Страница 2 от 5

Публикувано: 13 авг 2006, 01:21
от веден
Колеги , а може ли от тази система с активния въглен да са ми тези високи обороти дето ги имам като изключа от скорост в движение ??? Предварително благодаря, ако някой се обади.

Публикувано: 13 авг 2006, 01:34
от orlinm
веден
И аз виждам нещо такова. Понякога като изключа от скорост докато се движа оборотите затават на 1300- 1400 и не падат до 900 докато не спра окончателно (подчертавам окончателно). И това май става бая често. Не съм сигурен дали това е програмирано или е някакъв проблем... Като се замисля не е ненормално ако си на изключена от скорост в движение да държи по-високо обороти като застраховка от гаснене на мотора ама не съм вещ в тая сфера и не знам.

Публикувано: 05 сеп 2006, 14:50
от Tuz
orlinm написа:веден
И аз виждам нещо такова. Понякога като изключа от скорост докато се движа оборотите затават на 1300- 1400 и не падат до 900 докато не спра окончателно (подчертавам окончателно). И това май става бая често. Не съм сигурен дали това е програмирано или е някакъв проблем... Като се замисля не е ненормално ако си на изключена от скорост в движение да държи по-високо обороти като застраховка от гаснене на мотора ама не съм вещ в тая сфера и не знам.
Това е нормално за да се осигури нормална работа на другите системи на колата, (хидравлика, вакум за спирачките ит.н.) :wink:

Публикувано: 05 сеп 2006, 14:53
от orlinm
Мерси Tuz,

Май си е нормално наистина, щото никакви други проблеми не ми прави мотора. Явно с толкова много електроника във фордовете някои неща в държането на двигателя по време на работа са си специфични само за Форд.

Публикувано: 05 сеп 2006, 16:13
от nikolovvd
Има ли подобна система и при Скорпио, защото при мен отзад до дясната гума има някава кутия, но никога не съм се питал за какво е.

Публикувано: 06 сеп 2006, 09:34
от greek
ще споделя с вас мистериозния разход който ми даде мондеото тази събота и неделя на газ:

напълних бутилката догоре на ЕКО между София-Ихтиман ,покарах по магистралата и по други пътища 100-120 км/ч и на Пазарджик на Шел долях......160 км---10 л 6,25л/100км

продължих и в Хасково на топливо пак долях 150 км---15 л 10л/100км :roll:

Е това ако не е мистерия .но не мога да разбера кой е хитреца :evil:

Публикувано: 07 сеп 2006, 14:46
от greek
Нещо може би ти е убягнало
може би но то вече става рецидив :) предния път от въпросното ЕКО пак ми даде нисък разход около 7 :?: знам ли
Ако минавате от там пробвайте пък дано се окажа прав 8)

Публикувано: 07 сеп 2006, 21:59
от nimm
Глей са.. И аз така се излъгах 1-2 пъти, въпреки, че мойто само на бензин върви. При газЪ отклоненията стават сериозни. Много зависи от работното налягане на колонката (за газ). На ЕКО, например ако са с по-високо налягане ти сипват повече газ (повече отколкото биха ти сипали на газостанция Х) не изгаряш всичката газ и доливаш, обаче на друга колонка с по-ниско налягане и пистолета изключва по-рано.. И О, чудо!!! Колата ми харчи 4,5..... Е да, ама не.. Както и ти си се уверил всичко си влиза в нормалните граници ако осредниш показанията от няколко поредни зареждания..
Та на мен така във Варна ми напълниха празния (~70л) резервоар с 35л.....

Публикувано: 08 сеп 2006, 06:12
от paci
Първа национална среща на Клуб Форд !
Подготвил съм се аз предната вечер заредих до горе, до вкъщи е по-малко от километър, значи тръгвам с пълна до горе бутилка.
Излизам сутринта вали порой едвам стигнах до колата.
Купил го бях с един проблем като се намокри хълца и не върви, едвам излязох от Плевен. Спря дъжда и аз спрях на едно място поработи на място нормализира се и тръгнах. Музиката на 6 и аз си карам. По едно време гледам табела "община Троян" и измежду музиката си чувам телефона, докъто отговоря и затвориха. Гледам няма индетефикация на номера, рекох баща като ме видя в какъв порой тръгнах и ми звъни от домашния.
Дрънкам в къщи:
- той "не съм аз"
- аз ми "ми хууу, почти съм в Троян"
- той " ти за къде беше тръгнал?"
- аз "ми за Казанлък"
- той " ами, че той е в обратна посока бе "
Малййй :oops:
Аре обратно в Ловеч като през цялото време от Плевен като съм тръгнал спирам на всяка срещната бензиностация да търся да си купя карта.
Спирам в Ловеч на една бензиностанция питам за карта и момчето каза, че има. Дъкъто да си взема карата му отворих багажника и му казах да допълни каквото липсва, бях минал 100+ км.
Излизам и оня се мъчи да натъпче левче поне колко да има какво да платя. Едвам го натъпка т'ва левче там. Верно газта тогава беше 50-60 стинки ама не може да гори 2/100
Иибаасии разказаа :D
Некой ако е имал нерви да го изчете едва ли е схванал нещо :D

Публикувано: 08 сеп 2006, 09:52
от valboy
greek написа:..............продължих и в Хасково на топливо пак долях 150 км---15 л 10л/100км :roll:
Е това ако не е мистерия .но не мога да разбера кой е хитреца :evil:
Тези газстанции на Топливо АД ги водят нещо ментеливи- няма мистерия според мен!
paci написа:.....Некой ако е имал нерви да го изчете едва ли е схванал нещо
Ми освен, че не знаеш къде е Казанлък друго не разбрах май... :wink:

Публикувано: 03 окт 2006, 12:10
от Димитар
Ихтиман-Пазарджик,-60-70% от пътя е надолнище,караш поинерция или с малко подаване на гориво за подържане на скороста.Не се чуди на ниския разход!!!

Публикувано: 29 окт 2006, 11:18
от Gate
Орион 1.6д 88г.
Извънградско(до Велинград)и околностите 350км.-14л.
Магистрала(средна скорост 130км/ч.)малко над 5л.
Нормално каране(90-100)-4л.
Градско-5-5.5л.


Стар ама с тоя разход друга кошница не ми се кара! :P :lol:

Публикувано: 14 юни 2007, 10:53
от fiestadiesel77
И аз с фиестата дизел 1,6 правя под 4 на 100 извънграда ама не ме питай тая старата кола колко често се чупи.

Разход на Ескорт 1.6 16V

Публикувано: 17 юни 2007, 20:20
от wsi4koznaj
Колеги, карам Ескорт 1.6 и в София под 12/100 бензин не мога да сваля. Това нормално ли е и ако не, какво да правя?

Публикувано: 25 юни 2007, 11:23
от Любо
Модифицирах на газовата уредба - махнах електрическия клапан на газта (този със стъпковото моторче), защото му изгоря управлението и сложих ръчен клапан. Който, след настройката от газаджиите, затворих с още 1,5 оборота. А колата си върви нормално.
Прибирам се от Априлци и зареждам. Разходът на извънградско ми падна малко под 9/100 газ. Много съм доволен :) Досега най ниския беше 9,8/100 при много внимателно каране.
Преди Априлци засякох градско софийско - разхода е 12,9/100 (газ).

фиеста мк4

Публикувано: 19 авг 2007, 12:10
от mi6o
здравей racer 11.искам да те питам има ли я тая система и при фиеста 1.25 16в 96г.щото и на мене от време на време ми намирисва на бенз.Иначе форко е чук,ного съм доволен. Благодаря ти предварително.

Публикувано: 19 сеп 2007, 14:00
от cocoff
mi6o, доста старо питане, но аз да си кажа :) ако питаш конкретно някого, питай го на лична. Въпросната система (FVSS) я има и при теб. Предназначението й е чисто екологично. Тя икономисва около 2 мл/100 км :) :) Ако някой от маркучите й е сцепен, ще смуче въздух неотчетен от МАФ-а и промените в работата да ДВГ ще са осезаеми, а твоя щом е чук, значи си наред

Re: МНОГО важна тема! - разход

Публикувано: 25 юни 2008, 17:50
от red
все се чудя какво й е важното на тази тема!? Някак ще сваляме разхода ли?

Re: МНОГО важна тема! - разход

Публикувано: 25 юни 2008, 20:20
от pepy1
red написа:все се чудя какво й е важното на тази тема!? Някак ще сваляме разхода ли?
тъй като упрека е към мен, виж само датата на темата Пон Май 09, 2005 10:26
малко по надолу е и отговора на въпроса ти,пък съм ти благодарен че ме подсети ,че темата от 2 стр. трябва да стане 1
racer11 написа:Ето ме и мен на линия след дъъълга почивка по празниците :)

А сега веднага по въпроса. Сигурно се чудите защо е толкова важна тази тема. Еми защото с 15 минути работа си намалих разхода с 2-3л/100, колата върви мноого повече и вече не мирише на бензин. Т.е. с 1 куршум 3 заека :D Сега да споделя ноу-хау.
Повечето инжекционни ескорти /може би всички/ имат една умна система - за изгаряне на бензиновите пари от резервоара. Тя е много проста - парите от резервоара се съхраняват в съд с активен въглен и през клапан /който се отваря само при топъл двигател/ отиват за изгаряне в смукателния колектор. "Отиването" става чрез "засмукване" породено от вакума в смук колектор. Проблема при тази система е че маркучите съм съда с активен въглен и от него съм смук. колектор са пластмасови и обичат да се чупят при небрежно отношение към тях :D При мен се беше счупил маккуча от съда към колектора.
Резултат
1. При отваряне на клапана на съда бензиновите пари те отиват навсякъде другаде, но не и в колектора и издават "приятна" миризма;
2. В следствие на това разхода чуствително се повишава;
3. Губи се мощност, защото се намалява вакума в смук. колектор, а МАР датчика отчита това и съответно ЕКУ-то не реагира адекватно при повишено натоварване на двигателя. Малко объркано го казах това последното, но се надявам че стана ясно.

След ремонт на маркуча /малко супер бонд :D/ горните 3 проблема изчезнаха безследно и сега съм един още по-щастлив форд-фен :)

Така, че ако имате някой от горните симптоми - вече знаете още една възможна причина.

Re: МНОГО важна тема! - разход

Публикувано: 21 юли 2008, 22:53
от ghost
racer11 написа:Ето ме и мен на линия след дъъълга почивка по празниците :)

А сега веднага по въпроса. Сигурно се чудите защо е толкова важна тази тема. Еми защото с 15 минути работа си намалих разхода с 2-3л/100, колата върви мноого повече и вече не мирише на бензин. Т.е. с 1 куршум 3 заека :D Сега да споделя ноу-хау.
Повечето инжекционни ескорти /може би всички/ имат една умна система - за изгаряне на бензиновите пари от резервоара. Тя е много проста - парите от резервоара се съхраняват в съд с активен въглен и през клапан /който се отваря само при топъл двигател/ отиват за изгаряне в смукателния колектор. "Отиването" става чрез "засмукване" породено от вакума в смук колектор. Проблема при тази система е че маркучите съм съда с активен въглен и от него съм смук. колектор са пластмасови и обичат да се чупят при небрежно отношение към тях :D При мен се беше счупил маккуча от съда към колектора.
Резултат
1. При отваряне на клапана на съда бензиновите пари те отиват навсякъде другаде, но не и в колектора и издават "приятна" миризма;
2. В следствие на това разхода чуствително се повишава;
3. Губи се мощност, защото се намалява вакума в смук. колектор, а МАР датчика отчита това и съответно ЕКУ-то не реагира адекватно при повишено натоварване на двигателя. Малко объркано го казах това последното, но се надявам че стана ясно.

След ремонт на маркуча /малко супер бонд :D/ горните 3 проблема изчезнаха безследно и сега съм един още по-щастлив форд-фен :)

Така, че ако имате някой от горните симптоми - вече знаете още една възможна причина.
Здравейте, някой може ли да ми даде снимка на това чудо в една Sierra бензинова ако има такова въобще защото имам тези симптоми :)