Sierra 1,6 GL E vs Sierra 2.0i
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Sierra 1,6 GL E vs Sierra 2.0i
Сега имам сиерка 75кс. 1,6. Колата ми харесва сиера си е сиера! Но тя е само 75 кончета и е карборатор, което я прави малко тромавичка със своите килца. Та... замислям се дали да не си взема една сиера пак толкова старичка (87) но 2.0i - 115 кончета. Та дайте ми някакъв съвет как са тези двигатели заслужава ли си да се стяга такава кола и да се влагат пари в нея. Или да си остана с моита колица и да и се радвам докато ми позволява.


- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
2.0 DOHC е може би най-добрия двигател, здрав и идеално пасва на купето. А пък и е най-икономичен със своите 116 коня. Поне са ми такива впечатленията, и от другите дето съм говорил също.
Аз съм с 1.8 и 90 коня и определено не са достатъчни. Иначе CVH е много хубав и здрав също, просто мощноста не е така голяма. На Сиерата и трябват поне 100 кончета та да се развихри.
Основен минус на двувалката са скъпите части, много повече от CVH или OHC.
Аз съм с 1.8 и 90 коня и определено не са достатъчни. Иначе CVH е много хубав и здрав също, просто мощноста не е така голяма. На Сиерата и трябват поне 100 кончета та да се развихри.
Основен минус на двувалката са скъпите части, много повече от CVH или OHC.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Вземи си 1.8тд - върви много добре, харчи малко и по принцип са здрави и надеждни двигатели. Преди имах такава Сиера и не съм имал проблеми - зимата си палеше и не пушеше. Чел съм из фирумите, че този двигател рядко надхвърля 200хил., но моя беше 330хил и си беше ок. Смених я за мондео ТДИ /иначе мотора като цяло е същия/.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Двигателя DOCH е с 120 коня и в комбинация с купе на Сиера е удоволствие да се кара. Много е пъргав и на 2-ра скорост не усещаш как стигаш 100. Двигателя е много здрав. Преди 3 месеца гледах един такъв отворен за основен ремонт на 450 000 км. Ако го отвориш на 200 000 няма да усетиш с пръста никакво износване по стените на цилиндрите. ЖЕЛЕЗЕН ДВИГАТЕЛ.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Че 1.8тд е 75 коня не го споря, но това са дизелови кончета и ако сте карали такива, ще знаете за какво говоря - правил съм си експеримент с такава сиерка и голф 2 - 1.8 бензин по баира на Витиня в посока към София и познайте кой спечели /а голфа е с повече коне и доста по-лек/ та не искам да споря по този въпрос, но Сиера 1.8тд вдига на равно празна 165км и на баир натоварена пак толкоз /което е напълно достатъчно за нашите разбити пътища/. И въобще като заключение мога да кажа, че този двг подхожда добре на купето, а това, че се слага на последните сиери е голям +, защото при тях ги няма някой от детски те болести на модела /дисковете не се кривят вече, таблата не се напукват и т.н./, а колкото до цените им едвали ще намерите въобще друга дизелова кола от същата година на такава цена, а камо ли от този клас и така оборудвани /и то само защото били със задно предаване???/. В сравнение егати и умрелите вектри и астри /доста прогнили вече екземпляри и то без турбо - мноого тромави/ са поне с 500 - 1000лв. отгоре!!!!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Не смятам, че дизела е по-труден за поддръжка от бензиновите, дори обратно това ми е втория дизел / и то пак 1.8тд/ и смея да твърдя, че дори е много по-лесен за поддръжка от газифициран бенз. двг - трябват ти 1. Читав акумулатор; 2. Добро масло за турбо дизели /не е много по-скъпо от другото/; 3. Що годе читава нафта /зимата + добавка за гаранция да не замръзне - на Лики Моли 1л. за 1000л. и го взех от Лук Ойл ~ 18лв. и имам за още поне 2 зими/; 4 редовна смяна на горивен и въздушен филтър /като при др. коли/ и това ако го спазваш няма да има проблеми.
Плюсове: Нямаш АГУ и всички ядове свързани с него, багажника ти е празен; Нямаш сложна и капризна електроника с безброй датчици и релета, които да те ебават и дразнят; Нямаш свещи, кабели и делко.
Дори и нещо да се скапе в ел. инсталацията на дизела - ти трябват само два кабела - 1 от плюса на акумулатора даваш на клапана на помпата ток, а с другия подаваш на стартера пак плюс и колата пали и те прибира съвсем културно, след което махаш плюса на помпата и тя си гасне.
Дори след време пак ще си купя дизел - просто комфорта на шофиране е несравним с този на малките бензинови двг. - Ходът на автомобила е много плавен, няма придърпвания и прекъсвания, при плавно подаване на газ мощността започва да се отдава плавно и някак си непоколебимо още от ниски обороти, като си знаеш че при рязко подаване на газ колата започва да ускорява като обезумяла и това ти дава увереност, че щете измъкне от всяко кръстовище е при всяко изпреварване.
Плюсове: Нямаш АГУ и всички ядове свързани с него, багажника ти е празен; Нямаш сложна и капризна електроника с безброй датчици и релета, които да те ебават и дразнят; Нямаш свещи, кабели и делко.
Дори и нещо да се скапе в ел. инсталацията на дизела - ти трябват само два кабела - 1 от плюса на акумулатора даваш на клапана на помпата ток, а с другия подаваш на стартера пак плюс и колата пали и те прибира съвсем културно, след което махаш плюса на помпата и тя си гасне.
Дори след време пак ще си купя дизел - просто комфорта на шофиране е несравним с този на малките бензинови двг. - Ходът на автомобила е много плавен, няма придърпвания и прекъсвания, при плавно подаване на газ мощността започва да се отдава плавно и някак си непоколебимо още от ниски обороти, като си знаеш че при рязко подаване на газ колата започва да ускорява като обезумяла и това ти дава увереност, че щете измъкне от всяко кръстовище е при всяко изпреварване.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи в София при всичките задръстования съм все още под 8/100 и то тавя е за Монди комби, а сиерката ми даваше с около половин литър по-нисък разход /допълнителен плюс на дизела е, че разхода на час е два пъти по-нисък от на бензиновите двг, което в задръстванията прави големи икономии ; плюс това добрия дизел може спокойно да тръгва и си върви без да се подава допълнително газ - просто отпускаш съединителя/ , на дълго София - Варна, там малко размотаване и обратно, тоест 1100 км с четири човека и багаж при средна скорост ~120км/ч. = 50л. /тест от пълно до пълно/ - Другата част от компанията бяха с Ауди В4 2.0 бенз - изразходваха 80л. 95Н - като се движеха през цялото време след нас.
Оставям Ви да си правите изводите сами!!!!
темата за разход е на друго място моля уважавайте темите на другите колеги
Оставям Ви да си правите изводите сами!!!!
темата за разход е на друго място моля уважавайте темите на другите колеги
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта