избор на форд мондео мк3 2,0
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2017, 21:41
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
избор на форд мондео мк3 2,0
Колеги спрял съм се на мондео мк3 2002-2005година 2,0 145кс.Какво е мнението ви за този автомобил поддръжка стабилност комфорт.До сега карах рено клио 2007година но не съм доволен от возия и комфорт и мисля да е сменя.Интересува ме може ли да се монтира метан на този мотор и има ли колеги с метан на мондео мк3.Ще съм благодарен на всеки писал в темата ми.Какво да гледам при покупката къде са слабите места на този автомобил
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Ако можеш - избегни го. Ако бюджета ти позволява - вземи МК4, а ако не - по-стария МК2, който ако е със здрави ламарини и двулитров мотор, ще останеш доволен. Но ако парите не достигат и не ти се връща "в средновековието", ориентирай се към нещо друго.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Няма добра репутация бензиновата 2.0 версия. Проблемен мотор (компютри, бобини, лагери, ремъци, охлаждане). Като цяло малък ресурс, силно предразположен да започне да си похапва масълце още преди да направи 250 хиляди. Навремето сериозно се бях замислил за такава, но 4-5 независими източника ме посъветваха да не си слагам подобен таралеж в гащите, че много лошо боде.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2017, 21:41
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Добре а 1.8 по ли е добре.До 5000лв съм преготвил за това ги гледам от последните 2004-5г.За мк4 нямам възмажност
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Във връзка с това, само да спомена, какво разправяше техническия мениджър от фирмата, в която работех преди. Ходил на някаква специализация в TRW и видял една кола в камера за тестове - друсат, охлаждат, заливат и т.н. симулации на въздействия. Тествали издържливостта на елементите по окачването и на въпроса му, колко трябва да издържат, отговорили - колкото е животът на автомобила, и по-точно 5 години или 200 хиляди километра. Вероятно и производителите на автомобили са сметнали всичко останало за същият период/пробег. Планирано от R&D отделите остаряване, иначе няма да има търсене и нужда от производство и продажби на нови автомобили = няма печалби.
Друг е въпросът, че родните пътища скъсяват многократно живота на окачването, а некачествените горива, масла и запрашен въздух - на двигателя.
Карал западнякът колата 10 години и 300 хиляди с оригиналните заводски части, купува я нашенецът "без забележки" и след няколко месеца започва да се обажда по нещо. Новите от магазина успяват криво-ляво да изкарат до 2 години, преди да се започне ходенето по мъките.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2017, 21:41
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Мислих между фокус 2005г и мондеото но четох че мондеото е по добре като комфорт и семеен автомобил.А и фокус рядко се намира седан понеже искам багажник за около 60л бутилка
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Duratec HE 1,8 или 2,0 и двата двигателя са дърво хапват си масло 1,8 си има проблем с оборотите доста има писано по западните и руските форуми същите двигатели са сложени и на мазда единствено печелиш че няма ангренаж а верига.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Всичко, което дава проблем на 2.0, е същото на 1.8. През 2002-ра Форд просто уби Мондео като модел. Никога повече не стана това, което беше по продажби. Превърна се в едно голямо, но изпълнено от не много качествени материали купе, с проблемен мотор. Дизела не го коментираме, защото макар и несравнимо по-читав, цените на части са страшни!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2017, 21:41
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Направо ме отказахте с тези мнения.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
И мондео mk4 е със същите недомислени двигатели имат само един добър двигател в този модел и е на Volvo duratec i5
Последна промяна от aspasia на 16 яну 2017, 16:48, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2017, 21:41
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Коренно различни мнения в другия форум на форд.Тук никои не каза нещо добро за модела.Надявах се да пишат хора с точния модел
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
В другия форум много от хората карат (караха) МК3-ки в различните им модификации. Повечето ги продадоха, останалите се опитват да последват примера им. Не знам какви мнения са изказали, но ако са толкова бляскави, се питам защо "тарторите" на форума след като успяха да продадат МК3-ките, не си взеха отново такива, а МК4 или друг Форд, някои дори смениха марката. Не познавам човек, притежавал МК3 повече от веднъж! Вероятно там си имат пазарна политика - хвалбите сигурно са от кандидат - продавачите
За да не остана грешно разбран, само ще вметна че и аз някога имах Мондео МК3.



- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Тъй като чета темата, се чудя аз дали съм виждал Мондео 3 ?
Поддържам много такива и мисля, че не е толкова страшно.
Плюсове на колата: Добра возия, стабилно и здраво окачване, много послушен в траектории, добър компромис между комфорт и спортно поведение, точно превключваща скоростна кутия. Комфортно купе. 1.8 достатъчен за нормално каране, 2.0 си е самодостатъчен. Двигателите са с верига, но...
Минуси : Има и такива. Двигателя е с верига, зацепването и е сложно, а за реглажа на клапаните се налага откачането и. Реглажа е задължителен на 20 000 кМ при сложена газова, а при метан съм виждал и на по-малко да падат хлабините. Поради това, метана според мен не е желателен. Разход на масло се среща при някои мотори, но е свързан със смяна на сегменти и до сега не съм виждал критично износване на цилиндри и бутала.
Видях, че се споменава 5 цилиндровия мотор Волво че е добър?! Това може да го напише човек, който не го е виждал на живо,а е чел някъде... Такъв боклук слаган във Форд не е имало. Конструкция, ремонтопригодност пълна трагедия. За части да не говорим.
Поздрави
Поддържам много такива и мисля, че не е толкова страшно.
Плюсове на колата: Добра возия, стабилно и здраво окачване, много послушен в траектории, добър компромис между комфорт и спортно поведение, точно превключваща скоростна кутия. Комфортно купе. 1.8 достатъчен за нормално каране, 2.0 си е самодостатъчен. Двигателите са с верига, но...
Минуси : Има и такива. Двигателя е с верига, зацепването и е сложно, а за реглажа на клапаните се налага откачането и. Реглажа е задължителен на 20 000 кМ при сложена газова, а при метан съм виждал и на по-малко да падат хлабините. Поради това, метана според мен не е желателен. Разход на масло се среща при някои мотори, но е свързан със смяна на сегменти и до сега не съм виждал критично износване на цилиндри и бутала.
Видях, че се споменава 5 цилиндровия мотор Волво че е добър?! Това може да го напише човек, който не го е виждал на живо,а е чел някъде... Такъв боклук слаган във Форд не е имало. Конструкция, ремонтопригодност пълна трагедия. За части да не говорим.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Към fordmaniac мой колега от работата си взе Mondeo с такъв двигател от Volvo модел 2010 година и още го кара колата съм я карал няколко пъти за три години по двигателя не е правил никакви ремонти освен филтри и акумулатор масло харчи около 0,5 литра 15к. Когато я купи на километража пишеше 225к а сега е 280к няма нищо общо с бъгавите Duratec-He които са радост за автомонтьора и изпразване на джобовете на шофьора.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: избор на форд мондео мк3 2,0
Да, виждал си един здрав такъв мотор. През мен са минали 4 (четири), щот тва е много рядък. Един скапан до дупка и за скраб, един за ремонт и два работещи прилично в Мондео и Фокус.
Ама да кажем за кой мотор става дума. Това 2.5 Т 220 кс. измислен от Волво и слаган в Мондео СТ , Фокус Ст и че и в S-МAX и Галакси.
За разхода на гориво няма да споменавам за този "практичен" двигател. Но по нашенско, както и между в прочим и в Италия и Холандия разхода се бори с газова. Прословутата измишльотина на Волво е с регулируеми клапани, като изисква инструменти за реглаж и зацепване на валове от над 200 лВ ?! Всичко е заради някаква дива конструкция на делима глава и разпределителните валове остават без лагерно тяло. За това никой не ще да ги регулира.
Проблем с маслена помпа се случва да съсипва лагери на колянов вал, а те не се предлагат никъде!
Волво имаха добри мотори, ама отдавна. После минаха на Рено, след това на някакви техни инженерни недоразумения, а сега по-голяма част са разработки на Форд (бензин) и Пежо-Ситроен-Форд за дизели.
https://www.youtube.com/watch?v=68434cPXxmU Е това е пак тяхна версия, от 9 минута се вижда как се събира главата заради удачната конструкция.
Може би само на Волво съм виждал за зацепване на разпределителен вал да се слага приспособление за блокиране на колянов вал и да се върти обратно на часовниковата стрелка мотора.
Ама да кажем за кой мотор става дума. Това 2.5 Т 220 кс. измислен от Волво и слаган в Мондео СТ , Фокус Ст и че и в S-МAX и Галакси.
За разхода на гориво няма да споменавам за този "практичен" двигател. Но по нашенско, както и между в прочим и в Италия и Холандия разхода се бори с газова. Прословутата измишльотина на Волво е с регулируеми клапани, като изисква инструменти за реглаж и зацепване на валове от над 200 лВ ?! Всичко е заради някаква дива конструкция на делима глава и разпределителните валове остават без лагерно тяло. За това никой не ще да ги регулира.
Проблем с маслена помпа се случва да съсипва лагери на колянов вал, а те не се предлагат никъде!
Волво имаха добри мотори, ама отдавна. После минаха на Рено, след това на някакви техни инженерни недоразумения, а сега по-голяма част са разработки на Форд (бензин) и Пежо-Ситроен-Форд за дизели.
https://www.youtube.com/watch?v=68434cPXxmU Е това е пак тяхна версия, от 9 минута се вижда как се събира главата заради удачната конструкция.
Може би само на Волво съм виждал за зацепване на разпределителен вал да се слага приспособление за блокиране на колянов вал и да се върти обратно на часовниковата стрелка мотора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта