Страница 2 от 2

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 18 сеп 2013, 08:43
от urgan
Със сигурност още неможе да се каже, но при положение че официално от форд са обявили ресурс на този мотор от 450х км то следователно на 350х км няма да става за нищо. И е нормално малък мотор 3 цилиндъра, малък ресурс. Виждал съм в немското мобиле мондеота на 6-700х км да се продават. Тая кола наистина трябва да се купува нова, след 10-12 години едва ли някой ще си я купува втора употреба както другите в момента.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 18 сеп 2013, 10:36
от DigiPro
Много ясно, че след 10-на години или 300-400 хил.км. няма да става за нищо двигателя. То и дизеловия няма да е в цветущо здраве. Като сложиш дюзи, маховик, турбина + труд, то цената за ремонта никак няма да ти хареса. На производителя не му пука какво ще стане с колата след гаранция. Нали целта му е да продава нови автомобили. Ако стария се счупи непоправимо след гаранция то това е добре дошло. Предполагам сте гледали филма за планираното остаряване. Така е със всички нови стоки.
Който иска да кара една кола 20-30 години да си купи ново Бентли или някоя друга премиум марка за над 100 хил. евро.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 18 сеп 2013, 13:52
от HACKO
Струва ме се, че дизелжиите почнаха да се самоуспокояват, че не са се набутали много с решението да си купят Дизелова кола. :mrgreen:
Наистина, нов мотор, нова концепция, ще мине време докато се разбере колко е добър. Сигурно няма да надживее мотора "Кент", който с леки модификации е актуален 50г, но да не бързаме да го заклеймяваме.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 18 сеп 2013, 14:51
от urgan
Тука не говорим че дюзите щели да се прецакат или маховика ще се разтрака, става въпрос че като мотор няма да го бива, я масло ще почне да гори я друг проблем който е трудно отстраним. Дюзите като се прецакат се рециклират и колата тръгва отново. Казвам просто че като кола няма ресурс, ясно ми е че производитела иска само да си продаде колата. Вече все повече в последно време колите стават целите като консуматив, а не частите към тях. Като се развали я хвърляш, не я ремонтираш. То така е по белите страни ама тука не сме го стигнали тоя момент.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 19 сеп 2013, 11:12
от Любо
Що изпададе в спорове, като мненията ви се припокривата? Само дето един изхожда от това, че колата с този двигател я взимаш нова, а другия тръгва от втора употреба.
Всички сме съгласни, че на този етап няма яснота по въпроса на какво ще прилича двигателя след 300 хил. км. Най-вероятно, съдейки по наличните данни (включително изказванията на дилъра), ще е за основен ремонт или за боклука.
За нова кола с подобен двигател е ок. А при положение, че си купуваш нова кола 300 хил. ще ги врътнеш за достатъчно дълъг период от време.
Пример аз въртя по около 20 хил. км. на година. Значи грубо за 15 години ще стигна тези 300 хил. Ми доволно е. И сега колите като станат на по 15 години повечето хора се чудят как да се отърват от тях, въпреки че двигателите си имат още доста ресурс...
Относно купето на този фокус... бях писал миналата година, но во бщи лини отпред е по-тясно отколкото в предния фокус. Отзад е достатъчно комфортно. Предполагам, че и отпред може да се нагласят седалките и в крайна сметка се свиква с позата.
А дали да е фокус EcoBoost със 100к.с. или 125к.с.?
Мечо Пух казва: "колкото повече - толкова повече" >:D<:

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 19 сеп 2013, 13:16
от nikolovvd
Кой ще чака 15 години? На мен ми се струва, че до 10 години хибридити ще гонят 50% от личнте автомобили поне в Европа, а този двигател е идеален за хибриден автомобил. Мойте предпочитения, ако бях на 30 години, са за Фиеста EcoBoost 1.6 със 182 к.с., а за Фокус EcoBoost 2.0 със 240 к.с.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 02 мар 2020, 10:49
от rslavkov
Моя е на 120 000 и за сега няма ядове, но скоро, на около 130-140000 трябва да сменям ремък на маслената помпа, което върви със смяна на агренажна верига.
Цената на частите в МотоПфое е 1350лв. труд около 10 часа - 700 лв., тоест 2000лв., с 20% отстъпка заради клубната карта - 1600лв.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 02 мар 2020, 11:20
от synthez 3D
За 1.0 ecoboost ли става въпрос? Какъв ремък на маслена помпа и ангренажна верига? В този двигател няма такива.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 02 мар 2020, 18:13
от racered
А ангренажа какъв е?
Жената търкаля едно такова от 6 месеца та ми стана интересно.
Има едни стари френски дизели със зъбни колела ама тук едва ли е така.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 02 мар 2020, 18:24
от synthez 3D
Ремък.

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 03 мар 2020, 20:41
от DigiPro
Интервала за смяна на ремъци е 10 години или 240 хил. км
Ето извадка от ETIS
Поддръжка в разширен период
Спирачна система На всеки 2 години: Сменете - спирачната течност (раб.поз. 12 154 4)
L
Климатична инсталация На всеки 3 години: Проверка на температурата на пароуловителната изходяща тръба. Проверка на нивото на течността в климатичната инсталация, както и състоянието на тръбопроводите за теч и нараняване (РП 34 619 1) (ТСБ 67/2002)
L
Engine cooling system На всеки 10 години: Източете, промийте и заредете с пурпурна Super Plus(раб.поз. 24 122 4)
L
Ремък газоразпределение, обтегачи и водачи На всеки 240 000 км или 10 години: Сменете (раб.поз. 21 304 9 / 21 306 5)
L
Задвижващи ремъци На всеки 240 000 км или 10 години: Сменете (раб.поз. 21 567 5)
L
Почистване клапани На всеки 240 000 км/10 години: Преглед. Ако е необходима регулировка, се изисква отделна поръчка (раб.поз 21 213 5)

Re: Мнения за Фокус с 1.0 EcoBoost двигател 100 к.с.

Публикувано: 26 юли 2020, 09:24
от muro85
Здравейте уважаеми колеги, извинявам се, но бих искал да използвам темата да попитам, тъй като съм на път да си закупя фокус мк3 с този двигател 1.0 ecoboost и искам съвет.От мото пфое на под 100 хил км, съм се огледал, какви са им болежките, имат ли сериозни проблеми, четох за охладителни проблеми и в няколко чуждестранни форуми четох за запушване на маслената помпа, но искам да попитам тези от вас които карат такива коли с какви впечатления са, та дори и на повече км.Предварително ви благодаря.