Страница 2 от 5
Публикувано: 13 авг 2006, 01:21
от веден
Колеги , а може ли от тази система с активния въглен да са ми тези високи обороти дето ги имам като изключа от скорост в движение ??? Предварително благодаря, ако някой се обади.
Публикувано: 13 авг 2006, 01:34
от orlinm
веден
И аз виждам нещо такова. Понякога като изключа от скорост докато се движа оборотите затават на 1300- 1400 и не падат до 900 докато не спра окончателно (подчертавам окончателно). И това май става бая често. Не съм сигурен дали това е програмирано или е някакъв проблем... Като се замисля не е ненормално ако си на изключена от скорост в движение да държи по-високо обороти като застраховка от гаснене на мотора ама не съм вещ в тая сфера и не знам.
Публикувано: 05 сеп 2006, 14:50
от Tuz
orlinm написа:веден
И аз виждам нещо такова. Понякога като изключа от скорост докато се движа оборотите затават на 1300- 1400 и не падат до 900 докато не спра окончателно (подчертавам окончателно). И това май става бая често. Не съм сигурен дали това е програмирано или е някакъв проблем... Като се замисля не е ненормално ако си на изключена от скорост в движение да държи по-високо обороти като застраховка от гаснене на мотора ама не съм вещ в тая сфера и не знам.
Това е нормално за да се осигури нормална работа на другите системи на колата, (хидравлика, вакум за спирачките ит.н.)
Публикувано: 05 сеп 2006, 14:53
от orlinm
Мерси Tuz,
Май си е нормално наистина, щото никакви други проблеми не ми прави мотора. Явно с толкова много електроника във фордовете някои неща в държането на двигателя по време на работа са си специфични само за Форд.
Публикувано: 05 сеп 2006, 16:13
от nikolovvd
Има ли подобна система и при Скорпио, защото при мен отзад до дясната гума има някава кутия, но никога не съм се питал за какво е.
Публикувано: 06 сеп 2006, 09:34
от greek
ще споделя с вас мистериозния разход който ми даде мондеото тази събота и неделя на газ:
напълних бутилката догоре на ЕКО между София-Ихтиман ,покарах по магистралата и по други пътища 100-120 км/ч и на Пазарджик на Шел долях......
160 км---10 л 6,25л/100км
продължих и в Хасково на топливо пак долях
150 км---15 л 10л/100км
Е това ако не е мистерия .но не мога да разбера кой е хитреца
Публикувано: 07 сеп 2006, 14:46
от greek
Нещо може би ти е убягнало
може би но то вече става рецидив
предния път от въпросното ЕКО пак ми даде нисък разход около 7
знам ли
Ако минавате от там пробвайте пък дано се окажа прав
Публикувано: 07 сеп 2006, 21:59
от nimm
Глей са.. И аз така се излъгах 1-2 пъти, въпреки, че мойто само на бензин върви. При газЪ отклоненията стават сериозни. Много зависи от работното налягане на колонката (за газ). На ЕКО, например ако са с по-високо налягане ти сипват повече газ (повече отколкото биха ти сипали на газостанция Х) не изгаряш всичката газ и доливаш, обаче на друга колонка с по-ниско налягане и пистолета изключва по-рано.. И О, чудо!!! Колата ми харчи 4,5..... Е да, ама не.. Както и ти си се уверил всичко си влиза в нормалните граници ако осредниш показанията от няколко поредни зареждания..
Та на мен така във Варна ми напълниха празния (~70л) резервоар с 35л.....
Публикувано: 08 сеп 2006, 06:12
от paci
Първа национална среща на Клуб Форд !
Подготвил съм се аз предната вечер заредих до горе, до вкъщи е по-малко от километър, значи тръгвам с пълна до горе бутилка.
Излизам сутринта вали порой едвам стигнах до колата.
Купил го бях с един проблем като се намокри хълца и не върви, едвам излязох от Плевен. Спря дъжда и аз спрях на едно място поработи на място нормализира се и тръгнах. Музиката на 6 и аз си карам. По едно време гледам табела "община Троян" и измежду музиката си чувам телефона, докъто отговоря и затвориха. Гледам няма индетефикация на номера, рекох баща като ме видя в какъв порой тръгнах и ми звъни от домашния.
Дрънкам в къщи:
- той "не съм аз"
- аз ми "ми хууу, почти съм в Троян"
- той " ти за къде беше тръгнал?"
- аз "ми за Казанлък"
- той " ами, че той е в обратна посока бе "
Малййй
Аре обратно в Ловеч като през цялото време от Плевен като съм тръгнал спирам на всяка срещната бензиностация да търся да си купя карта.
Спирам в Ловеч на една бензиностанция питам за карта и момчето каза, че има. Дъкъто да си взема карата му отворих багажника и му казах да допълни каквото липсва, бях минал 100+ км.
Излизам и оня се мъчи да натъпче левче поне колко да има какво да платя. Едвам го натъпка т'ва левче там. Верно газта тогава беше 50-60 стинки ама не може да гори 2/100
Иибаасии разказаа
Некой ако е имал нерви да го изчете едва ли е схванал нещо
Публикувано: 08 сеп 2006, 09:52
от valboy
greek написа:..............продължих и в Хасково на топливо пак долях
150 км---15 л 10л/100км
Е това ако не е мистерия .но не мога да разбера кой е хитреца
Тези газстанции на Топливо АД ги водят нещо ментеливи- няма мистерия според мен!
paci написа:.....Некой ако е имал нерви да го изчете едва ли е схванал нещо
Ми освен, че не знаеш къде е Казанлък друго не разбрах май...
Публикувано: 03 окт 2006, 12:10
от Димитар
Ихтиман-Пазарджик,-60-70% от пътя е надолнище,караш поинерция или с малко подаване на гориво за подържане на скороста.Не се чуди на ниския разход!!!
Публикувано: 29 окт 2006, 11:18
от Gate
Орион 1.6д 88г.
Извънградско(до Велинград)и околностите 350км.-14л.
Магистрала(средна скорост 130км/ч.)малко над 5л.
Нормално каране(90-100)-4л.
Градско-5-5.5л.
Стар ама с тоя разход друга кошница не ми се кара!
Публикувано: 14 юни 2007, 10:53
от fiestadiesel77
И аз с фиестата дизел 1,6 правя под 4 на 100 извънграда ама не ме питай тая старата кола колко често се чупи.
Разход на Ескорт 1.6 16V
Публикувано: 17 юни 2007, 20:20
от wsi4koznaj
Колеги, карам Ескорт 1.6 и в София под 12/100 бензин не мога да сваля. Това нормално ли е и ако не, какво да правя?
Публикувано: 25 юни 2007, 11:23
от Любо
Модифицирах на газовата уредба - махнах електрическия клапан на газта (този със стъпковото моторче), защото му изгоря управлението и сложих ръчен клапан. Който, след настройката от газаджиите, затворих с още 1,5 оборота. А колата си върви нормално.
Прибирам се от Априлци и зареждам. Разходът на извънградско ми падна малко под 9/100 газ. Много съм доволен
Досега най ниския беше 9,8/100 при много внимателно каране.
Преди Априлци засякох градско софийско - разхода е 12,9/100 (газ).
фиеста мк4
Публикувано: 19 авг 2007, 12:10
от mi6o
здравей racer 11.искам да те питам има ли я тая система и при фиеста 1.25 16в 96г.щото и на мене от време на време ми намирисва на бенз.Иначе форко е чук,ного съм доволен. Благодаря ти предварително.
Публикувано: 19 сеп 2007, 14:00
от cocoff
mi6o, доста старо питане, но аз да си кажа
ако питаш конкретно някого, питай го на лична. Въпросната система (FVSS) я има и при теб. Предназначението й е чисто екологично. Тя икономисва около 2 мл/100 км
Ако някой от маркучите й е сцепен, ще смуче въздух неотчетен от МАФ-а и промените в работата да ДВГ ще са осезаеми, а твоя щом е чук, значи си наред
Re: МНОГО важна тема! - разход
Публикувано: 25 юни 2008, 17:50
от red
все се чудя какво й е важното на тази тема!? Някак ще сваляме разхода ли?
Re: МНОГО важна тема! - разход
Публикувано: 25 юни 2008, 20:20
от pepy1
red написа:все се чудя какво й е важното на тази тема!? Някак ще сваляме разхода ли?
тъй като упрека е към мен, виж само датата на темата Пон Май 09, 2005 10:26
малко по надолу е и отговора на въпроса ти,пък съм ти благодарен че ме подсети ,че темата от 2 стр. трябва да стане 1
racer11 написа:Ето ме и мен на линия след дъъълга почивка по празниците
А сега веднага по въпроса. Сигурно се чудите защо е толкова важна тази тема. Еми защото с 15 минути работа си намалих разхода с 2-3л/100, колата върви мноого повече и вече не мирише на бензин. Т.е. с 1 куршум 3 заека
Сега да споделя ноу-хау.
Повечето инжекционни ескорти /може би всички/ имат една умна система - за изгаряне на бензиновите пари от резервоара. Тя е много проста - парите от резервоара се съхраняват в съд с активен въглен и през клапан /който се отваря само при топъл двигател/ отиват за изгаряне в смукателния колектор. "Отиването" става чрез "засмукване" породено от вакума в смук колектор. Проблема при тази система е че маркучите съм съда с активен въглен и от него съм смук. колектор са пластмасови и обичат да се чупят при небрежно отношение към тях
При мен се беше счупил маккуча от съда към колектора.
Резултат
1. При отваряне на клапана на съда бензиновите пари те отиват навсякъде другаде, но не и в колектора и издават "приятна" миризма;
2. В следствие на това разхода чуствително се повишава;
3. Губи се мощност, защото се намалява вакума в смук. колектор, а МАР датчика отчита това и съответно ЕКУ-то не реагира адекватно при повишено натоварване на двигателя. Малко объркано го казах това последното, но се надявам че стана ясно.
След ремонт на маркуча /малко супер бонд
/ горните 3 проблема изчезнаха безследно и сега съм един още по-щастлив форд-фен
Така, че ако имате някой от горните симптоми - вече знаете още една възможна причина.
Re: МНОГО важна тема! - разход
Публикувано: 21 юли 2008, 22:53
от ghost
racer11 написа:Ето ме и мен на линия след дъъълга почивка по празниците
А сега веднага по въпроса. Сигурно се чудите защо е толкова важна тази тема. Еми защото с 15 минути работа си намалих разхода с 2-3л/100, колата върви мноого повече и вече не мирише на бензин. Т.е. с 1 куршум 3 заека
Сега да споделя ноу-хау.
Повечето инжекционни ескорти /може би всички/ имат една умна система - за изгаряне на бензиновите пари от резервоара. Тя е много проста - парите от резервоара се съхраняват в съд с активен въглен и през клапан /който се отваря само при топъл двигател/ отиват за изгаряне в смукателния колектор. "Отиването" става чрез "засмукване" породено от вакума в смук колектор. Проблема при тази система е че маркучите съм съда с активен въглен и от него съм смук. колектор са пластмасови и обичат да се чупят при небрежно отношение към тях
При мен се беше счупил маккуча от съда към колектора.
Резултат
1. При отваряне на клапана на съда бензиновите пари те отиват навсякъде другаде, но не и в колектора и издават "приятна" миризма;
2. В следствие на това разхода чуствително се повишава;
3. Губи се мощност, защото се намалява вакума в смук. колектор, а МАР датчика отчита това и съответно ЕКУ-то не реагира адекватно при повишено натоварване на двигателя. Малко объркано го казах това последното, но се надявам че стана ясно.
След ремонт на маркуча /малко супер бонд
/ горните 3 проблема изчезнаха безследно и сега съм един още по-щастлив форд-фен
Така, че ако имате някой от горните симптоми - вече знаете още една възможна причина.
Здравейте, някой може ли да ми даде снимка на това чудо в една Sierra бензинова ако има такова въобще защото имам тези симптоми