Масло във водата

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
vidvolp
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 13 май 2007, 17:34
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 1987g
Status: Извън линия

Масло във водата

Мнение от vidvolp » 13 май 2007, 17:58

Здравейте,
спешно се нуждая от съвет! Имам Ескорт 1987г. и се появи проблем, че всичкото маслото отива в охладителната система.Взех веднага мерки и смених гарнитурата на главата (която бе шлайфана преди година), но проблема с изхвърлянето на маслото във водата си остана.Чух, че освен спукана глава или блок, може маслото да се губи и през бензиновата помпа.Възможно ли е това, някой знае ли?
Благодаря предварително на този който ми даде отговор!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 май 2007, 19:08

Чувал съм, че това става при пренатягане на главата и съответно спукване. Казваш, че "всичкото" масло отива в ризата, което ме навежда на мисълта, че спукването е в участък с налягане.
А колкото до бенз. помпа, да, може оттам да губиш масло, но не виждам как ще отиде в охладителната система...

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 13 май 2007, 19:53

някоя магисрала да се е пукнала във главата. :shock:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 14 май 2007, 23:43

Или самата глава (много често срещан прблем при CVH моторите). Без разглобяване не можеш да разбереш.

vidvolp
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 13 май 2007, 17:34
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 1987g
Status: Извън линия

Мнение от vidvolp » 15 май 2007, 11:29

Ясно,значи все пак нещата отиват към спукана глава и гарнитура!Благодаря ви!

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта