Страница 1 от 1
Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Публикувано: 19 авг 2007, 13:21
от iztreshtql
Появи ми се проблем. Като пусна колата на празен ход, докато не спре в покой държи между 1000 и 2000 оборота, променливо. Спра ли на място, слизат до нормалните? Разбира се вече бях в МП, сменяваха какво ли не

, софтове чудесии, пари за глупости:)... обаче проблема си съществува все още. Другия ми проблем е, че ми се случва колата да почва да загрява при поддържане на висока скорост, само че загрява само по датчик

, пускаш малко педала и стрелката се връща назад и колата не загрява. Просто пипаш педала и стрелката за темп. реагира. Сигурно е нещо софтуеарно или и аз не знам. Давайте идеи... А колата ми е Фокус, 2000дната модел.
Публикувано: 19 авг 2007, 15:07
от synthez 3D
Провери си връзките на кабела за масата на купето към двигателя.Възможно е някоя от двете клеми да се е окислила и да не дава добър контакт и от там да са ти всичките проблеми.Ако ме питаш кой е този кабел,не знам точно кой е при Фокус,но обикновено са един или няколко дебели кабели някъде отдолу,или отстрани,свързани или към блока,или към скоростната кутия от единия край и към купето от другия.
Публикувано: 19 авг 2007, 16:27
от iztreshtql
Ам, ще видим дали ще го намеря

това чудо.
Публикувано: 20 авг 2007, 16:08
от samsung_bg
Колега,
Това със загряването е много вероятно да е от маса.
Четох една тема за една Фиеста като моята-луди пари потрошил колегата заради въпросния кабел.
Сега за оборитите.Аз го имам АБСОЛЮТНО същия проблем.
Купих я преди 1 година. Беше си голяма жега и при излизане на магистралата от София за Габрово оборотите започнаха да правят каквото си искат - или стоят на 2000 или 3000 , вдигат се отсамосебе си.
Спра ли на място оборотите заковават на 1000.
Не взех никакви мерки, защото това не беше постоянен проблем.
Цяла зима този проблем не се появи никакъв, обаче това лято започна пак.Ходих в МФ и там УЖ ми напръскаха моторчето за празен ход със спрей, ама ефект нямаше.Та взех, че си го почистих и напръсках сам и кото че ли се пооправи работата.Най-вероятно и при теб е от това моторче.Пиши ако намериш решение.
Публикувано: 22 авг 2007, 00:46
от iztreshtql
Ооо хич не мисля да се тормозя като за начало, тоя от МП само каза "да мина когато искам" защото като чуят за мен

и направо не им се вярва:)... и след като дадох вече пари и за нов термостат и софтове и комп. и за всичко дето може се закачи

... мисля да се поразходя като имам време до там да ги потормозя

. Това със загряването е много дразнещо. Трябва някак си да разбера този кабел къде е. Благодаря на отговорилите. Разбира се след разрешаване на проблемите, ще споделя от къде са.
Публикувано: 22 авг 2007, 19:22
от iztreshtql
Намерих нещо като реле много странно, вързано с свинска опашка, точно където масата е закачена за двигателя. След малко мисля да направя снимки и ще покажа. Странното е като го разкача това и ми изчезва датчика за темп. и климатика. Да не говорим, че супер лесно се разкача тая тапотия. Много е близо до масата, не знам дали няма нещо общо цялата тая работа. Но със снимки ще ми е по-лесно да го обясна, само че глупавата нокиа, нещо се прееба, така че снимките след малко.
Публикувано: 22 авг 2007, 19:49
от iztreshtql
Ето за това говоря. Винтчето с него е хваната масата. А другото е онази джаджа дето като я разкача и спира климатика и датчика за темп. Може ли някъде от там да е проблема и какво е това нещо, хванато там с тая свинска опашка

.
Публикувано: 22 авг 2007, 19:53
от iztreshtql
...
Публикувано: 22 авг 2007, 19:56
от iztreshtql
Дано сега някой може да искаже някакво мнение. Ако някой иска мога да кача истинския размер на снимките. Ако иска да гледа по внимателно. Чуда се дали това, че се допира до болта, с който е хваната масата, може да представлява проблем?
Публикувано: 26 авг 2007, 14:24
от iztreshtql
Да разбирам, че си нямате и идея?
Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Публикувано: 07 дек 2009, 17:09
от Marto Baby
Колега я ми покажи целите снимки.Аз имах почти саштия проблем и смених датчика дето е на главата между 2 и 3 цилиндар и загряването по стрелката на таблото спря,но ми се вклучват перките в тожа студено време и немога да разбера защо и от какво.
Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Публикувано: 07 дек 2009, 17:56
от DigiPro
Marto Baby написа:Колега я ми покажи целите снимки.Аз имах почти саштия проблем и смених датчика дето е на главата между 2 и 3 цилиндар и загряването по стрелката на таблото спря,но ми се вклучват перките в тожа студено време и немога да разбера защо и от какво.
Да не би да си завъртял посоката на въздушният поток към предното стъкло? На тази позиция при някой фордове се включва автоматично и климатика, за да изсуши влагата от предното стъкло. Като се включи климатика се включват и перките.
Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Публикувано: 17 дек 2009, 20:47
от Nuclear
Малко е стара темата, но да кажа нещо.
Нищо чудно температурният датчик да не е наред. Щом така си променя показанията. Двигателят взима информация от него, за да регулира оптимално сместа.
Аз имах случай, термометърът изведнъж да спадне (все едно двигателят е студен) и оборотите да се вдигнат - което е в резултат на по-богата смес. А запалването в такъв случай е доста трудно. Реших си проблема, като почистих контактчетата на кабела и на датчика.