Страница 1 от 1
прясна ръжда
Публикувано: 22 яну 2013, 18:28
от opex
На места гледам, че е тръгнала ръжда да се заформя по боята, но не е зле все още. Какво може да се предприеме като мерки бързо да се махне и да се запечата преди да е загнило?
Re: прясна ръжда
Публикувано: 22 яну 2013, 18:56
от essex
Преди време (може би 2 год.) един приятел ползва ръждопреобразувател на вюрт и от тогава ръжди не са се появявали

Re: прясна ръжда
Публикувано: 22 яну 2013, 19:18
от opex
Зачиства ли се преди това, шкури ли се, после китосва ли се, боядисва ли се, какво се прави или най-добре някъде да го направят, като гледам предполагам няма да излезе скъпо.?
Re: прясна ръжда
Публикувано: 22 яну 2013, 19:44
от peigera
Да и аз съм за Вюртския преобразовател. Сто грама го купих за около 14лв. но е много добър и икономичен. Става на нещо като пяна и с малко количество се маже по голяма площ от обикновените да речем на марката Селт-БГ производство. Преобразователя се нанася директно върху ръждата без да се шкури до метален блясък. Ръжда се чисти само ако е много дебела или на слоеве. Ако е само ръжда която няма слоеве се нанася директно. Оставя се да подейства няколко часа и ръждата става черна с метален отблясък и се втвърдява. След това се боядисва с грунд, и след това ако е необходимо го китваш но грунда трябва да е минат леко с шкурка за да не е гладък, че кита да може да се захване.
Re: прясна ръжда
Публикувано: 22 яну 2013, 21:45
от diesel1.6
След каране по солени пътища е добре да се изчакат няколко месеца за измиване на солта, влязла под поразмърданата боя. Може да се изчопли и остави открито за известно време за по-добро измиване. дъждовете помагат много. Лугата е зло нещо, ако се затвори под боя или кит.