Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мошност
Поговорката "форд и коза умират без да боледуват" не е вярна това е един мит просто
От седмица и повече колат ами е болна и киха, кашля като пали. Днес обаче е на смъртно легло от София до Божурище ненадейно изгасна, газ в бутилката има, клапан бачка, копче за газ/безнзин бачка, едва запали с много кихане и след 10 мин пак същото. Едвам я паркирах, след което прокарах за всеки случай една маса и притиснах всичките пинове на буксата на бобината и комутатора.
Запали от 3-тия път с яко гърмене.

От седмица и повече колат ами е болна и киха, кашля като пали. Днес обаче е на смъртно легло от София до Божурище ненадейно изгасна, газ в бутилката има, клапан бачка, копче за газ/безнзин бачка, едва запали с много кихане и след 10 мин пак същото. Едвам я паркирах, след което прокарах за всеки случай една маса и притиснах всичките пинове на буксата на бобината и комутатора.
Запали от 3-тия път с яко гърмене.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мошност
Като взриви филтъра пиши пак.
Щом не ти е наред, защо не я закараш да я погледната, а от месеци се мъчиш, само и само да не дадеш излишни пари. Помисли колко време и разходи си направил, вместо да си караш колата.
Щом не ти е наред, защо не я закараш да я погледната, а от месеци се мъчиш, само и само да не дадеш излишни пари. Помисли колко време и разходи си направил, вместо да си караш колата.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мошност
Излишни пари не съм дал, колата си я карам от вчера започна да гасне. Днес ме докара без проблеми
Смятам че ще се справя и сам, мисля че намерих комутатора и следващата седмица ще е при мен.
Филтъра отдавна съм го прежалил, но все още е здрав.

Смятам че ще се справя и сам, мисля че намерих комутатора и следващата седмица ще е при мен.
Филтъра отдавна съм го прежалил, но все още е здрав.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мошност
Според мен не е комутатора проблема, но дано да бъркам, защото ти взе силите тая кола, откога се мъчиш с нея.
Е ли правото право?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мошност
Септември ще стане 3 години, просто от самото начало запалването не е наред, сега е в доста добро техническо състояние, надявам се да го намеря и да го сменя комутатора, защото определено е много трудно да се намери.
Ако не е комутатора то какво е? Не ми казвай за сервиз. Симптомите са гърмене при от седмица и нещо можеби, вчера започна да гасне, а като добавя това с оборотомера и че сместа се мени , следователно си мени изпреварването, просто е въпрос на време да го докажа като сложа друг комутатор.
Ако не е комутатора то какво е? Не ми казвай за сервиз. Симптомите са гърмене при от седмица и нещо можеби, вчера започна да гасне, а като добавя това с оборотомера и че сместа се мени , следователно си мени изпреварването, просто е въпрос на време да го докажа като сложа друг комутатор.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
Колеги днес разбрах че старият ми комутатор е здрав, колкото и смешно да ви прозвучи масата на самият комутатор се беше разхлабила
Сега си имам резервен, не ме е яд за това че го купих, все пак електрониката може да изгори винаги.
С новият комутатор положението е същото.

Сега си имам резервен, не ме е яд за това че го купих, все пак електрониката може да изгори винаги.
С новият комутатор положението е същото.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
Колеги колкото и смешно да е днес разбрах че кабелите не са по местата си, след като ги сложих където трябва колата спря да гърми и дори има повече мощност 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
И как го установи ?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
Еми поогледах ги малко и се замислих, къде се пада първи цилиндър от към маховика или от към ангренажа?
Отговора е от към ангренажа, след което проследих кабела от 1-ви цилиндър на коя позиция на бобината отива и гледам аз пише 4
а на кабела си има надпис форд и цифрата 1. Положението с останалите кабели беше същото. Оправих ги и спря да гърми при палене. Струва ми се че сега има повече мощност и почти изчезна досадната рязка двигателна спирачка при пускане на педала на газта.

Отговора е от към ангренажа, след което проследих кабела от 1-ви цилиндър на коя позиция на бобината отива и гледам аз пише 4

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
Направо ме срази ... 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
Ако са разменени 1-4 или 2-3 не би трябвало да има разлика.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
Не мисля, че в капачката дистрибуторът-палец подава ток на повече от една свещ едновременно! Не може да няма разлика, но явно е била малка защото иначе колата изобщо нямаше да върви.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
При него няма дистрибуторна капачка и палец.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Орион 1990 1.6 карбуратор губи мощност
След като оправих кабелите, се оказа че изпарителя не е центрован правилно, на 2-та клапана има щуцери които се отвиват и завиват, така се определя кога да отваря и затваря. Сега няма разлика във вървежа, топла - студена, изчезна гадната двигателна спирачка. Остава да разбера защо като загрее показанията на оборотомера се променят.
Още пролетта купих карбуратор с автоматичен смукач, смених 2 платна без да барникам, дори и винта за празния ход не съм пипал, на бензин върви добре, но карам само на газ. Мисля че темата е изчерпена и може да се заключи.
Благодаря ви за помощта и вниманието
Още пролетта купих карбуратор с автоматичен смукач, смених 2 платна без да барникам, дори и винта за празния ход не съм пипал, на бензин върви добре, но карам само на газ. Мисля че темата е изчерпена и може да се заключи.
Благодаря ви за помощта и вниманието

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта