Страница 2 от 4

Публикувано: 02 апр 2005, 09:03
от jechko_j
rabotata e jasna 6te karame darti koli i tova e

Публикувано: 05 апр 2005, 18:12
от miros
В двигателя ми се чуваше леко чукане. Закарах си фордчето на майстор за който ми казаха добри думи. Чу го и каза, че проблема ми е в хидравличните повдигачи. Купих нови но след сглобяването шума пак си го имаше при високи обороти.Майстора вика -от газоразпределителния вал ще да е, а и кобилиците можело да се сменят.Разглоби го, но се оказа че не е износен.Сега си сглобява всичко обратно и ще си го карам така.Знам че не може човек да диагностицира от разстояние, но ако някой има някакви идеи - целия съм в слух.

Публикувано: 06 апр 2005, 09:17
от Brock
Не знам с какво масло го караш, но е хубаво да си с полусинтетика или с пълна синтетика :idea:


:twisted:

Публикувано: 06 апр 2005, 17:06
от racer11
Brock написа:Не знам с какво масло го караш, но е хубаво да си с полусинтетика или с пълна синтетика :idea:


:twisted:
както писах и по-горе, за този мотор само качествена полусинтетика 10W40 - аз карам с мотул и съм доста доволен.

Публикувано: 06 апр 2005, 17:10
от racer11
miros написа:В двигателя ми се чуваше леко чукане. Закарах си фордчето на майстор за който ми казаха добри думи. Чу го и каза, че проблема ми е в хидравличните повдигачи. Купих нови но след сглобяването шума пак си го имаше при високи обороти.Майстора вика -от газоразпределителния вал ще да е, а и кобилиците можело да се сменят.Разглоби го, но се оказа че не е износен.Сега си сглобява всичко обратно и ще си го карам така.Знам че не може човек да диагностицира от разстояние, но ако някой има някакви идеи - целия съм в слух.
повдигачите обикновено "чукат" по-отчетливо на сравнително ниски обороти - около 2000. а за твоя проблем наистина е трудно от разстояние да се определи. но кобилиците са последната възможност. виж си ролките на ангренажния ремък и водната помпа.

Публикувано: 07 апр 2005, 00:00
от miros
ами проверихме ангренажния ремък и ролките ( ремъка е нов), но сега съм решил да сменя маслото понеже незнам какво масло са сложили.
Твоето предложение е Motul 10W40 така ли?Има ли други обозначения че е полусинтетика.Извинявам се ако ви се струва тъп въпроса,ама...предпочитам вместо да се лутам да знам директно какво да купувам

Публикувано: 07 апр 2005, 09:28
от Brock
По принцип 10W40 е полусинтетика, а 5W40 е пълна синтетика

:twisted:

Публикувано: 07 апр 2005, 15:13
от SIMPLI
има и минерални масла 10W40

Публикувано: 07 апр 2005, 17:35
от racer11
miros написа:ами проверихме ангренажния ремък и ролките ( ремъка е нов), но сега съм решил да сменя маслото понеже незнам какво масло са сложили.
Твоето предложение е Motul 10W40 така ли?Има ли други обозначения че е полусинтетика.Извинявам се ако ви се струва тъп въпроса,ама...предпочитам вместо да се лутам да знам директно какво да купувам
Има 2 вида мотул 10W40, и двата са полусинтетика, но единия е с по-голям % синтетика и е малко по-скъп. аз карам с него. А за шума в двигателя - проверете първо всичко което се върти около него - ангр. ремък /всички ролки/, водна помпа, алтернатор, хидравлична помпа и компресор на климатика ако имаш такива. Пак казвам - кобилиците поне за мен не са причина. Моят двигател беше на 350 хил км преди да го ремонтирам и при ремонта единствените износени части по главата бяха повдигачи, клапани и гумички на клапаните. А от тях май само повдигачите шумят, така че след като си ги сменил се съмнявам проблема ти да е там.

Публикувано: 08 апр 2005, 00:39
от miros
Ами благодаря за мненията Ви.Днес си вземам Форда от майстора и ще сменя маслото и се надявам проблема да се оправи.Обещавам да споделя тук резултата.Смятам да пробвам с новия Shell Helix Plus, ако не намеря Motul:) пък да видим

Публикувано: 08 апр 2005, 10:09
от racer11
miros написа:Ами благодаря за мненията Ви.Днес си вземам Форда от майстора и ще сменя маслото и се надявам проблема да се оправи.Обещавам да споделя тук резултата.Смятам да пробвам с новия Shell Helix Plus, ако не намеря Motul:) пък да видим
за хеликс до сега само лоши неща съм чувал :oops: по-добре пробвай мобил - карал съм и с него и е добре, е не е като мотул ама все пак си мисля, че ще е по-добре от хеликс.

Публикувано: 08 апр 2005, 21:16
от miros
Добре, хеликс минава в забрава.

И аз карам със същия двигател 105 к.с и без грешка вече 4 г

Публикувано: 27 окт 2005, 17:07
от Eko
Здравеите фенове на Форд.
Имам и аз един "дядо" Форд Ескорт 1.6 i CVH EFI Kombi произведена декември 1991г.
Докарах си я от Берн Швейцария и съм много деволен за сега.
Единственият проблем са предницата, т.е. много бързо се скапват втулките на носаяите.
Не купувайте мантета защото ще ви карат не повече от 5000км.
За сега толкова.

Публикувано: 06 ное 2005, 20:02
от T punchev
Naistina im e slabo miasto,makar 4e az karam takyv ford ot 5 godini i namam problem.Novo e 130 lv,po morgite e okolo 50lv
*****
*0029* **бг**

Re: Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.

Публикувано: 06 ное 2005, 20:10
от T punchev
Karam takyv ot 5 godini ,po dvigatelia ne sym pipal nisto ,dori i svesti,i kabeli nesym smenial, harakterno za tezi motori e 4e sa malko shumni posledvie na tova 4e se iznosvat pulovete na klapanite,no tova kato4eli nevlia e po nikakyv na4in na ka4estvata na motora.Systo taka i neravnomernite oboroti,mislia 4e tova sa nai zna4imite kosuri na toia motor,ina4e e zelezen.Minalata godina spukah kartera bez da razbera i go karah izvestno vreeme po4ti bez maslo,nisto mu niama,zeliazo.Imam edin problem koito si mislia 4e mi go syzdava komputyra,toi se izraziava v slednoto nesto: kolata e mnogo pyrgava na start,no na visokite predavki ,primerno na 4-ta pri 80 100 kilometra e mnogo tromava,po to4no kato natisna gasta tia zapo4va da nabira neravnomerno,vse edno 4e natiskam pedala na gasta neravnomerno.Systo taka kogato e studeno malko trudno pali,no mislia 4e pak e ot elektronikata zastoto niakade v tabloto se 4uva edno :cykane: sapydstvano s podska4ane na strelkata na oborotomera.Taka sled kato cykne 2,3 pyti ,i na 4etvyrtoto cykane pali ot raz,no tova se polu4ava pri minosuvi temperaturi.Niakoi ako ima niakakva ideia za kakvo stava duma,neka da kaze.Mersi.
*****
*0029* **бг**

Публикувано: 07 ное 2005, 11:46
от racer11
пунчев, пиши на кирилица,МОЛЯ ТЕ!а по въпроса за ескорта и двигателя му - няма пулове, а хидравлични повдигачи.а за неравномерната работа и слабото ускорение нищо чудно да имат роля кабелите и свещите щом не си ги сменял 5 години!смени поне свещите - струват 16 лв в мото пфое

Публикувано: 27 ное 2005, 21:03
от miromtkz
Наскоро си купих същия 1.6i 105 EFI 8 клапана CVH - Escort S.
S(port) - ова което искам да ви питам е нещо някой да знае за спортния модел. И другото е , как са ви регистрирани колите в данъчното, че скоро се трябва да го прехвърлям , а май данъка отива 80-120 лева.

Публикувано: 28 ное 2005, 10:25
от racer11
за данъка - отиваш при застрахователя, при който ти е гражданската отговорност, молиш го да ти напише на полицата "амтомобила е смощност 90 к.с., отиваш с полицата в данъчното, правиш се на нещастен - "извинете, има грешка, колата не е 105 к.с." и плащаш 18 лв.

НО, ако талона ти е от новите не става - там си пише мощността....

Re: Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.

Публикувано: 04 дек 2005, 00:47
от rusinoff
racer11 написа:Имам такъв Ескорт произведен '91 година. карам го от 5 години и имам доста впечетления а пък и опит по поддръжката му.Така че ако някой има въпроси - към мен. Интересно ще ми е също да видя и чужд опит и впечетления ат тази кола.така че не знам каво още чакате - ПИШЕТЕ!
Здравейте, аз имам ескорт 95г. и искам да си сложа предни ел. стъкла, но не мога да си намеря машинки, по точно намирам, но ми ги дават много скъпо. Ако знаете нещо по изгодно ми пишете на kenvelo@hotmail.bg

Публикувано: 01 мар 2006, 16:51
от qwert
Хубава тема за хубава кола, да и аз карам форд с такъв мотор, засега съм доволен с малки изключения за който ми помогна и съм ти много благодарен /проблема с тока на бобината идващ от ел. таблото/. Може и да съм закъснял с писането по тази тема, но искам да те потитам на какво го караш с газ или бензин, защото става въпрос при каране на газ и незнам да ли си го имал този проблем.
/Сутрин при студен двигател и палене на бензин неможе сам да държи обороти, трябва да му помогнеш около минута и после на газ нема проблем докато не загрее и недържи обороти на празен ход, но не е от изпарителя, стават много ниски оборотите, от изпарителя се вдигат, но след това той си ги сваля сам/.