Катастрофираха ме, какво да правя с Ескорта?

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
airheadme
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 22 сеп 2005, 12:08
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v '96 5d hatch
Status: Извън линия

Re: Катастрофираха ме, какво да правя с Ескорта?

Мнение от airheadme » 09 яну 2013, 09:59

По окачването нямаше вид да има проблеми, нали пътувах София-Сливен... Вярно, с 80km/h, ама нищо не се усещаше странно.
vivco написа: Здравей колега по общите условия на застрахователната компания трябва дати изплатят сумата в 15 дневен срок поискай им общите условия на застрахователя не ги оставай, мачкай ги яко ако почнат да те мотаят кажи им че ще сезираш комисията за финансов надзор.Успех
Нямаше гражданска виновникът ми, оттам и сроковете стават различни. Гаранционният фонд оперирал по други правила, общували с КАТ, чакали да излезе наказателното постановление, такива работи.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Катастрофираха ме, какво да правя с Ескорта?

Мнение от mladen1984 » 12 яну 2013, 12:54

Минал съм по този път и знам как се процедира.Минималния срок на изплащане може да достигне от 2 до 6 месеца.Когато виновното лицето няма ГО самата тя се изплаща от така наречения Гаранционен фонд на РБ.След завеждане и описване на щетата в някой оторизирана за това застрахователна компания документацията със снимковия материал се изпращат в София където е седалището на Гаранционния фонд.Те пък от своя страна чакат излизане на актовете на виновния и встъпването им в сили.Което ще рече че лицето ще се съгласи с тях и ще ги подпише.От тук човек влиза във "филма" МВР.Самите актове ще излезнат сравнително бързо ,но след това те трябва да се предадат на виновното лице и то да подпише.Това предаване става от служители на МВР.Те пък от своя страна са затрупани от бумащина и процедурата е тромава.Ако всичко е ок след предаването и подписването на актовете МВР и КАТ са длъжни документално да уведомят Гаранционния фонд и от там да се задействат с оценката и плащането.Обикновено там се къса връзката.Спира се кореспонденцията между КАТ и ГФ, минава определено време и поради липса на данни следствието може да бъде прекратено.Затова е хубаво Пострадалия да подаде в КАТ молба за предоставяне на копие от актовете(като плати държавна такса от няколко лева) и да следи как се развива следствието.В моя случай се налагаше аз да пращам копията от актовете на КАТ в Гаранционния фонд защото видите ли някой чиновник не си върши работата.Моята щета(удар отзад но по-лек) бе изплатена на 6-я месец и на половина от реалната стойност(вместо 1000 500 лв) защото ГФ покривал само 50% от реалния размер на щетата.Адреса на ГФ е 1000 София ул.Граф Игнатиев №2 ет 4 тел. 35929803049 и e-mail GF@insfund-bg.org
п.п Успех с ремонта ,колата може да се оправи и пак ще е хубава.Бори се и изисквай това което ти се полага! _friends_
Изображение

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Катастрофираха ме, какво да правя с Ескорта?

Мнение от opex » 23 яну 2013, 04:24

Не я ремонтирай. Купи си друг с много запазено купе, интериор и екстри, може би същия двигател или си прехвърли твоя в нея ако си по-сигурен, че е читав, прехвърли си и останалите неща, които желаеш, а останалото продай. Ще имаш същия готин ескорт, но всъщност перфектен и изпънат. Дори да си дал на края 200лв отгоре като теглиш чертата инвестицията ще си струва в дългосрочен план.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

airheadme
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 22 сеп 2005, 12:08
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v '96 5d hatch
Status: Извън линия

Re: Катастрофираха ме, какво да правя с Ескорта?

Мнение от airheadme » 05 фев 2013, 20:41

Така, правилно или не, колата е процес на оправия. Изглеждала е по-добре, ама предвид скорошните събития ще се примиря с червения калник и затъмненото стъкълце. :D
process_001.jpg
Проблем обаче срещат майсторите ми с паленето й, нещо ново за мен. Тя е стояла около месец при тенекеджият, после не искала да пали, от Н-тия път след мои обяснения я запалиха и отиде при бояджият, на друго място. Добре, ама там не иска да пали изобщо тия дни. Върти, а не пали. Вадили от бензиновата помпа някакъв маркуч, за да видят как се държи, не излизало бензин. Свещите сваляли, чисти били, ок. Моят набелязан виновник е имобилайзерът.

В тази връзка ще питам, ама първо предистория. Това ми е резервният ключ с дистанционното. Голямо-малко, малко на контакт за деактивиране.
key.jpg
Подозрението ми е, че е монтиран впоследствие заедно с алармата, директно към акумулатора. Ако се откачи кабелчето от клемата на акумулатора, алармата умира. Правил съм го, не съм обръщал внимание как се държи имобилайзера, тогава не ми беше важно.
Изтеглих набърже един Микрокат 2009, оттам добих следната информация:
Image1.jpg
Няма ред за имобилайзер....
Та стъпили на тази информация, питам ви може ли имобилайзерът да се е самозабравил, ако е останал без ток няколко седмици, докато е бил при тенекиджият, и сега да прави номера? И ако разкача гореспоменатото кабелче от акумулатора, ще си реша ли краткосрочно въпроса?

Заключена

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта