Въпрос за Форд Фокус 2008/2009

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
chiko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 май 2013, 17:58
Модел на автомобила: vw passat
Местоположение: Финландия
Status: Извън линия

Въпрос за Форд Фокус 2008/2009

Мнение от chiko » 15 май 2013, 18:17

Здравеите мили колеги!Мисля да се присъединя към вас като стана аз собственик от марката Форд!Имам и все още карам Пасат 1.9 тди пд 115 коня,но ще трябва вече да се сменя за друга кола и решихме да е Фокус след 2008 дизел.Въпроса ми е кои от двата двигателя ще е по надежден според вас/1.8 тдци 115 к.с.или 2.0 тдци 136 к.с.Според мен 1.8 ще ме задоволи защото сегашната ми кола е 115 коня и ми е достатъчно,но бих взел и 2.0 кубиковия понеже малко излишна сила не е в повече никога.И двата двигателя на Форд ли са,за 1.6 знам,че е на пежо.Общо взето за надежност и за всичко останало за колата,кои каквито впечатления и мнения има нека да сподели.Благодаря ви още от сега,да сте живи и здрави :)

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Въпрос за Форд Фокус 2008/2009

Мнение от urgan » 16 май 2013, 10:10

Всички са на пежо, независимо от кубатурата. Щом имаш ПД знаеш каква е поддръжката на тия дизели, една идея са по упростени според мен, поне инжекторите не са вкопани в главата както е при ПД моторите :) Аз от скоро карам такъв мотор и съм доста доволен, а по коментари на колеги са доста надеждни и здрави двигатели. Много еластичен двигател и доста по тих от помпа дюзата. Според мен 2.0 е най добре, но каквото излезе.
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за Форд Фокус 2008/2009

Мнение от DigiPro » 16 май 2013, 13:19

1,8 115к.с. е на Форд. 1,6 и 2,0 са на Пежо.

chiko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 май 2013, 17:58
Модел на автомобила: vw passat
Местоположение: Финландия
Status: Извън линия

Re: Въпрос за Форд Фокус 2008/2009

Мнение от chiko » 16 май 2013, 16:26

Благодаря ви за отговорите,но за подръжката на ПД може да се каже,че нищо не знам,защото за изминати 120000 нищо друго освен консумативи не съм сменял,но точно може пък от сега нататък да се имад ядове,все пак е на малко над 300000 км и преди да почна да правя ремонти е по добре да се смени и следващата ако имам късмет пак да се кара толкова и пак се сменя.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Въпрос за Форд Фокус 2008/2009

Мнение от urgan » 16 май 2013, 16:41

Да вярно че 1.8 не беше техен грешката е моя. Значи както и при ПД моторите така и при комънрейлите има няколко скъпи неща. Инжекторите и съдинителя понеже се сменя и маховика ако се раздрънка, защото умните глави са направили една вечна част консуматив. За 1.8 ТДДИ съм чувал че помпата прави разни чалъми. Инжектори се рециклират за около 200 лв на бройка, комплект съединител ти е към 900-1000 според както си намериш частите. Но всичко тове е ако се наложи. Гледай хубаво и избирай внимателно за да не стане после тия калпави фордове :D
Изображение

chiko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 май 2013, 17:58
Модел на автомобила: vw passat
Местоположение: Финландия
Status: Извън линия

Re: Въпрос за Форд Фокус 2008/2009

Мнение от chiko » 16 май 2013, 17:52

urgan написа:Да вярно че 1.8 не беше техен грешката е моя. Значи както и при ПД моторите така и при комънрейлите има няколко скъпи неща. Инжекторите и съдинителя понеже се сменя и маховика ако се раздрънка, защото умните глави са направили една вечна част консуматив. За 1.8 ТДДИ съм чувал че помпата прави разни чалъми. Инжектори се рециклират за около 200 лв на бройка, комплект съединител ти е към 900-1000 според както си намериш частите. Но всичко тове е ако се наложи. Гледай хубаво и избирай внимателно за да не стане после тия калпави фордове :D
Прав си колега,благодаря ти много :)

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта