Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
- c20xe
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 01 юли 2009, 11:43
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 karb
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Привет,
Заинтересувал съм се от Форд Фиеста 4-то поколение, фейслифт 2000г с мотор 1.8 ТД.
Трябват ми малко отзиви от собственици на такива. Четох мнения из форума, но нищо конкретно. Или не е за моят мотор. Или не е за моето купе.
1. Мотора здрав ли е? Какви проблеми да очаквам?
2. Окачването носи ли или лесно сдава багажа и ремонта струва, колкото нова кола?
3. Купето гние ли? Имах от старите Фиести-4, 95-а година, внос от Австрия, която беше буквално на вафли станала отдолу.
4. Разход?
5. Какво налягане трябва да прави турбината?
6. ЕГР-а прави ли главоболия?
7. Въобще, лесна ли е за поддръжка? Ремъци, ролки, чудесии....
Това, което съм си харесал има клима, но няма ел джам. Климатика бива ли го? Спъва ли много?
Ще съм благодарен на малко инфо.
Заинтересувал съм се от Форд Фиеста 4-то поколение, фейслифт 2000г с мотор 1.8 ТД.
Трябват ми малко отзиви от собственици на такива. Четох мнения из форума, но нищо конкретно. Или не е за моят мотор. Или не е за моето купе.
1. Мотора здрав ли е? Какви проблеми да очаквам?
2. Окачването носи ли или лесно сдава багажа и ремонта струва, колкото нова кола?
3. Купето гние ли? Имах от старите Фиести-4, 95-а година, внос от Австрия, която беше буквално на вафли станала отдолу.
4. Разход?
5. Какво налягане трябва да прави турбината?
6. ЕГР-а прави ли главоболия?
7. Въобще, лесна ли е за поддръжка? Ремъци, ролки, чудесии....
Това, което съм си харесал има клима, но няма ел джам. Климатика бива ли го? Спъва ли много?
Ще съм благодарен на малко инфо.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
До колкото виждам окачването (носачи , шарнири)е същото като преди фейслифта.Дали носи е много относително .Ако са влагани качествени части , определено ще ти е трудно да ги строшишc20xe написа:Привет,
Заинтересувал съм се от Форд Фиеста 4-то поколение, фейслифт 2000г с мотор 1.8 ТД.
Трябват ми малко отзиви от собственици на такива. Четох мнения из форума, но нищо конкретно. Или не е за моят мотор. Или не е за моето купе.
1. Мотора здрав ли е? Какви проблеми да очаквам?
2. Окачването носи ли или лесно сдава багажа и ремонта струва, колкото нова кола?
3. Купето гние ли? Имах от старите Фиести-4, 95-а година, внос от Австрия, която беше буквално на вафли станала отдолу.
4. Разход?
5. Какво налягане трябва да прави турбината?
6. ЕГР-а прави ли главоболия?
7. Въобще, лесна ли е за поддръжка? Ремъци, ролки, чудесии....
Това, което съм си харесал има клима, но няма ел джам. Климатика бива ли го? Спъва ли много?
Ще съм благодарен на малко инфо.

Разхода по книга го дават с около литър нагоре спрямо 1,8 чист дизел(което ми е малко странно




http://drive.bg/index.php?ModelId=14813 ... 0116_12071
Аз лично имам голямо желание ако не да имам поне да покарам тази фиеста 1,8 ТД , която е с по-голям въртящ момент дори от 1,6 бензин 105 коня , Zetec-SE

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Какви са тия тампони и шарнири за 400 лв то колко фиестатаСмяна на тампони на носачи , шарнири и биалетки излиза около 400 лв. с хубави части и труд.

-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Много скъпо твоето окачване колега. Цял носач с тампон и шарнир е ~100-130 лв. а в МФ беше 209 лв. оригинал. А двата тампона на носача са 25-30 лв. за комплект, шарнир с болтовете още 20-30 лв., биалетка АсМетал аз и за 14 лв съм я вземал, но на повечето места ~20 лв. Ако и тампони на стабилизиращата щанга сменяш мисля 7 лв. за двата бяха.
За съжаление за турбо дизела нямам представа. Карал съм 1.8 чист дизел и е доста як и издържа на много километри.
За съжаление за турбо дизела нямам представа. Карал съм 1.8 чист дизел и е доста як и издържа на много километри.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
4те опорни на амортисьорите + големите на носачите от 2те страни + 2та на задния мост = на около 600 лв с работата.urgan написа:Какви са тия тампони и шарнири за 400 лв то колко фиестатаСмяна на тампони на носачи , шарнири и биалетки излиза около 400 лв. с хубави части и труд.Приемаме че един шарнир е около 25 лв как ги докара до 400 ?
Само, че аз не я карам като хората и затова казвам доволен съм !!!
При спокоен и грамотен човек, с хубави части и ремонт от грамотни майстори - окачването е добро!
За мотора нищо не мога да кажа.
и там ако попаднеш на цървул "майстор" = ще береш ядове.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
hunter написа:Много скъпо твоето окачване колега.
Писал съм , но кой да чете , че това беше цена със включен труд.На вас може и безплатно да ви ги сменят.Труда за смяната на един нитован шарнир беше 25 лв , защото искаше разпробиване.За смяна на тампон на преден носач пак толкова(набиват се на преса) , а за тампоните на задния мост ми съдраха кожата , защото се свалял целия мост със спирачките.Аз говоря за части , които след като съм сменил повече не съм повторил.С колата съм изминал 40 хил.км от както съм я взел.Някои от цените са от преди кризата , може вече да са поевтинелиurgan написа:Какви са тия тампони и шарнири за 400 лв то колко фиестатас хубави части и труд.Приемаме че един шарнир е около 25 лв как ги докара до 400 ?
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Добре де толкова ли се разбиват тия фиести че трябва всички тампони да сменяш. Колко трябва да ти е разбита колата за да смениш всички тампони по носачи и амортисьори? И пак ми се струват много тия цифри дето ги пишете.
- c20xe
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 01 юли 2009, 11:43
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 karb
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Много благодаря за отговорите.
Особено исках да разбера, дали тоя 1.8 мотор, като са му сложили турбината, не е станал чуплив.
Имах такъв проблем със старите Астри. Те се продават с дизел на Опел и с Исузо. Исузото - джилязу. Няма чупене. Всички го предпочитат.
И немският дизел в атмосферен вариант е пушка. Обаче, като са му нахакали една духалка на ниско налягане и почнал да се троши сутрин, обед и вечер. И всички опелджии знаят, да не си взимат Астра Ф с немският 1.7 турбо, щото ще лежат под нея повече, отколкото под жените си.
Чудех се, дали и тук няма такъв момент? Досега имах Фиеста 95-а с 1.8 атмосферен и съм много доволен. Но не знам, дали във варианта с турбината няма да е като Астрата.
Искам да измеря и налягането на турбото, като отида да я видя. Знаете ли, колко Бара трябва да бара?
Особено исках да разбера, дали тоя 1.8 мотор, като са му сложили турбината, не е станал чуплив.
Имах такъв проблем със старите Астри. Те се продават с дизел на Опел и с Исузо. Исузото - джилязу. Няма чупене. Всички го предпочитат.
И немският дизел в атмосферен вариант е пушка. Обаче, като са му нахакали една духалка на ниско налягане и почнал да се троши сутрин, обед и вечер. И всички опелджии знаят, да не си взимат Астра Ф с немският 1.7 турбо, щото ще лежат под нея повече, отколкото под жените си.
Чудех се, дали и тук няма такъв момент? Досега имах Фиеста 95-а с 1.8 атмосферен и съм много доволен. Но не знам, дали във варианта с турбината няма да е като Астрата.
Искам да измеря и налягането на турбото, като отида да я видя. Знаете ли, колко Бара трябва да бара?
- c20xe
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 01 юли 2009, 11:43
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 karb
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Та?..... Нещо по този въпрос?
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Двигателят е желязо, ако е бил добре поддържан. Този двигател, с някои малки разлики се влага в почти всички модели на форд до 2000г. Естествено, ако искаш безпроблемна работа аз препоръчвам само оригинални филтри и масла, както и качествена нафта.
- c20xe
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 01 юли 2009, 11:43
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 karb
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Е, че как иначе!!! То тук нафтата е от качествена, по-качествена.
Даже, за да е по-качествена И доливат водица. Повишава антидетонационната устойчивост и охлажда по-добре челата на буталата
С маслата компромис не правя. Мобил или ЕSSO.
Не ми вдъхват доверие електрониките по помпата и турбото.
Благодаря за мненията.
Поздрави на всички.
Даже, за да е по-качествена И доливат водица. Повишава антидетонационната устойчивост и охлажда по-добре челата на буталата

С маслата компромис не правя. Мобил или ЕSSO.
Не ми вдъхват доверие електрониките по помпата и турбото.
Благодаря за мненията.
Поздрави на всички.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
Така е, единственото допустимо място за електроника в един автомобил е РАДИОТО, но от година на година я слагат на всевъзможни места.c20xe написа:......
Не ми вдъхват доверие електрониките по помпата и турбото.
......
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фиеста 4 фейслифт с 1.8 ТД
То за електрониката е казано отдавна :
На всяка гайда компресор , на всеки бушон микропроцесор
На всяка гайда компресор , на всеки бушон микропроцесор

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта