Ще си купувам Ескорт 1,8 ТД 1997г. моля за съвет!

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
gicho
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 28 окт 2006, 18:07
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD 1997г.
Status: Извън линия

Ще си купувам Ескорт 1,8 ТД 1997г. моля за съвет!

Мнение от gicho » 28 окт 2006, 18:14

Ще си купувам Ескорт 1,8 ТД 1997г. с мотор - Ендуро /поне така ми прозвуча/
моля да ми дадете някаква информация за този дизелов мотор:
обслужване, как се държи при ниски температури, чести повреди /ако има/,
как да го тествам дали е добър и друго въобще за колата ако се сетите.
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 29 окт 2006, 01:33

Разгледай тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 7%E5%EB%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
Полезно е като информация.Мисля че ще ти е от полза.

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 17 ное 2006, 12:47

Ако си го купил няма да съжелчваш. При нормална експлоатация-пачти вечен мотор.Сменяи консумативите на време,ремаци и ролки САМО от МП.Масло полусинтетика 10W40.Зареждаи с качествна нафта и няма да имиш никакви проблеми през зимата<моя>За 70 000км.съм нямал никакви проблеми.

pako
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 15 ное 2006, 19:45
Модел на автомобила: tourneo
Status: Извън линия

Мнение от pako » 17 ное 2006, 20:03

а ако си купува качествени ремъци и ролки не на Мото Пфое??? каква ще е разликата?? и такова чудо като полусинтетика, според мен е по-добре изобщо да не се сипва, или ако има пари качествена синтетика или качествено минерално, че полусинтетика ми звучи като кренвирши наполовина от месо .... а ако става дума за мото пфое там сипват само синтетика, поне на това що е в гаранция
отклоняваш се от темата

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 20 яну 2007, 19:13

много съм доволен от моята само не карай над 110 .

Потребителски аватар
Yovchev
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yovchev » 20 яну 2007, 20:18

Антон Маринов написа:много съм доволен от моята само не карай над 110 .
:), че защо ? Да не би да се разпада на 140-150.. Ми върви си много добре колата, просто се отваря "второто" гърло и харчи повечко.. :)

п.с. Говоря от личен опит.

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 21 яну 2007, 10:07

Yovchev написа:
Антон Маринов написа:много съм доволен от моята само не карай над 110 .
:), че защо ? Да не би да се разпада на 140-150.. Ми върви си много добре колата, просто се отваря "второто" гърло и харчи повечко.. :)

п.с. Говоря от личен опит.
да така е та за това му давам съвет

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] и 9 госта