Мнение за Shell V Power Racing
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
cocoff написа:"Подобряването на качествата на бензина с течение на времето позволяват да се покачи степента на компресия на двигателите "
В.И.Ленин
Код: Избери всички
... Подобряването на качествата на бензина с течение на времето позволяват да се покачи степента на компресия на двигателите (от около 4,5 през 20-те години на XX в.до над 10 днес), тяхната литрова мощност (съответно от около 14 к.с. на литър до над 100 к.с. на литър), кпд (от около 0,1 до 0,25-0,28 днес), да бъдат намалени теглото и габаритите им и пр., като същевременно намалява консумацията на бензин за километър пробег и емисията на вредни вещества и парникови газове. ...
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Не съм чувал такова понятие - " степен на компресия". Има степен на сгъстяване, която е постоянна величина и зависи от диаметъра и хода на буталото. А компресията знаете какво е.
Това с детонациите и степента на сгъстяване ясно. Но ми се струва, че 100 октана са много за кола, пригодена за 95. Какво става с по-голямата отделена топлина? Ако мисля логически, вентилатора ще се включва по-често, което ще доведе до преразход. Високата температура не знам как ще се отрази на двигателя и изпускателната система. Предполагам не много добре.
Това с детонациите и степента на сгъстяване ясно. Но ми се струва, че 100 октана са много за кола, пригодена за 95. Какво става с по-голямата отделена топлина? Ако мисля логически, вентилатора ще се включва по-често, което ще доведе до преразход. Високата температура не знам как ще се отрази на двигателя и изпускателната система. Предполагам не много добре.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
по-високо октаново число не означава непременно по-висока мощност (нито пък по-голяма топлина) !ImpossibleMan написа:Не съм чувал такова понятие - " степен на компресия". Има степен на сгъстяване, която е постоянна величина и зависи от диаметъра и хода на буталото. А компресията знаете какво е.
Това с детонациите и степента на сгъстяване ясно. Но ми се струва, че 100 октана са много за кола, пригодена за 95. Какво става с по-голямата отделена топлина? Ако мисля логически, вентилатора ще се включва по-често, което ще доведе до преразход. Високата температура не знам как ще се отрази на двигателя и изпускателната система. Предполагам не много добре.
пример: любимите ви АГУ използват 110+ октаново гориво, ама не ФърФят по-добре
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
то дори от А95 до А95 винаги ще има разлика според производителя/вносителя и добавките
Колкото до това че ви се струва "че колата вървяла по-добре с А100" ... то и моята като я измия на автомивка ми се струва че върви по-добре
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
W power
През последния месец зареждах няколко пъти 95 W Power. По принцип си карам с нормалния 95. Никаква разлика - нито в динамиката, нито в разхода; само на джоба ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта