1.8 TDi на Ford срещу 1.9 DTI на Renault
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
- Местоположение: Софиа
- Status: Извън линия
1.8 TDi на Ford срещу 1.9 DTI на Renault
Мислех да си закупя Escort или Mondeo 1.8 TDi но много хора ме съветват ако искам Икономичен Турбо дизел да избера Megane 1.9 DTI.
Наистина ли TDi na ford е толкова лаком двигател.
Благодаря ви предварително за помощта.
Наистина ли TDi na ford е толкова лаком двигател.
Благодаря ви предварително за помощта.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имам колата от 8 месеца. За това време съм навъртял малко над 11 000 км. Като изключим това, че ми се наложи да сменя ГНП (неприятно и скъпо, но явно такъв ми е бил късмета) не мога да кажа че съм правил сериозни ремонти, освен смяна на консумативи. Откакто съм във форума не съм запомнил някой колега с такъв дизел да се е оплакал от нещо лошо, изключително и непоправимо по двигателя. Напротив, доста от хората си ги хвалят и не намират кусури. Чак си мисля че има нещо съмнително в това. Най ме учудва като го представят за тих и спокоен. За мен е малко шумен, особено след 2500 оборота. Може да се дължи на това че ми е първа дизелова кола и не знам какво да очаквам.
Пусни една търсачка за "дизел" например и ще събереш впечатления. Има една тема за дизела и нафтата, дава представа за какво трябва да се внимава като се взима кола на старо.
Иначе зимата не съм я спирал нито за ден. С малко повече въртене палеше и при -17 градуса. С нормална нафта от ОМВ.
Пусни една търсачка за "дизел" например и ще събереш впечатления. Има една тема за дизела и нафтата, дава представа за какво трябва да се внимава като се взима кола на старо.
Иначе зимата не съм я спирал нито за ден. С малко повече въртене палеше и при -17 градуса. С нормална нафта от ОМВ.
- ikov_vr
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
GM чакай само щото рената имат 1.9DCI два мотора единия е 100 а другия 120 та за кой от двата говориш
Колега, неме занимавай с глупости бе 
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Какво да ти кажа колега - това ми е втория автомобил с този двг. и смея да заявя, че това е един отличен и като цяло безпроблемен мотор с ниски нива на шум и вибрации /все едно караш бензинка/, с отлични динамични показатели /озорвам доста някой от все признатите резачки като например Голф ГТИ - вс. поколения, БМВ до 2000сс, разните му там Аудита и т.н./ колкото до разхода /карал съм и други дизели/ е нито повече нито по-малко спрямо конкурентите в класа - в София дори и зимата се оправям с 8/100, а извън градско със средна скорост 110км. София - Синеморец - София го взех с 47л. биодизел теста бе направен от Темпо в Младост до Темпо в Младост при презареждането /тоест от пълно до пълно/.
Колкото до механиката досега не съм имал проблеми /да чукна на дърво/, а общо със сиерата и мондито съм навъртял 120 000км за пет години - досега не съм имал случай да откаже да запали дори и при -20 градуса /е разбира се натъпквам нафтата с добавки - Лики Моли концентрат 1л. за 1000л. купих я преди пет зими от Петрол за около 17лв. и имам поне и за тази/. И най-важното тези двг. се екипират с най-добрите ГНП - Лука, ако не вярвате попитайте някой шофьор на камион или строителна техника.
Друг съществен за нас плюс е че двг. е 1.8л., 90 коня - тоест евтини данаци, мита и гражданска отговорност /като за 1.4, а не като за 2.0/, а въртящият момент е като на 2.0 16V.
Колкото иначе за зимата друг плюс е и комбинацията - тежък двг + предно предаване = на снегорин.
Замислил съм се следващата ми кола да е "Торнео кънект - 1.8ТД", преди време се бях нацелил за Галакси, обаче него го екипират само с 1.9ТДИ от VW и да ви кажа много се разочаровах - двг. е неприлично шумен /а иначе шумоизолацията е доста дебела/ вибрира доста, 10/100 го няма за нищо, турбините им са направо консуматив и темата зимно палене си е направо мъка.
Колкото до механиката досега не съм имал проблеми /да чукна на дърво/, а общо със сиерата и мондито съм навъртял 120 000км за пет години - досега не съм имал случай да откаже да запали дори и при -20 градуса /е разбира се натъпквам нафтата с добавки - Лики Моли концентрат 1л. за 1000л. купих я преди пет зими от Петрол за около 17лв. и имам поне и за тази/. И най-важното тези двг. се екипират с най-добрите ГНП - Лука, ако не вярвате попитайте някой шофьор на камион или строителна техника.
Друг съществен за нас плюс е че двг. е 1.8л., 90 коня - тоест евтини данаци, мита и гражданска отговорност /като за 1.4, а не като за 2.0/, а въртящият момент е като на 2.0 16V.
Колкото иначе за зимата друг плюс е и комбинацията - тежък двг + предно предаване = на снегорин.
Замислил съм се следващата ми кола да е "Торнео кънект - 1.8ТД", преди време се бях нацелил за Галакси, обаче него го екипират само с 1.9ТДИ от VW и да ви кажа много се разочаровах - двг. е неприлично шумен /а иначе шумоизолацията е доста дебела/ вибрира доста, 10/100 го няма за нищо, турбините им са направо консуматив и темата зимно палене си е направо мъка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта