Мнение за Shell V Power Racing

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 06 май 2007, 10:57

"Подобряването на качествата на бензина с течение на времето позволяват да се покачи степента на компресия на двигателите "
В.И.Ленин

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 06 май 2007, 11:13

cocoff написа:"Подобряването на качествата на бензина с течение на времето позволяват да се покачи степента на компресия на двигателите "
В.И.Ленин

Код: Избери всички

 ... Подобряването на качествата на бензина с течение на времето позволяват да се покачи степента на компресия на двигателите (от около 4,5 през 20-те години на XX в.до над 10 днес), тяхната литрова мощност (съответно от около 14 к.с. на литър до над 100 к.с. на литър), кпд (от около 0,1 до 0,25-0,28 днес), да бъдат намалени теглото и габаритите им и пр., като същевременно намалява консумацията на бензин за километър пробег и емисията на вредни вещества и парникови газове. ... 
абе кокофф - направи си труда да прочетеш (няколко пъти!) и следващите думички (ония в скобите)

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 06 май 2007, 11:54

Не съм чувал такова понятие - " степен на компресия". Има степен на сгъстяване, която е постоянна величина и зависи от диаметъра и хода на буталото. А компресията знаете какво е.
Това с детонациите и степента на сгъстяване ясно. Но ми се струва, че 100 октана са много за кола, пригодена за 95. Какво става с по-голямата отделена топлина? Ако мисля логически, вентилатора ще се включва по-често, което ще доведе до преразход. Високата температура не знам как ще се отрази на двигателя и изпускателната система. Предполагам не много добре.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 06 май 2007, 12:23

ImpossibleMan написа:Не съм чувал такова понятие - " степен на компресия". Има степен на сгъстяване, която е постоянна величина и зависи от диаметъра и хода на буталото. А компресията знаете какво е.
Това с детонациите и степента на сгъстяване ясно. Но ми се струва, че 100 октана са много за кола, пригодена за 95. Какво става с по-голямата отделена топлина? Ако мисля логически, вентилатора ще се включва по-често, което ще доведе до преразход. Високата температура не знам как ще се отрази на двигателя и изпускателната система. Предполагам не много добре.
по-високо октаново число не означава непременно по-висока мощност (нито пък по-голяма топлина) !
пример: любимите ви АГУ използват 110+ октаново гориво, ама не ФърФят по-добре :)
то дори от А95 до А95 винаги ще има разлика според производителя/вносителя и добавките
Колкото до това че ви се струва "че колата вървяла по-добре с А100" ... то и моята като я измия на автомивка ми се струва че върви по-добре :)

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 06 май 2007, 16:33

Някога, някога, толкова някога, колкото 20 лета...когато децата ми бяха малки, ги учех кой трябва да отстъпи в един спор...
Аз се отказвам...прав си!!! Бъди здрав !!!

wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

W power

Мнение от wsi4koznaj » 11 юли 2007, 17:19

През последния месец зареждах няколко пъти 95 W Power. По принцип си карам с нормалния 95. Никаква разлика - нито в динамиката, нито в разхода; само на джоба :lol:
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта