Страница 1 от 1
въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 12 фев 2012, 16:44
от widowmaker
Здравейте,
Имам следния въпрос:
Нормално ли е след 300 000 км колата (Форд Фокус 2002) все още да не издава никакви признаци за нужда от основен ремонт. Може да звучи смешно като въпрос но всеки, който попитам се изказва лошо за Фордовете , а в същото време колата е направо желязна
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 12 фев 2012, 17:14
от imarh
Много зависи какво разбираш под "признаци за нужда от основен ремонт", защото е адски относително за всяка кола и за всеки стопанин. Но ако е своевремнно и добре поддържана с качествени консумативи и ремонти, не е товарена зверски и не и е изваждана душата и най-вече е експлоатирана човешки и внимателно - да, нормално е.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 12 фев 2012, 17:15
от men1977
колега,кое не му е нормално,та то в бг 80% от колите втора ръка са на тези километри и си вървят прилично,така че си карай и да не те притеснява факта километри подържаш ли си колицата и 500 000 може да изкара двигателя и скоростите,а там вече окачване и съединител и консумативи е нормално да се сменят по няколко пъти за тез километри

Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 12 фев 2012, 19:49
от DigiPro
http://www.automedia.bg/news/article_12684.html
Не си писал какъв е двигателя и дали е бензин/дизел, но една кола, която е поддържана добре не прави проблеми.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 13 фев 2012, 13:56
от widowmaker
Количката ми е с 1,6 16V двигател, а сега и един друг въпрос към Вас - Може ли някой да ми отговори, когато се случи да не мога да си отворя предния капак на колата с ключа, защото примерно ми е блокирал или замръзнал механизма на ключалката, какво е спасението, ако има такова преди да се наложи да посетя "приятелите" от сервизите. Търсих някакво решение тук по форума, но не открих нишо което реално да ми е от полза.

Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 13 фев 2012, 14:23
от Doin
Ако механизма заяде или замръзне можеш да опиташ посредством спринцовка обилно да я поляеш с масло, не е панацея, но помага.
Е, вече ако не помогне тогава си за ключар и за в бъдеще може да си пригодиш едно жило излизащо някъде около бронята за такива непредвидени ситуации.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 13 фев 2012, 17:54
от ЯЛТА
Има спрей против замръзване на ключалки.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 14 фев 2012, 22:29
от jordj
Колега,за добрата работа на двигателя има голямо значение маслото.Не забравяй че Форд не е Лада,която на 50 000км вече беше за основен ремонт.А що се отнася до това че оплюват Фордовете,то е защото рядко влизат в сервиз и механниците не разчитат на тях иначе да са пукнали от глад.Шест години карах фиеста и в сервиз е влизала за съединител,водна помпа и алтернатор.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 15 фев 2012, 10:08
от widowmaker
Благодаря за своевременната намеса, казаха ми да си махна решетката с емблемата ,за да получа достъп до заключващия механизъм ако даде резултата ще ви кажа.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 15 фев 2012, 10:15
от Doin
За да махнеш решетката предния капак трябва да е вдигнат, а пък тогава е безмислено да сваляш решетката! Или са се заблудили с даването на такъв съвет или пък са ти предложили да си караш въобще без решетка в очакване да се появи проблем с ключалката?
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 15 фев 2012, 20:37
от jordj
Абе Човече ,не прецаквай добрата кола.Понагоре ти писаха има шпрей,а ако незнаеш спирта се смесва със водата много добре.Една спринцовка със спирт(колкото повече градуса е спирта по-добре ) и си готов.А за превантивни мерки ако искаш пръсни в ключюлката WD-40 то е смазващо.
Научи се не ремонтирай нещо което си е наред.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 04 май 2012, 12:18
от Ribar
widowmaker написа:Здравейте,
Имам следния въпрос:
Нормално ли е след 300 000 км колата (Форд Фокус 2002) все още да не издава никакви признаци за нужда от основен ремонт. Може да звучи смешно като въпрос но всеки, който попитам се изказва лошо за Фордовете , а в същото време колата е направо желязна
Да колега, напълно нормално е - все пак караш Форд - както ти сам казваш: колата е желязна. Не съм експерт и не мога да ти кажа какви признаци да търсиш, нo щом нямаш проблеми и аварии карай си спокойно.
Относно лошите отзиви. Да, и аз непрекъснато чувам подобни смехотворни изказвания. Защо смехотворни? Защото винаги питам: "Колега, колко Форда си сменил, че имаш такива наблюдения?" или "Какво точно намираш като производствена слабост или дефект с времето на експлоатация на конкретен модел?" И знаеш ли какво? ДОСЕГА НИКОЙ ОТ ХОРАТА, КОИТО СЪМ ЧУЛ ДА ПЛЮЯТ ФОРДОВЕТЕ НЕ Е КАРАЛ ФОРД

. Също така никой не е казал нещо конкретно, обосновано и т.н. - смешна история.
Аз мога да говоря с конкретни факти, неща хем изпитани на собствен гръб хем четени по форумите (карам Ескорт'97 1.8 ):
- нивомера на горивото в резервоара не е от най-точните;
- влизането на задна не винаги е перфектно.
Така, първо - абсолютно всеки модел автомобил си има инженерни недомислици, грешки в дизайна и т.н. въпрос на преценка и претегляне на фактите.
Второ - радвам се, че недостатъците на моята колица са гореописаните: за нивомера - бОли ме фара, преценявам си колко съм сипал, как съм карал и т.н. плюс това показанията не са чак пък толкова неверни. Задната - пак ме бОли фара. Включвам на задна само като паркирам и понятието двойно амбрииране ми е познато. Важното е, че 1-5 влизат по масло и е удоволствие та се кара този автомобил.
И последно: не искам да чувам мненията на смешковци, които плюят по марка, под чието лого са култови модели като Мустанг

с всичките му варианти (Кобра, Шелби, Елинор

), Ескорт Косуърт

, въобще сериите Сиера, Ескорт, Мондео, Фокус... (не претендирам за изчерпателност)
Хайде леко и безаварийно на всички!
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 17 юни 2012, 17:57
от malhi4o
Всички брави и ключалки се смазват периодично. Ключът тип пирон се износва. На Монделото нарязах нов ключ при ключар.
Re: въпрос на поредния аматьор
Публикувано: 25 юни 2012, 21:43
от StreetLife
Не си ли прочел в интернет за Голф 4 който в момента е на около 900 000 км. Единствено са сменяни консумативи като ролки ремъци накладки масла филтри, защо според теб твоята кола трябва да издава признаци за основен ремонт какво като е на 300 000 км. поддържай я слагай оригинални консумативи(гледай наистина да са оригинални!!!) и най важното грижи се за нея
