90км/h-120км/h да изберем и влияе ли тази скорост на разхода
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 12 фев 2008, 14:00
- Модел на автомобила: ford mustang
- Status: Извън линия
Много се радвам 4е има такива кадарни инженери в българия с тях вси4ки сте караме спокойни независимо дали караме 100кг мотор или 20 тонен тир 4рез техните сметки ще спираме за едно и също време даже с тира малко по бързо
ЕВАЛА НА АКЪЛА ТИ
ЕВАЛА И НА ОБРАЗОВАНИЕТО ТИ
ЕВАЛА НА АКЪЛА ТИ
ЕВАЛА И НА ОБРАЗОВАНИЕТО ТИ
Последна промяна от manbw на 12 фев 2008, 14:19, променено общо 1 път.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да обаче и количеството бира зависи от m на участниците! Пак опираме до идеалния случай- "по бира"._SLiThER_ написа:...............предлагам участниците да се видат на по бира и спора ще се разреши

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Добре де колеги, човекът все пак е прав и не е открил формулата за спирачния път сам. Опитайте се да вникнете в аргументите му и не си завирайте главите в пясъка. Потърсете странична информация като не му вярвате.
Аз за себе си разбрах защо по-тежките превозни средства спират по-дълго. Повтарям се: - При тях инерцията (кинетичната им енергия) е по-голяма, теоритично и спирачната им сила е по-голяма заради по-големият натиск, който оказват върху пътната настилка. Двете би трябвало на теория да се уравновесят и тежките да спират като леките. Слабото звено в практиката са способностите на спирачната система и гумите да упражнят и да понесат необходимото спирачно усилие. Т.е. ако един самолет блокира колелата си при спиране, то това ще доведе до гръмване на гумите и откъсване на колесниците, което между другото съм гледал по телевизията като документален
филм за аварийно спиране на Boeing 747 Jumbojet при тест. Гумите първо гръмнаха, а после остатъците им се запалиха
Така че конструкторите залагат по-дълъг спирачен път на по-тежките превозни средства, тъй като по-голямата отделена енергия би разрушила спирачните им системи при опит да спрат със същата ефективност като по-леките.
Широките големи гуми на тежките возила предполагам се слагат, за да се разпредели по-голямата им спирачна сила на по-голяма площ, тъй като по-малкото контактно петно предполага по-бързо разрушаване на гумите - приплъзване, разкъсване на контактния слой на гумата и прочие.
Колега Стефан - Относно изводът ми за скоростта - нали говорим за теорията? Там спирачният път като гледам формулите зависи само от нея. Коефициентът на триене го приемаме за един и същ, 0,8 най-често. Гуми, настилка, спирачки - това са фактори от практиката. Съгласен?
Сигурно в част от разсъжденията си не използвам абсолютно коректно термините, за което като извинение мога да изтъкна само фактът, че пред името ми стои Д-р, а не Инж.
П.П. В спорът се ражда истината. А квалификациите по адрес на опонента започват, когато свършат аргументите
Поздрави на всички с пожелания за културен "европейски" диалог.
Аз за себе си разбрах защо по-тежките превозни средства спират по-дълго. Повтарям се: - При тях инерцията (кинетичната им енергия) е по-голяма, теоритично и спирачната им сила е по-голяма заради по-големият натиск, който оказват върху пътната настилка. Двете би трябвало на теория да се уравновесят и тежките да спират като леките. Слабото звено в практиката са способностите на спирачната система и гумите да упражнят и да понесат необходимото спирачно усилие. Т.е. ако един самолет блокира колелата си при спиране, то това ще доведе до гръмване на гумите и откъсване на колесниците, което между другото съм гледал по телевизията като документален
филм за аварийно спиране на Boeing 747 Jumbojet при тест. Гумите първо гръмнаха, а после остатъците им се запалиха

Широките големи гуми на тежките возила предполагам се слагат, за да се разпредели по-голямата им спирачна сила на по-голяма площ, тъй като по-малкото контактно петно предполага по-бързо разрушаване на гумите - приплъзване, разкъсване на контактния слой на гумата и прочие.
Колега Стефан - Относно изводът ми за скоростта - нали говорим за теорията? Там спирачният път като гледам формулите зависи само от нея. Коефициентът на триене го приемаме за един и същ, 0,8 най-често. Гуми, настилка, спирачки - това са фактори от практиката. Съгласен?
Сигурно в част от разсъжденията си не използвам абсолютно коректно термините, за което като извинение мога да изтъкна само фактът, че пред името ми стои Д-р, а не Инж.

П.П. В спорът се ражда истината. А квалификациите по адрес на опонента започват, когато свършат аргументите

Поздрави на всички с пожелания за културен "европейски" диалог.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Изяснихме Динамиката, предлагам да се концентрираме върху Хидравликата. По-точно характеристика на флуиди изливащи се в гърло.madboy написа:Да обаче и количеството бира зависи от m на участниците! Пак опираме до идеалния случай- "по бира"._SLiThER_ написа:...............предлагам участниците да се видат на по бира и спора ще се разреши

Последна промяна от HACKO на 12 фев 2008, 19:16, променено общо 1 път.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да де, ама аз щи кажа не : "Внимавай да не препиеш", ами: "Моля, отчетете по време на употребата на етанол, токсичното въздействие на хидроксилната му група върху микрозомалния апарат на купферовите клетки"
При което спокойно можеш да ми теглиш една майна, щото ти си знаеш, че от 1/2 литър водка нищо ти няма, даже ти е готино 


Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта