Съвет за купуване на кола!!!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 мар 2007, 12:13
- Модел на автомобила: Fiat
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Съвет за купуване на кола!!!
Здравейте всички,може да не е тук мястото за тази тема,но понеже всички имате някакви впечатления от форд за туй пиша тука.Очаквам да дадете коректни и безпристрастни мнения и препоръки.Искам да купувам кола,бях се спрял на форд фокус 2000-2002 год. 1,8TDI за около 9 000лв.Но чувам мнения че форд не са предпочитани коли от много хора и имат проблеми.Не знам за какво става вапрос,не сам карал форд до сега.
Дайте своите мнения дали изборът ми на фокус 1,8TDI (110коня) е добър или да се ориентирам към друга марка?Разполагам с 10 000лв.
Кажете какво мислите,другите оферти са ми за Ауди А4, голф 4, VW пасат, но по-стари модели.
Общо взето каде са им слабите страни на фокусите и скъпа ли е поддражката?Части консумативи и т.н.
Интересува ме всичко което можете да кажете искрено обаче.
Поздрави!
Дайте своите мнения дали изборът ми на фокус 1,8TDI (110коня) е добър или да се ориентирам към друга марка?Разполагам с 10 000лв.
Кажете какво мислите,другите оферти са ми за Ауди А4, голф 4, VW пасат, но по-стари модели.
Общо взето каде са им слабите страни на фокусите и скъпа ли е поддражката?Части консумативи и т.н.
Интересува ме всичко което можете да кажете искрено обаче.
Поздрави!
- Stefak
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 22 фев 2006, 09:44
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.6 2000 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз преди да си купя моя Форд разни "специалисти" и то доста ме убеждаваха да не избирам тази марка, което се оказаха пълни глупости. Марката си е идеална като съотношение цена/качество. Аз лично не съм имал проблеми вече една година. Специално Фокуса пък е на съвсем друго ниво в качеството в сравнение с всички произвеждани дотогава фордове, така че ако е в добро състояние въобще не се колебай. Не ти трябват никакви прехвалени дърти кошници с измислен имидж.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Stefak, добре го каза
Focus е многократен победител във всевъзможни класации за нови и употребявани автомобили. Адски сполучлив и здрав автомобил с далеч най-доборото поведение на пътя в класа.
Държи цена.
Под 10 000 лв. едва ли ще намериш читав и със сигурност няма да е дизел, така че внимавай за подозрително ниски цени.
Двигател 1.8 дизел 110 к.с. няма.
В началото бяха 1.8 TDdi 90 к.с. 2002/2003 се появи 1.8 TDCi 115 к.с., има и версии 100 к.с ама рядко.
Новия TDCi дизел може да страда от лоша нафта и злобно юркане - дюзи, EGR, не дай боже турбо. Ако е поддържан добре и с хубаво гориво, и на 300 000 км е о.к.
1.6 безнин 100 коня също е оптимален вариянт.
Давай смело Focus е чудесен избор - само намери подходящ.

Focus е многократен победител във всевъзможни класации за нови и употребявани автомобили. Адски сполучлив и здрав автомобил с далеч най-доборото поведение на пътя в класа.
Държи цена.
Под 10 000 лв. едва ли ще намериш читав и със сигурност няма да е дизел, така че внимавай за подозрително ниски цени.
Двигател 1.8 дизел 110 к.с. няма.
В началото бяха 1.8 TDdi 90 к.с. 2002/2003 се появи 1.8 TDCi 115 к.с., има и версии 100 к.с ама рядко.
Новия TDCi дизел може да страда от лоша нафта и злобно юркане - дюзи, EGR, не дай боже турбо. Ако е поддържан добре и с хубаво гориво, и на 300 000 км е о.к.
1.6 безнин 100 коня също е оптимален вариянт.
Давай смело Focus е чудесен избор - само намери подходящ.
Ford. Feel the difference
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
форда си е много добър избор.сравнение с изброените от теб конкоренти си е супер по новото си по добре според мен.сравнявай ексртри,цена,година,двигател и не на последно място състояние на автомобила.ако се съмняваш отиди на диагностика с избрания от теб автомобил в някой сервиз.подръжката на форда е и като на фолксвагена за ауди и дума да не става попитай някой с тези марки автомобили за рез.части.гледай им всичко това са що годе нови коли но все пак си виж за някакви дупки по купето,за удари,ходова част и двигател,но ще се повторя като кажа че за мен това си нова кола.Фокусчето си е хубав и интелигентен автомобил.Гледай ги и си избирай
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 мар 2007, 12:13
- Модел на автомобила: Fiat
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Е добре де човече болшинството от фокусите които съм гледал по обяви за продан са в граници между 7000 - 10 000лв.Та дори и дизелите.Що се отнася до купуването колата ще бъде или от Италия или Германия.Просто се бях спрял на форд фокус защото ме привлече адски силно като дизайн както външен така и отвътре.Пък си е по-нова кола.Колкото и да е 3-4 год. по-нова си е доста.Мисълта ми беше че познати ме разубеждаваха за марката форд като цяло.Исках да чуя мнения от хора които наистина разбират нещо.Колкото повече мнения чувам толкова повече се убеждавам че не марката е важна а това как се грижиш за колата си.А също и какъв ти е късмета.Какво ще кажете за Германия или Италия са по-запазени колите ?Аз мисля че е Германия.chaosdd написа:Stefak, добре го каза![]()
Под 10 000 лв. едва ли ще намериш читав и със сигурност няма да е дизел, така че внимавай за подозрително ниски цени.
Кажете нещо за слабите места на фокусите каде са защото имат.Няма идеална кола просто.И на кое трябва да се наблегне при покупката,каде да се гледа най-вече.
Мерси на всички за мненията!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Аз няма да те навивам или разубеждавам. Само ще споделя моя опит, който май прилича на твоя.
И аз преди карах Фиат. На всякъде в сервизите ми казваха - "Купи си Фиат, та цял живат да те е яд."
След това си купих Форд. От 2001 г. до сега сме неразделни. Много съм доволен. Меналата година минах 2500 км. с почти разпаднал се съединител (бяха останали 20% от феродото по диска), без да усетя че колата има проблем. Колегите са прави, че много зависи от карането и от поддръжката.
Съседа ми също има Форд (на улицата от №1 до №15 има 6 Форда, 1 Мерцедес, 1 BMW , 1 VW Голф 3 и т.н.), като преди Форда смени VW Джета (един от най-здравите автомобили на 90-те години) и Ауди 80.
Що викат нас с Фордовете, когато закъсат - НЕЗНАМ? Остава си загатка. А иначе Форд и циганин - зимно време не работят.
На запад хората са практични и карат повече непретенциозни коли и не ги е грижа за това какво ще си помислят когато слизат от Форд. Там се цени какво знаеш и можеш, а не колко скъпа кола караш.
И аз преди карах Фиат. На всякъде в сервизите ми казваха - "Купи си Фиат, та цял живат да те е яд."
След това си купих Форд. От 2001 г. до сега сме неразделни. Много съм доволен. Меналата година минах 2500 км. с почти разпаднал се съединител (бяха останали 20% от феродото по диска), без да усетя че колата има проблем. Колегите са прави, че много зависи от карането и от поддръжката.
Съседа ми също има Форд (на улицата от №1 до №15 има 6 Форда, 1 Мерцедес, 1 BMW , 1 VW Голф 3 и т.н.), като преди Форда смени VW Джета (един от най-здравите автомобили на 90-те години) и Ауди 80.
Що викат нас с Фордовете, когато закъсат - НЕЗНАМ? Остава си загатка. А иначе Форд и циганин - зимно време не работят.
На запад хората са практични и карат повече непретенциозни коли и не ги е грижа за това какво ще си помислят когато слизат от Форд. Там се цени какво знаеш и можеш, а не колко скъпа кола караш.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Здр. колега!
И аз като теб търся фокус ,до преди 2месеца карах ескорт.Карах го 7 години,и за това време смених само масло,гарнитура на капака,термостат,ремък на генератора, уплътнителните гумички на клапаните и 2 тампона на стабилизиращата щанга.Навъртях му 50 000км,и го продадох.Нищо лошо не видях в тази марка.Сега като обикалям по борсите да си търся-всички търговци ми викат "вземеш ли форд ще станеш приятел със собствениците на сервизите".Ей така е,лоша слава имат.
Слабите места на фокуса са както и на другите фордове-а именно тампоните на стабилизиращата щанга,има и отзад такава.Сменяш ли ги навреме спестяваш биалетките,които са в пъти по скъпи от тампоните(оригинален тампон е 5-7лв),а те се износват предимно в града,където минаваш дупки,неравности,паважи.....
Друго слабо място е таблото с уредите.Вече 3 фокуса съм видял с този проблем.Единия го има баща ми,втория го купи мой познат-който свали 500лв от цената заради този дефект,и третия го видях в автоборса.Проблема е че се губят токовете и стрелките спират за неизвестно време.Трудно се намира проблема,мъчихме се,и майстор се ангажира,ама не става.Свикваш с това,нее проблем който спира колата.В МП кават "ново",но скъпо.
Общо взето като кола е много добра,и возията е прекрасна,бензиновия мотор под 3000об не се чува в купето ,че работи.
Колите от Италия:
-имат повече екстри-климатик,airbags,ел. стъкла,АБС,блокаж на диференциала,подгряване на стъклата-предно задно
-не са ръждясали и изгнили
-по евтини
-по мърляви-дупки по тапицерията,мръсни облицовки на вратите,което в бг се изпира,зашива,залепва и става екстра.
-имат за сменяне тампончета,акумулатор,ей такива консумативи
Колите от германия:
-в повечето случаи имат само ABS,airbag-германците не се вълнуват от екстрите,гледат колата да е кола за возене от т.А до т.Б и нищо повече.
-ужасно много ръжда
-по скъпи-над 1000лв разлика- в момента цените в мобиле.де и мобиле.бг са еднакви
И аз като теб търся фокус ,до преди 2месеца карах ескорт.Карах го 7 години,и за това време смених само масло,гарнитура на капака,термостат,ремък на генератора, уплътнителните гумички на клапаните и 2 тампона на стабилизиращата щанга.Навъртях му 50 000км,и го продадох.Нищо лошо не видях в тази марка.Сега като обикалям по борсите да си търся-всички търговци ми викат "вземеш ли форд ще станеш приятел със собствениците на сервизите".Ей така е,лоша слава имат.
Слабите места на фокуса са както и на другите фордове-а именно тампоните на стабилизиращата щанга,има и отзад такава.Сменяш ли ги навреме спестяваш биалетките,които са в пъти по скъпи от тампоните(оригинален тампон е 5-7лв),а те се износват предимно в града,където минаваш дупки,неравности,паважи.....
Друго слабо място е таблото с уредите.Вече 3 фокуса съм видял с този проблем.Единия го има баща ми,втория го купи мой познат-който свали 500лв от цената заради този дефект,и третия го видях в автоборса.Проблема е че се губят токовете и стрелките спират за неизвестно време.Трудно се намира проблема,мъчихме се,и майстор се ангажира,ама не става.Свикваш с това,нее проблем който спира колата.В МП кават "ново",но скъпо.
Общо взето като кола е много добра,и возията е прекрасна,бензиновия мотор под 3000об не се чува в купето ,че работи.
Колите от Италия:
-имат повече екстри-климатик,airbags,ел. стъкла,АБС,блокаж на диференциала,подгряване на стъклата-предно задно
-не са ръждясали и изгнили
-по евтини
-по мърляви-дупки по тапицерията,мръсни облицовки на вратите,което в бг се изпира,зашива,залепва и става екстра.
-имат за сменяне тампончета,акумулатор,ей такива консумативи
Колите от германия:
-в повечето случаи имат само ABS,airbag-германците не се вълнуват от екстрите,гледат колата да е кола за возене от т.А до т.Б и нищо повече.
-ужасно много ръжда
-по скъпи-над 1000лв разлика- в момента цените в мобиле.де и мобиле.бг са еднакви
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;BarniPP написа:Значи да не обръщам внимание на приказките които чувам.И да скачам смело в избора си на фокус.Нали така?![]()
П.П Ако някой има да казва нещо отрицателно да каже сега или за винаги да замълчи
Забележи, какви красавци Фокуси има... Как да не си вземеш .

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Къде се намираше тоя Пазарджик, че нещо съм скаран с географията.BarniPP написа:П.П Ако някой има да казва нещо отрицателно да каже сега или за винаги да замълчи
MOTO-PFOHE дали има около тебе?
Закарай го ако можеш някъде да го огледат хубаво преди да го купиш. Да не останеш изненадан после колко разходи ще изкочат и да се отчаеш от марка и Фокуси и чудо.
Почти винаги не е виновна марката а това как е подържана една кола. Ако е карана и са изкочили 1000 неща за ремонт и са я изкарали на пазара без да я правят... некой шаран да я лапне, щото поне има външен вид.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 мар 2007, 12:13
- Модел на автомобила: Fiat
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Еее тва е задължително със сервиза преди покупка как иначе.То в днешно време на кой ше имаш доверие.Ама иначе не мисла принципно от БГ да зимам кола де.Или Германия или Италия ше баде.Къде ми препоръчвате вие?Или пък БГ си е най-доре ам?paci написа:Къде се намираше тоя Пазарджик, че нещо съм скаран с географията.BarniPP написа:П.П Ако някой има да казва нещо отрицателно да каже сега или за винаги да замълчи
MOTO-PFOHE дали има около тебе?
Закарай го ако можеш някъде да го огледат хубаво преди да го купиш. Да не останеш изненадан после колко разходи ще изкочат и да се отчаеш от марка и Фокуси и чудо.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
paci написа:Къде се намираше тоя Пазарджик, че нещо съм скаран с географията.BarniPP написа:П.П Ако някой има да казва нещо отрицателно да каже сега или за винаги да замълчи
MOTO-PFOHE дали има около тебе?
Закарай го ако можеш някъде да го огледат хубаво преди да го купиш. Да не останеш изненадан после колко разходи ще изкочат и да се отчаеш от марка и Фокуси и чудо.
Почти винаги не е виновна марката а това как е подържана една кола. Ако е карана и са изкочили 1000 неща за ремонт и са я изкарали на пазара без да я правят... некой шаран да я лапне, щото поне има външен вид.

Пазарджик е на пътя между София и Пловдив.
На 105 км от София, на 36 км от Пловдив. най-близко Мотопфое - в Пловдив.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Пратих го там щото ненам дали е валидно за всички градове но!cenzor написа: ...
Вчера минах ги питам дали имат "тръскачка"за амортесьори. Дам имали!
Питам колко ще струва да ми видят моите. Питат ме каква е колата викам Фиеста. Тръгвай да я видим за Форд е безплатно.
Хууу, вкараха я и като я почнаха отгоре до доло и обратното почти цялата


- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето събрана на едно място интересна информация за Форд Фокус ( макар и ST170 ).
http://www.fordst170.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
А ето и най-честите проблеми:
http://www.fordst170.co.uk/known.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Дано помогнат.

http://www.fordst170.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
А ето и най-честите проблеми:
http://www.fordst170.co.uk/known.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Дано помогнат.

- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
малко offtopic
ше ме караш да ти идвам май на гости да видят и мойта........
paci, уби ме на място, я опиши тва отгоре до долу кво точно значи?paci написа: Вчера минах ги питам дали имат "тръскачка"за амортесьори. Дам имали!
Питам колко ще струва да ми видят моите. Питат ме каква е колата викам Фиеста. Тръгвай да я видим за Форд е безплатно.
Хууу, вкараха я и като я почнаха отгоре до доло и обратното почти цялатаАйде викам тия сеа искаха една шапка пари. Оформиха "пътен лист" със "забележки, похвали и оплквания" и аре чау ... нема искат пари нема нищУ. Днес отивам да видим офертата за амортисьорите и пак шок в прятен смисъл с цената
ше ме караш да ти идвам май на гости да видят и мойта........
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ми кво кво ?
Всичко!
Само двигателя на комп не окачваха.
Амортисьори, спирачки, спирачна течност, антифриз, хидравлична течност, пистов ремък ( и ме питаха и за ангренажния ко съм правил с него и казах всичко ток там), ходова част за луфтове али-бали и шумове по лагерите, накладки гледаха (нови са
)
Беее сичко ...
И ти дават разпечатка с цифрите от стенда за амортесьорите и спирачките и един "контролен лист за директно приемане" с опис на констатираните проблеми. Като ида другата седмица да се заемат няма ме гледат пак и да питат ко има вися по тиквите, давам им листа и ... пари да имаш
Ама ме изненадаха с цени бреее
Говореха, че неква отстъпка 30% ама на кого за какво ... важи за мен.
Всичко!
Само двигателя на комп не окачваха.
Амортисьори, спирачки, спирачна течност, антифриз, хидравлична течност, пистов ремък ( и ме питаха и за ангренажния ко съм правил с него и казах всичко ток там), ходова част за луфтове али-бали и шумове по лагерите, накладки гледаха (нови са

Беее сичко ...
И ти дават разпечатка с цифрите от стенда за амортесьорите и спирачките и един "контролен лист за директно приемане" с опис на констатираните проблеми. Като ида другата седмица да се заемат няма ме гледат пак и да питат ко има вися по тиквите, давам им листа и ... пари да имаш

Ама ме изненадаха с цени бреее

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта