Сервиз за оглед в Пловдив

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
chaosnever
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 авг 2012, 16:20
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Сервиз за оглед в Пловдив

Мнение от chaosnever » 25 сеп 2012, 19:50

Здравейте, от известно време съм в приключението "търсене на автомобил" из сайтове и автокъщи. В началото търсех Фокус, но поради ред причини, някой чиста случайност спазарих Мондео в Пловдив. Тъй като автомобила е дизелов, до сега не съм карал Форд, а и цената е доста ниска, ми се иска ми се да го видят хора, които могат да преценят в чия полза е "далаверата" - дали аз купувам чудесен автомобил на добра цена, или собственика продава трошката си :-) Ще съм много благодарен ако ме посъветвате къде да отида с автомобила, пък ако сделката се осъществи и ще почерпя :-) Всъщност и съвет дали по принцип автомобила си заслужава и на какво да наблегна при огледа също би ми бил доста полезен - сега му е момента :-) Мондеото е 2004г, 2.0TDCI-130к.с.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Сервиз за оглед в Пловдив

Мнение от Conan_1 » 25 сеп 2012, 20:11

Първо аз бих погледнал двигателчето, на пръв поглед да няма нещо побългарявано, то си се набива, огледай го целия ако има как, после провери шевовете на купето за следи от удър ,често ни продават намачкани коли с съмнително изправено шаси без да знаем, погледни му предните гуми да не са износени неравномерно ,че да няма проблем с предницата, двигателя не би следвало да е омаслен + теории от сорта ми аз го олях без да искам или пък перфектно измит което е мн съмнително, следи за мазнотии в казанчето с водата - трябва да е бистра, двигателя трябва да работи равномерно и тихо щом е тдци не като 4увал с пирони, дюзите ги пробвай нейде на прав път като и дадеш зор на 4-5 още от ниските обороти да наема - обикновенно тогава влизат в авариен ако са неизправни, димът отзад не трябва да е фрапиращ и да има голям мазен пръстен на ауспуха,на стабилен наклон на 1-ва я пусни самичка да си го издрапа- неби трябвало да се мъчи ако компресията и е наред , ако наистина си решил да е тя те съветвам да и смениш маслото и филтъра и пак да я пробваш да няма нещо замаскирано с добавки да се обади - все пак 60-70 лв не са пари като за сериозен ремонт _friends_ Ем май тва е от аматиорските ми съвети пък тея дето им е специалност да добавят _friends_ _friends_ _friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

chaosnever
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 авг 2012, 16:20
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Сервиз за оглед в Пловдив

Мнение от chaosnever » 25 сеп 2012, 20:27

Много благодаря! От първия оглед мога да кажа следното - има леки удари отпред и отзад - колкото да се наместват и боядисват броните. Течове няма, а гумите са равномерно износени. По гредите огъвания няма. Като казваш за дима обаче - като се изфорсира на свободна колата си вади стабилно дим. Това нормално ли е? За тиха - не е, а и не усетих да наема от ниските обороти. Проблема обаче е, че както казах - от дизелови агрегати не разбирам и ще съм мнооого по-спокоен ако проверен майстор вземе, че я погледне. Може това, което описвам да е нормално, но аз да преувеличавам защото все пак съм от страната на сделката, където всичко е подозрително :-) А двигателя с верига ли е и колко боли ако се наложи нов маховик?

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Сервиз за оглед в Пловдив

Мнение от Conan_1 » 26 сеп 2012, 01:13

Прав си по-добре да я погледне майстор ,или в сервиз да и направят диагностика ! Пробвай в Авел трейд на кукленско шосе срещу Софтфарма да я вкараш за диагностика, мисля че няма да ти одерат кожата и ще получиш реално състояние. Обясни им за какво я караш . Ако не майстор не бих ти препорачал в момента свестен в плд ,пък и не съм в бг да я погледна машинката .Тоя двигател трябва да има осезаема тяга от 1400-1500 оборота и мах към 2100-2200 да се пъне яко ,ако не при мене проблема бе6е в спукано маркучле от вакуумните тръби на егр-а, пушеше като печка и беше мудна ( може пук да е стар горивен филтър за смяна или въздушен, а и както викаш да си втълпяваш). Мисля че маховика е според зависи - може да вземеш двумасов който си е цифра или солиден - цени тук от англия като за мойта към 400-500лв за двумасовия, другия незная :idea:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Сервиз за оглед в Пловдив

Мнение от mrdds » 26 сеп 2012, 11:53

И аз бих препоръчал Авел трейд (Бош сервиза на кукленско шосе).Носи се добра слава на дизелов сервиз в града.Карал съм там един дизелов фокус да го проверяват.Лошото е,че имат много работа и претупват такива проверки.Закачат на стенда,прочитат грешките ако има такива,слагат сондата в ауспуха - "дай газ" и толкова.Вече ако отидеш с конкретен проблем,не набира в ниските обороти,пуши черно или друго оплакване ще ти я гледат с друго око.

Всеки очаква да му гледат под лупа колата и да му кажат и най малкия предполагаем или съществуващ проблем,но при наличие на 5-6 чакащи автомобила за ремонт малко претупват нещата.
И аз мисля,че личния оглед,каране,слушане и лежане под колата е най-добрата проверка.
А пък и има нещо ,което всички забравяме.Купуваме и караме втора употреба коли,които в повечето случаи са им скъсали гъза от каране в Европа и в същото време очакваме те да са в перфектно състояние и като нови без грам забележка или нещо за ремонт.
>:D<:

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта