Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
stoianmitkov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 дек 2015, 17:58
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от stoianmitkov » 26 дек 2015, 09:27

Колеги не намерих някаква полезна информация за този модел , затова пускам темата. Много моля да си дадете мнението за тази кола, защото съм на път да я купя. Интересува ме всичко, което споделите с мен (проблеми,двигател, и т.н.)Ще се радвам на всяко едно мнение. Извинявам се, ако не съм уцелил точното място за темата, ако е така моля модераторите да я преместят.

Samsung Galaxy S5;Sony Bravia KDL42"W828B

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от Bijutera » 26 дек 2015, 11:46

Леко си объркал раздела :D

Потребителски аватар
Felis Concolor
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 21 мар 2015, 21:28
Модел на автомобила: Ford Puma 1.6 2001
Местоположение: София 1151, с. Лозен
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от Felis Concolor » 26 дек 2015, 13:07

stoianmitkov написа:...някаква полезна информация за този модел...
По отношение на задвижването следващата информация ми се струва полезна:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=42958
http://fordbg.com/forum/index.php?topic=91.0
...а иначе, доколкото такава кола в общия случай се взима фабрично нова за мно-о-о-го каране, то ясната сервизна история е повече от препоръчителна, според мен.
"Идеите сами по себе си са безценни, но и най-добрата идея си остава гола идея, ако не я материализираш, защото иначе всеки може да дава идеи" (Хенри Форд)

stoianmitkov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 дек 2015, 17:58
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от stoianmitkov » 27 дек 2015, 09:26

А как мога да разбера дали турбото,филтъра за твърди частици и демпферния маховик към съединителя са по реда си? Моля да ми помогнете със съвети, защото утре ще ходя да я взимам!

Samsung Galaxy S5;Sony Bravia KDL42"W828B

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от ЯЛТА » 27 дек 2015, 11:11

Компютърна диагностика, най добре е с "живи данни"- в движение.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

stoianmitkov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 дек 2015, 17:58
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от stoianmitkov » 27 дек 2015, 12:35

И аз това имах предвид, като я запаля (загася), като я карам тестово, за какво да гледам или да се ослушвам?

Samsung Galaxy S5;Sony Bravia KDL42"W828B

stoianmitkov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 дек 2015, 17:58
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от stoianmitkov » 27 дек 2015, 16:05

Няма ли кой да даде някакъв съвет?

Samsung Galaxy S5;Sony Bravia KDL42"W828B

Потребителски аватар
Felis Concolor
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 21 мар 2015, 21:28
Модел на автомобила: Ford Puma 1.6 2001
Местоположение: София 1151, с. Лозен
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от Felis Concolor » 27 дек 2015, 16:58

stoianmitkov написа:...някакъв съвет?...
Добре, добре, колега, хич бива ли да Ви оставим ей тъй? :) Значи съвети от любител:
- оглед отвън - има ли съществени различия във фугите по каросерията, ралзичават ли се нюансите в боята на два съседни детайла? Ако да, вероятно автомобилът е претърпял ПТП. Състояние на гумите - ако са неравномерно изтрити, може причината да е в неподходящо налягане или нарушен реглаж на мостовете;
- оглед под предния капак - топъл ли е двигателят на пипане? Ако да, възможно е да е опит за прикриване на недостатък при студен двигател. Липсват и/или с нарушена цялост ли са някои пластмасови/сходни детайли, например въздуховод от/към въдушния филтър? Ако да, може и да е следствие от удар. Състояние на маркучите - има ли пукнатини, по блока и/или другаде забелязват ли се следи от течове на антифриз, следите от последния нерядко приличат на "солни" отпечатъци. Нивото и цветът на смазочната и охладителната течност в норма ли са? Ако по маслената щека и/или капачката за маслото има млчнобяла емулсия, възможно е или автомобилът да е каран предимно на къси разстояния, или гарнитурата на главата да пропуска охлаждаща течност;
- оглед отвътре - облицовката на волана, топката на скоростния лост, педалите, тапицериите на седалките, гумените уплътнения на вратите - ако са силно захабени или с нарушена цялост, значи реалният пробег е доста над 150 000 км.;
- стартиране на студен двигател - достатъчно бързо ли е, долавя ли се "металическо" чукане (не знам как точно да го дефинирам, но е по-различно от обичайното дизелово почукване)? Долавя ли се повишен шум от ремъка на водната помпа? Цвят на отработилите газове - ако твърде дълго е видим, значи може да има пробив в гарнитура на главата (бял), нарушена компресия (черен), износени бутални пръстени (син)? Функционират ли всички екстри безпроблемно?
- пробно шофиране - колко "високо" отделя съединителят? Трансмисията превключва ли безшумно и без тласъци? Луфт във волана? Отсъстват ли "пукащи" шумове при завиване (наличието им може да произлиза от кормилната рейка и/или от опорните лагери на предното окачване)? При спиране автомобилът "тегли" ли на една страна, чуват ли се скърцащи или подобни звуци?

Не претендирам за изчерпателност (далеч по-полезен би бил коментар за модела "от първа ръка"), но горе-долу не бих пропуснал да си дам отговори на горните въпроси, ако бях на Ваше място :-) Наслука!
"Идеите сами по себе си са безценни, но и най-добрата идея си остава гола идея, ако не я материализираш, защото иначе всеки може да дава идеи" (Хенри Форд)

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от MapTo_D » 27 дек 2015, 17:17

И още малко, тоя двигател чупи турбини, трябва да се смени някаква цедка, която фабрично е куцо измислена. Като караш тестово, вкарай 5та с не много висока скорост, примерно 60 км/ч и скачай смело на газта, ей така да пробваш да видиш дали ще буксува съединителя. Другия вариант за тест е да дръпнеш ръчната /ако държи добре, ако не на някой висок бордюр я подпираш, ама все пак да не чупиш бронята, вкарваш 2ра и даваш газ до около 2000 оборота и плавно отпускаш съединителя, трябва да изгасне, ако не го направи ще е за съединител...минимум. Маховика - при гасене трябва да се слуша, най-добре при отворен капак, не трябва да има никакво чукане, когато мотора се изгаси...и все пак всичко си е до късмет, дано случиш на бройка. Успех!

stoianmitkov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 дек 2015, 17:58
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Форд фокус с макс 1.6 tdci Ghia -109к.с. 2005г.

Мнение от stoianmitkov » 27 дек 2015, 17:35

Благодаря на колегите за съветите, които ми дадоха,а също така и за пожеланията! Стискайте палци!

Samsung Galaxy S5;Sony Bravia KDL42"W828B

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта