Кои са слабите места на Mondeo 97-98 година
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 14 май 2007, 13:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кои са слабите места на Mondeo 97-98 година
Здравейте!Скоро ще се сдобия с Мондео 1.8-2.0 TDI (97-98г.)Комби и ме интересува кои са характерните "болежки" на колата и за какво да се оглеждам като купувам.Интересуват ме типични проблеми по купе,двигател,ходова част,ел пакет и т.н.Обръщам се към вас като далеч по-компетентни по въпроса.Ще съм ви много благодарен за съдействието!
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
- Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
- Status: Извън линия
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
ти пък ме уби - возията била кофти!?!? я си виж пружини ,амортесьори и не не посдне място гуми.
за гумите - не само размер и профил (защото с колеца от детска количка няма каква возия за чакаш), но и дали им и твърд или мек бордът. Мекият борд ще ти дава усещанне за твърдо окачване, а колата няма да е стабилна.
Разбира се не подминавай "дребните подробнисти" - тампони
за гумите - не само размер и профил (защото с колеца от детска количка няма каква возия за чакаш), но и дали им и твърд или мек бордът. Мекият борд ще ти дава усещанне за твърдо окачване, а колата няма да е стабилна.
Разбира се не подминавай "дребните подробнисти" - тампони
Последна промяна от red на 20 юни 2007, 13:52, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 май 2007, 16:24
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 - combi
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Колата я карам само с нови гуми . В момента съм с корморан 195/60/R15. Това е каталожния размер за модела.Прави ми впечетление, че ограничителните тампони на задното окачване са много близо до долните носачи и предполагам , че често се стига до тях. Иначе няма провисване на задницата. Като казвам, че вози твърдо я сравнявам с предната си коала НИСАН ПРИМЕРА - комби, която имаше превъзходна возия, с къде по простото
си мостово окачване отзад. Окачването на форда отзад е с по четири носача на колело плюс реактивна щанга. Предполагам, че е по - устйчива в завоите. Но завоите са малък процент от пътя.
си мостово окачване отзад. Окачването на форда отзад е с по четири носача на колело плюс реактивна щанга. Предполагам, че е по - устйчива в завоите. Но завоите са малък процент от пътя.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия


KPetkov
Зависи за какво я вземаш Ако ти трябва за работа /комби/аз лично съм доволен от тоя вариант,при мене е малко по-мощно от колкото е нужно и вобще не е пък практично ако не е на аутобан,това е тежка кола и не е за спортно каране,но като семеен автомобил /почти ван/ е идеална.
Забележки, да не е удряна,имам партньор с такова ТDI на 250000км.,нормалните консумативи и е в доста добра кондиция.
Но всичко е късмет!
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
като говорим за слабости по ходовата част - определено двете задни надлъжни сатбилизиращи щанги. За новите собственици - това са тънки парчета стомана, на които гумаджийте обичат да вдигат колата и естествено се кривят и става... тъпото е, че това тенеке (стомана в същност) е 155 лв. + 20 тампон, така че ремонтираш с надлъжни шини. Така, че ако сте нови собственици внимавайте с гумаджийте, ако купувате - огледайте. Много внимавайте и за ментета, защото правят такива и от обикновена ламарина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта