеми- изваждаш.
Трябва да има четири винтчета по периферията на таблото- отвиваш, издърпваш леко горния край към теб
като освобождаваш внимателно трите фиксатора, издърпваш още малко и изключваш клемите на аварийните
и часовника. Не си спомням дали и клемите зад запалката се изключваха, но общо взето дет има кабели и
шалтери да пречат- изваждаш. Следват накрайниците на жилата, четири винтчета и един фиксатор дето се завърта
обратно на часовника.
Горе долу това си спомням като сменявах светодиоди. Успех!
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта