Страница 1 от 1

Въпрос за хората с кабрио

Публикувано: 28 окт 2006, 23:32
от Митака-Пловдив
Как си пазите гюрука?През лятото си я завивах с брезент,сега обаче зимата почва да ме притеснява,колата ми стои в отопляем гараж :roll: само че през деня стои на паркинга в офиса.Моят е гумен и ме притеснява дали няма да му стане нещо от студа?Маже ли се с нещо?Чувал съм че има и зимни,само че до България не достигат коли с такова нещо!Колата си я имам от миналата година,само че тогава нямахме още такива чувства един към друг и не мислех толкова много за нея.Сега дори си търся евтино возило,най-вече Трабант за да не я вадя от гаража когато времето е кофти.Абе общо взето всякъкви смислени съвети са добре дошли!

Тва нее верно

Публикувано: 05 ное 2006, 11:50
от Митака-Пловдив
Само аз ли карам кабрио??!Хайде бе хора,кажете нещо!Днес разбрах че зимата било хубаво поне веднъж в седмицата да откопчаваш закопчалките на гюрука.И да го оставиш за няколко часа така (ако си имаш гараж де)Щото иначе гумата от студа си прави калъп и е мноого възможно в някой по-студен ден да се пукне някъде.Чувал съм че зимата ги мажели с нещо?!За мен остава загадка с какво!!?

Публикувано: 05 ное 2006, 12:15
от kEFi
Не съм имал удоволствието да се грижа за кабрио, но всички гуми по колата преди зимата ги обработвам с течен парафин, за да си останат еластични. Може да използваш и куп други неща, дори и гланц за устни. Виж за цял гюгук.... :wink:

RE

Публикувано: 14 фев 2007, 11:29
от Teon
Здравей, за зимна профилактика на гюрука не съм чувал, предполагам че има някаква. Но имай в предвид че тя гумата така или иначе си старее и се пука, а в случая още повече защото слоя е доста тънък. Предишния ми гюрук беше гумен от дебелия - има дебела и тънка гума. Та за 4 години се нацепи особено по сгъвките около задното стъкло. Няма спасение от това .. особено лятото от силното слънцето, зимата от студа и валежите няма как да избягаш.

Относно мазила за гюрук - има. В някои бензиностанции на Shell продават - винил се казва. Отпуска гюрука определено и му придава повече блясък, обаче не знам дали не е и вредно това. Затова сега си карам и зимата и лятото спокойно без да го третирам с каквото и да било. Преди 3 години го смених с нов (този с тънката гума) и засега изглежда много добре. Предполагам ще изкара още 3 год. преди да се наложи да го сменя отново. Цените варират от 350-400 лева за тънкия (от който съм доволен) до 600-650 лв. за дебелия, чиято материя е като на оригиналните.

Все пак си знай едно, че на запад гюруците са консуматив, който трябва да се сменя на 4 години ; )))

Публикувано: 14 фев 2007, 11:39
от BadAngel
то и в българия, особено ако държиш колата навънка, все се намира някой хитрец, дето да заколи гюрука :) и най-кофтито е, че застрахователите не плащат гюруци :)

истината за зимата е метален покрив, виж дали не се продават някъде хард топове за ескорта, аз съм виждал за бмв 3та серия кабрио и мерцедес сл от старите хард топове и седят много добре на кабриолетите през зимата:)

Re: Въпрос за хората с кабрио

Публикувано: 22 мар 2008, 20:53
от Sasho85
Извинявам се, че не пиша по темата, но от известно време имам проблем с моя гюрук. Не се затваря до края. Остават му около 2 мм за да влязат чоповете в отворите на предното стъкло. Някой имали идея защо става така.

Re: Въпрос за хората с кабрио

Публикувано: 26 мар 2008, 15:32
от [RS]Coswort
зимата гумата се свива а лятото се отпуска :)