Форд транзит 2.2 проблем с парното
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 22 фев 2024, 19:38
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Форд транзит 2.2 проблем с парното
Здравейте колеги имам Форд транзит 2.2 2009 г
Парното му духа само топло не мога да го изключа завъртам копчето на студено обаче продължава да духа топло не знам какъв е проблема ходих в града на няколко сервиза всеки казва че не е за него някой може ли да ми помогне.
Парното му духа само топло не мога да го изключа завъртам копчето на студено обаче продължава да духа топло не знам какъв е проблема ходих в града на няколко сервиза всеки казва че не е за него някой може ли да ми помогне.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 895
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд транзит 2.2 проблем с парното
Ако е с кранче, което спира топлата вода към вътрешния радиатор, значи не работи по някаква причина - я се е скъсало жилото към него, я самото кранче се е скапало и пропуска. Ако няма кранче, а затваря топлия въздух посредством клапа зад радиаторчето, пак трябва да погледнеш жилата от врътката към клапите. Нещо някъде се е откачило.
А в сервизите просто не им се занимава, защото си иска ровене в неудобни пози, за малко пари.
А в сервизите просто не им се занимава, защото си иска ровене в неудобни пози, за малко пари.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 22 фев 2024, 19:38
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд транзит 2.2 проблем с парното
Има един клапан през който антифриза отива в купето към радиатора за този кран ли искаш да кажеш
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 895
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд транзит 2.2 проблем с парното
Не му познавам конкретното изпълнение, но то няма други опции - или кран/клапан, или клапи (в смисъл на заслонки). Или комбинация от двете.
Ако виждаш клапан, който се управлява с електричество (щото с механично управление ще е просто кран), провери дали стига ток до него. Ако е с такова управление, трябва да има и бушон, който може да е изгорял. Съответно не е изключено да има и термодатчик, който да играе някаква роля. Но, ако топло/студено се управлява от механична врътка, е по-вероятно да има откачено жило. Възможно е и врътката да не е с жило, а с реостат, който да управлява клапана по електрически път.
А бе свали таблото с врътките и то ще си покаже за какво иде реч. Няма да е космическа технология.
Ако виждаш клапан, който се управлява с електричество (щото с механично управление ще е просто кран), провери дали стига ток до него. Ако е с такова управление, трябва да има и бушон, който може да е изгорял. Съответно не е изключено да има и термодатчик, който да играе някаква роля. Но, ако топло/студено се управлява от механична врътка, е по-вероятно да има откачено жило. Възможно е и врътката да не е с жило, а с реостат, който да управлява клапана по електрически път.
А бе свали таблото с врътките и то ще си покаже за какво иде реч. Няма да е космическа технология.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта