Помощ за избор на Форд Фокус
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 авг 2012, 16:20
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Помощ за избор на Форд Фокус
Здравейте,
Доста време отделих на проучване на марки, модели и форума, и се спрях на Форд Фокус. Конкретно дизеловия двигател. От София съм и смятам тези дни да отскоча до Велико Търново, за да видя този автомобил:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
До колкото разбрах тези двигатели 1.6 тдци са на Пежо. Трябва ли да ме притеснява това? Скъпа ли е поддръжката на двигателя и какъв му е разхода? Един майстор доста ме наплаши със съединителя на дизеловия двигател. Имате ли представа колко струва съединителя и маховика и изобщо има ли и други такива скъпи ремонти покрай този автомобил? Ще съм благодарен на всякаква полезна информация!
Предварително благодаря!
Доста време отделих на проучване на марки, модели и форума, и се спрях на Форд Фокус. Конкретно дизеловия двигател. От София съм и смятам тези дни да отскоча до Велико Търново, за да видя този автомобил:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
До колкото разбрах тези двигатели 1.6 тдци са на Пежо. Трябва ли да ме притеснява това? Скъпа ли е поддръжката на двигателя и какъв му е разхода? Един майстор доста ме наплаши със съединителя на дизеловия двигател. Имате ли представа колко струва съединителя и маховика и изобщо има ли и други такива скъпи ремонти покрай този автомобил? Ще съм благодарен на всякаква полезна информация!
Предварително благодаря!
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Помощ за избор на Форд Фокус
Здравей колега,chaosnever написа:Здравейте,
Доста време отделих на проучване на марки, модели и форума, и се спрях на Форд Фокус. Конкретно дизеловия двигател. От София съм и смятам тези дни да отскоча до Велико Търново, за да видя този автомобил:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
До колкото разбрах тези двигатели 1.6 тдци са на Пежо. Трябва ли да ме притеснява това? Скъпа ли е поддръжката на двигателя и какъв му е разхода? Един майстор доста ме наплаши със съединителя на дизеловия двигател. Имате ли представа колко струва съединителя и маховика и изобщо има ли и други такива скъпи ремонти покрай този автомобил? Ще съм благодарен на всякаква полезна информация!
Предварително благодаря!
за разхода мога да кажа от опит - в събота купихме такъв от София (комби и 90кс) и разхода до Димитровград на клима беше 4,3 по борд компютър. Много добра динамика има, а този ще е с още по-добра динамика. И аз се интересувах специално от този Фокус, но реших, че в София ще мога да видя повече коли и да си избера нещо читаво, уви само една беше добра и я взехме. Като поддръжка, не биох казал, че е скъпа, вече на всички коли е почти еднаква. Окачването на фордчетата за мен е голям плюс защото рядко иска намеса, сравнение с други марки. Като ремонт по двигателя - дюзи и турбо може да сдаде багажа, както и съединител с маховик. Но при коя кола втора употреба няма риск? Гледаш, харесва ти и взимаш, пък после каквото стане!

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 авг 2012, 16:20
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Помощ за избор на Форд Фокус
Много благодаря за полезната информация! Ако това е разхода извънградско с климатик мисля направо да изпратя бутилка уиски и кутия бонбони в завода на Форд 
А имаш ли представа към колко хиляди км. се скапват съединителите? Знам че е много относително, но все пак имат някакво усреднено положение...или по-скоро тенденция
Каква е цената им също е важно! Отказах се от японски дизел точно по тази причина - съединител + маховик струва колкото половината кола
Предполагам при дюзите и турбото положението е подобно

А имаш ли представа към колко хиляди км. се скапват съединителите? Знам че е много относително, но все пак имат някакво усреднено положение...или по-скоро тенденция


Предполагам при дюзите и турбото положението е подобно

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Помощ за избор на Форд Фокус


Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 22 апр 2012, 20:54
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: Помощ за избор на Форд Фокус
Виж колега има една българска поговорка. На кола и на жена както случиш.В кръга на шегата.Аз преди 3 седмици с купих абсолютно същият фокус.Вече смених някой неща по окачването но за кола втора употреба съвсем нормално.Като разход съм просто учуден за кола с такава маса колко малко харчи,казвам ти го защо я тествах на дълаг път България,Италия разхода ми падна на 4.5 и то с постояно работещ климатик..Другото което ми хареса е как един дигател с 1.6 109 кс може да бъде толкова пъргав.Другото хубаво нещо е темпомата,просто много яка екстра,за дълаг път е много приятно нещо.На тази обява не се вижда много добре но,ако има и автоматични фарове и авто чистачки са ексти много готини.И аз съм чувал че на определеникм се сменят дюзи,помпа и в някой случей маховик,но,ако се всушваме толкова много в чуждите мнения никога няма да си купим кола втора ръка.Така че успех.........
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 30 авг 2012, 16:28
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1,6 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Помощ за избор на Форд Фокус
Здравейте и от мен,
Миналата година Август си закупих FOCUS 1,6 TDCI 90HP. произведена 2007г. Закупена от Мото Пфое.изминати от покупката към момента 22000км.
1.Комфорт: Автомобила е оборудван с гуми 195/65/15,
1.1 Седалки-Този модел има доста широк диапазон на настройка на седалка в комбинация с регулиране на волана и по дълбочина. Аз съм висок 180 см. За съжаление не мога да карам с изпънати крака и прибрани лакти(максимално изтеглен волан). Но все пак в този клас по-добро удобство имаше само Опел-Астра-2010г. Седалките са комфортни но в моя модел липсва лумбална опора.
1.2 Возия-Комфортна, в този клас маи няма друг да предлага независимо задно окачване и всякакъв род неравности се преодоляват много добре. Прави впечетление че относително предницата е доста по тежка от задницата, не съм гледал каталожни данни но при еднакво напомпани гуми според производителя, предните изглеждат като баници, освен това на препоръчаните стойности греят доста така че за този период оптимално поведение имам на предни 2,3-2,4 Bar. и задни 1,9-2,1, при това положение задницата е сравнително стабилна в завой.
1.3 Видимост Отпред чудесна и колоните са добре проектирани, в дясно подглавника на дясна седалка е сериозна пречка. На зад-никога преди не си се замислял за огледалата за обратно виждане на автомобилите зад теб:) парктроника е задължителен, моя го сложих допълнително.
2. Двигател: Мотора 90 к.с е много икономичен но в ниските обороти доста слаб, в комбинация с електронния педал за газта, имам усещане, че мотора се събужда 1,5 сек. след команда от там още толкова за наемане... Доколкото четох при 109.к.с. има значителен напредък, освен това и турбината (според М.П.) е с променлив ъгъл на лопатките и от там повече мощ в ниските обороти.
След 20000 км, пробег направих смяна наизброените консумативи във Мото Пфое:
- Масло и Филтър, Въздушен филтър, Филтър на Климатика, на купе, Предни накладки, Горивен филтър, и Труд всичко около 600 лв. с ДДС;
В ниските обороти мотора е доста шумен, на извънградско шофиране звука му е много приличен. Като цяло обезшумяването на колата е недобро. Относно разхода засичал съм го пълен-пълен. с много жертви и двама пасажери от Шумен до София и обратно 4,1 л./100, обичайно по същия маршрут с включен климатик 4,5/100; градско 6,5-7,0/100. Според мен най голяма заслуга за това има и ниското тегло 1 тон празна.
В заключение едва ли някога ще се влюбя в тази кола, но ако ми служи все така трудно ще се разделя с нея.
Миналата година Август си закупих FOCUS 1,6 TDCI 90HP. произведена 2007г. Закупена от Мото Пфое.изминати от покупката към момента 22000км.
1.Комфорт: Автомобила е оборудван с гуми 195/65/15,
1.1 Седалки-Този модел има доста широк диапазон на настройка на седалка в комбинация с регулиране на волана и по дълбочина. Аз съм висок 180 см. За съжаление не мога да карам с изпънати крака и прибрани лакти(максимално изтеглен волан). Но все пак в този клас по-добро удобство имаше само Опел-Астра-2010г. Седалките са комфортни но в моя модел липсва лумбална опора.
1.2 Возия-Комфортна, в този клас маи няма друг да предлага независимо задно окачване и всякакъв род неравности се преодоляват много добре. Прави впечетление че относително предницата е доста по тежка от задницата, не съм гледал каталожни данни но при еднакво напомпани гуми според производителя, предните изглеждат като баници, освен това на препоръчаните стойности греят доста така че за този период оптимално поведение имам на предни 2,3-2,4 Bar. и задни 1,9-2,1, при това положение задницата е сравнително стабилна в завой.
1.3 Видимост Отпред чудесна и колоните са добре проектирани, в дясно подглавника на дясна седалка е сериозна пречка. На зад-никога преди не си се замислял за огледалата за обратно виждане на автомобилите зад теб:) парктроника е задължителен, моя го сложих допълнително.
2. Двигател: Мотора 90 к.с е много икономичен но в ниските обороти доста слаб, в комбинация с електронния педал за газта, имам усещане, че мотора се събужда 1,5 сек. след команда от там още толкова за наемане... Доколкото четох при 109.к.с. има значителен напредък, освен това и турбината (според М.П.) е с променлив ъгъл на лопатките и от там повече мощ в ниските обороти.
След 20000 км, пробег направих смяна наизброените консумативи във Мото Пфое:
- Масло и Филтър, Въздушен филтър, Филтър на Климатика, на купе, Предни накладки, Горивен филтър, и Труд всичко около 600 лв. с ДДС;
В ниските обороти мотора е доста шумен, на извънградско шофиране звука му е много приличен. Като цяло обезшумяването на колата е недобро. Относно разхода засичал съм го пълен-пълен. с много жертви и двама пасажери от Шумен до София и обратно 4,1 л./100, обичайно по същия маршрут с включен климатик 4,5/100; градско 6,5-7,0/100. Според мен най голяма заслуга за това има и ниското тегло 1 тон празна.
В заключение едва ли някога ще се влюбя в тази кола, но ако ми служи все така трудно ще се разделя с нея.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 30 авг 2012, 16:28
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1,6 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Помощ за избор на Форд Фокус
Привет,
Докато ми е още топло от предната статия, ето и малко статистика:
http://www.used-car-report.com/index.php?id=12&L=2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ams.bg/?act=modelscatalog&rec=38#" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех В избора и Покупката!
Докато ми е още топло от предната статия, ето и малко статистика:
http://www.used-car-report.com/index.php?id=12&L=2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ams.bg/?act=modelscatalog&rec=38#" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех В избора и Покупката!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта