Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
- Rusin Atanasov
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 20 яну 2013, 21:19
- Модел на автомобила: Ford Fiesta fokus Mk4 1996
1.3I 37kW Endura-e - Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
Добро, утро!
На шофьорското масто има теч, цалата стелка е мокра и "мокета" е напоен с вода. Уж опитах малко, но не е някаква двигателна течност и за по сигурно почнах да човъркам. Свалих всичко от там и кечето беше подгизнало, за това откъсах мокрите парчета и подсуших. Прочетох за течове от колеги в форума и наливах вода от горе пред челното стъкло. Разбрах че не е от маншона с кабелите под чистатчките, колата няма климатик за да е от маркуча за конденза, а тапите на пода за запечатани защото колата няма шибидах. За да съм сигурен че не е антифриз загрях мотора до включване на перката /поне и нея да тествам/ и с включено парно теч на антифриз нямаше.
Зарадвах се че няма много ръжда на пода, а само малки петна:

Едва сега загледах една малка гумена тапичка или маншон до буксата за диагностика. Около нея е най-ръждясало, а като я извадих там беше направо изядено от ръжда. Самото място е малко около 3х3см. Не съм успял да снимам точно но стрелката указва мястото.

Мисля си че тачи гумичка в някой серий на Фиеста минават кабели през нея. Не е проблем да се завари подходяща планка на мястото и да се обработи против ръжа, но ме притеснява причината за теча. Бихте ли ме утътили от къде може там да влиза вода? Остава ми вече да сваля лявата броня и да гледам от там.
Поздрави!
На шофьорското масто има теч, цалата стелка е мокра и "мокета" е напоен с вода. Уж опитах малко, но не е някаква двигателна течност и за по сигурно почнах да човъркам. Свалих всичко от там и кечето беше подгизнало, за това откъсах мокрите парчета и подсуших. Прочетох за течове от колеги в форума и наливах вода от горе пред челното стъкло. Разбрах че не е от маншона с кабелите под чистатчките, колата няма климатик за да е от маркуча за конденза, а тапите на пода за запечатани защото колата няма шибидах. За да съм сигурен че не е антифриз загрях мотора до включване на перката /поне и нея да тествам/ и с включено парно теч на антифриз нямаше.
Зарадвах се че няма много ръжда на пода, а само малки петна:

Едва сега загледах една малка гумена тапичка или маншон до буксата за диагностика. Около нея е най-ръждясало, а като я извадих там беше направо изядено от ръжда. Самото място е малко около 3х3см. Не съм успял да снимам точно но стрелката указва мястото.

Мисля си че тачи гумичка в някой серий на Фиеста минават кабели през нея. Не е проблем да се завари подходяща планка на мястото и да се обработи против ръжа, но ме притеснява причината за теча. Бихте ли ме утътили от къде може там да влиза вода? Остава ми вече да сваля лявата броня и да гледам от там.
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
Това е нормално за повредени от ръжда коли оставени без грижлива поддръжка. Изгниват специфични за всеки модел места, в случая се бориш с пода, долния край на колонката и подкалника. Понякога е по-лесно да го издириш с изчистване отвън.
Провери отвън навсякъде по пътя на струята вода и други пръски край колелото за неплътности. Ако намериш нещо почисти до здрава основа от боя или метал и го замажи някак. Аз ползвам полиуретанова паста. Ако си мераклия, се слага и грунд - полиуретанов лак. Не знам как се държи новия силикон - МС полимер му казват - модифициран силикон. Лепял здраво, за разлика от чистия ацетатен силикон.
Пробий си една две дупки на пода на най-ниското място. Избери място, което е защитено от преки попадения на пръски.
Провери отвън навсякъде по пътя на струята вода и други пръски край колелото за неплътности. Ако намериш нещо почисти до здрава основа от боя или метал и го замажи някак. Аз ползвам полиуретанова паста. Ако си мераклия, се слага и грунд - полиуретанов лак. Не знам как се държи новия силикон - МС полимер му казват - модифициран силикон. Лепял здраво, за разлика от чистия ацетатен силикон.
Пробий си една две дупки на пода на най-ниското място. Избери място, което е защитено от преки попадения на пръски.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
Колега, успя ли да ликвидираш теча?
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
Най- вероятно е да имаш отдавна затлачени отводнителни плунжери. Доста трудно е фиксирането на местата им.
Ако ги откриеш ги продухай с въздух и/или вода под налягане. Друг вариант е да си пробиеш нови, но по
възможност да не са отвътре директно през пода. Там конструктивно и технологично не се допускат отвори- виж
сам пода. Антикорозионна обработка е задължителна.
Ако ги откриеш ги продухай с въздух и/или вода под налягане. Друг вариант е да си пробиеш нови, но по
възможност да не са отвътре директно през пода. Там конструктивно и технологично не се допускат отвори- виж
сам пода. Антикорозионна обработка е задължителна.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- Rusin Atanasov
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 20 яну 2013, 21:19
- Модел на автомобила: Ford Fiesta fokus Mk4 1996
1.3I 37kW Endura-e - Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Re: Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
Добър, вечер!
Теча за сега е открит! Оказа се разлепено или скъсано/отрязано гумено уплътнение на предното стъкло до чисатчката. Там баща ми наливаше вода и прокапа точно от отвора в купето. Малко трудно се вижда проблема защото е имало опит за залепване, но неуспешен. Почистил съм мястото и го залепих със силикон на "Бизон".
http://www.mikimak.com/?function=detail&id=8101
Той е черен на цвят и с него нмазах уплътнението и се опитах да сложа и на вътре, защото не видях от къде точно се отича водата. Общо взето около 7-8 см ивица съм залепил и натъпкал със силикона.


Теча за сега е открит! Оказа се разлепено или скъсано/отрязано гумено уплътнение на предното стъкло до чисатчката. Там баща ми наливаше вода и прокапа точно от отвора в купето. Малко трудно се вижда проблема защото е имало опит за залепване, но неуспешен. Почистил съм мястото и го залепих със силикон на "Бизон".
http://www.mikimak.com/?function=detail&id=8101
Той е черен на цвят и с него нмазах уплътнението и се опитах да сложа и на вътре, защото не видях от къде точно се отича водата. Общо взето около 7-8 см ивица съм залепил и натъпкал със силикона.


-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
Аз имах подобен проблем с Ескорта. Но при мен ми наводняваше в краката на двете предни седалки. Оказа се, че като са сменяли стъклото предното, не са го намазали със силикон от двете му страни а само отгоре и отдолу. То си текло вътре а аз се чудех от къде е свалях мокета, кечета голямо търсене беше докато разбера , че ,,майсторите,, са решили да спестят от силикона и са го залепили само колкото да не пада а не да спира и вода.
- Rusin Atanasov
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 20 яну 2013, 21:19
- Модел на автомобила: Ford Fiesta fokus Mk4 1996
1.3I 37kW Endura-e - Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Re: Теч в шофьорското място вероятно от малък тампон.
Ако поправката не даде резултат може да опитам ако не е скъпо да сложа ново уплътнение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта