Съвет за покупка на Фокус
- ivan0v
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
- Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
- Status: Извън линия
Съвет за покупка на Фокус
Здравейте колеги,харесал съм си един Фокус 1.8 ТДСИ 2003г. 100к.с..Има ли някой тук с такъв.Къде са им слабите места,за какво да гледам,двигателя "комън рейл"ли е?Благодаря 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Фокус
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Фокус
Колега нека първо кажем че ако действително е 1,8 TDCi 2002 няма как да е 90 коня !!! Или е 100 или е 115 като моята и са комън рейл! Второ моят двигател е на 250 000 вече като нямам забележки за вървенето, не пипа маслото , не пуши и въобщв потдържан ли е съвестно и ако са реални километрито (колите вкарвани в БГ са повечето на 300-400 000 с върнати км) няма проблем да се кара дълги години! Ако е реално 90 коня то тогава е старият двигател TDi ili TDDi който е по слабичък и шумен но пък е по-малко капризен към горивото и качеството на консумативите. Ако говорим за комън рейл двигател ( 100 или 115 кс.) тогава те са много по тихи и рафинирани , мощни в ниските обороти и въобще години пред старите дизели , но потдръжката е много важна и експерименти с гориво и евтини консумативи не трябва да се правят! Комън рейл дизелът има една основна слабост и това да дюзите, които са много финни и работят на огромно налягане , капацитетът им според потдръжката на автомобила е между 200 и 300 000 хил. километра след което се предават и се налага да се отремонтират което не е евтино ( 1200 - 1300лв) Аз минах през този филм вече и ги отремонтирах всичките 4. Много хора си мислят че са се скапали а те реално си изчерпват ресурса около тея километри и ако си решил да вземаш кола с този двигател трябва да си на ясно с факта че може да се обадят за смяна . Като цяло колата е здрава , много пъргава и приятна за шофиране, стабилна на пътя до безкрай и при правилна потдръжка се отплаща . При оглед се гледат предните гуми да нямат следи от неравномерно износване , вратите и линиите на колата да пасват добре и да се затварят леко, под капака шевовете на предната греда да са равномерни и заоблени и еднакви от двете страни ( да не е имало челен удър) двигателят да не е омаслен сериозно или преди да я пробваш и запалиш да е топъл да да ти кажат че не е палена, както и водата в казанчето да е бистра. Ако я караш за да я прбваш гледай след 3000 оборота трябва да изпуши и да спре като я настъпиш а не постоянно да е пушилка отзад, на голям наклон я пусни на първа да го изкачи без газ като не трябва да се дави и мъчи нагоре ( добра компресия), при ускорение не трябва да забива муцуната преди 4500 оборота а да си се развирта равномерно до там, дюзите се пробват като на прав път я удариш на 4 или 5-та и от ниски обороти още я настъпиш стабилна - ако има проблем с тях ще влезе в авариен режим .
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта