Не мога да вляза в колата
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 яну 2010, 10:06
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Не мога да вляза в колата
Здравейте,
Имам Форд Мондео GLX комби 94г. До сега спа зимен сън, защото се сдобих случайно със Ситроен, но това е друг въпрос. Та..: Днес се опитах да отключа колата, за да я събудя един вид (не е пипана от ноември месец двеиляди и десето лето) и до тук. Въртя ключа, прищраква, но вратата - нъцки
Не ще да се отвори. Пробвах с дясната - същата ситуация. Багажника и той дава заето. Автомобила е с централно и НЯМА акумулатор - свалих го като я приспах. Та въпроса ми е: Как по !@#$% да я отворя? Допитах се до приятели - един казва без акумулатор забрави.. чупи джама. Втори ми обяснява някакви техники с отверки, кози крак и т.н. Друг пък ми вика ритай и трескай вратата докато не те заболи крака и после отиди и си изчукай жената.. Как да вляза в купето?
п.с. Пиша темата толкова късно, защото до сега се наливах с бира и слушах музика, за да ме отпусне яда
Извинявам се, ако не съм уцелил правилния раздел!
Имам Форд Мондео GLX комби 94г. До сега спа зимен сън, защото се сдобих случайно със Ситроен, но това е друг въпрос. Та..: Днес се опитах да отключа колата, за да я събудя един вид (не е пипана от ноември месец двеиляди и десето лето) и до тук. Въртя ключа, прищраква, но вратата - нъцки


п.с. Пиша темата толкова късно, защото до сега се наливах с бира и слушах музика, за да ме отпусне яда


Извинявам се, ако не съм уцелил правилния раздел!
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Не мога да вляза в колата
Липсата на акумулатор не те бърка и предполагам си наясно с това.
Няма как едновременно да откажат и двете врати и багажника, освен ако някой не го е направил умишленно, вече ти си знаеш къде и как си съхраняваш колата. Казваш, че изщраква? Сети ли се да отидеш на отсрещният прозорец и да погленеш дръжката на вратата, която вече си изщракал
дали се е преместила навън (в пололожение на отлючено)?
Аз имам предположение и то е, че са ти залепнали мъжката вратите и багажника за уплътненията
ако съм прав се сещаш как да ги отлепиш ....
Ако все пак наистина има сериозен проблем и няма отваряне недей да чупиш джамека, услугите на професионален ключар струват около 50 лева с идването на място и спестяват наистина много ....
Няма как едновременно да откажат и двете врати и багажника, освен ако някой не го е направил умишленно, вече ти си знаеш къде и как си съхраняваш колата. Казваш, че изщраква? Сети ли се да отидеш на отсрещният прозорец и да погленеш дръжката на вратата, която вече си изщракал

Аз имам предположение и то е, че са ти залепнали мъжката вратите и багажника за уплътненията

Ако все пак наистина има сериозен проблем и няма отваряне недей да чупиш джамека, услугите на професионален ключар струват около 50 лева с идването на място и спестяват наистина много ....
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 яну 2010, 10:06
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Не мога да вляза в колата
Успях!
Една капачка течност за чистачки и работата се оправи. Топя ключа в нея и въртя в ключалката. Оказа се доста запечена работата, но за три минутки я взломих 


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Не мога да вляза в колата
Радвам се, че се е разминало леко. Сега си купи ВД40 и ги напръскай, защото ефекта от течност за чистачки няма да е дълъг. Другият вариант ако имаш тънко машинно масло под ръка топиш ключа и въртиш и така няколко пъти 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта