Ескорт 1,8ТД или 1,8ТДИ

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Ескорт 1,8ТД или 1,8ТДИ

Мнение от Conan_1 » 07 окт 2007, 23:14

Здравейте колеги!Значи в момента ще ми вкарват едно фордле от Австрия - хечбек 1,8ТД 97-ма! Та вапросат ми е следният: каква е разликата в техническите параметри на ТД и ТДИ двигателя???Дайте някое за и против да ми стане по ясно какво и кое е по-удачно!Благодаря за всяко мнение,ще ми помогне да подбера Фифи ? TD vs TDI ? *unknw*
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 07 окт 2007, 23:24

На всички отзад пише само ТД!Единият е само с турбо-75кс., а другият мотор е същият ,но с кулер-90кс.!

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 07 окт 2007, 23:42

Gate написа:На всички отзад пише само ТД!Единият е само с турбо-75кс., а другият мотор е същият ,но с кулер-90кс.!
И по-точно само турбо е 70 к.с., с интеркулер е 90 к.с. По-важното е може би въртящия момент, в първия случай е 135/2500, а във втория 180/2000. С други думи с кулера ти идва по-рано и повече :lol:

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 08 окт 2007, 00:14

А чистият 1.8д колко е? :?:

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 08 окт 2007, 00:24

Gate написа:А чистият 1.8д колко е? :?:
60 к.с.
Последна промяна от AX!S на 08 окт 2007, 00:33, променено общо 1 път.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 08 окт 2007, 00:32

Gate написа:А чистият 1.8д колко е? :?:
110/2500 въртящ момент
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 08 окт 2007, 02:12

AX!S написа:
Gate написа:А чистият 1.8д колко е? :?:
60 к.с.
именно де, за тва май е 75 с турбо,ама и аз де да знам :) не ровя по хууаите програми :P

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 08 окт 2007, 08:12

Тея варианти всички са с турбина и без intercooler.
Има и двата варианта, ако е Фиеста IV или Фокус I и двете 1.8 DI 75 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 75 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 175/1800 н*м

И другия вариант Ескорт VII 1.8 TD 70 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 70 л.с.
При оборотах 4500
Крутящий момент 135/2500 н*м

И с intercooler аналогично стават 90 к.с.

Фокус I 1.8 Turbo DI 90 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 200/2000 н*м

И Ескорт VI,VII 1.8 TD 90 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 4500
Крутящий момент 180/2000 н*м

Без Фиеста, чак на Фиеста V 2004г. се появява 1.6 TDCI 90к.с.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 08 окт 2007, 16:04

мерси много за отговорите ,но кажете нещи4ко и затова кой е по надежден от двата и при този със 75-те коня усеща ли се че опъва при включване на турбото или не,защото 10-15 коня повече от мойта нещо маничко ми се виждат нещо
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 08 окт 2007, 17:32

Conan_1 написа:кажете нещи4ко и затова кой е по надежден от двата
Ако питаш мен, по-добре гледай кой е по-запазен, защото все пак говорим за автомобил на 10 години.
И няма такъв Ескорт TD - 75 коня, и DTM ви написа - на Ескорт двигателя е същиякато на Focus, но е 70, като предполагам тази разлика от 5 бр. коне идва от различното ECU за Ескорт.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 08 окт 2007, 17:36

плюс това по-слабия тд е по-рядък :wink:

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 08 окт 2007, 19:58

DTM написа:....И Ескорт VI,VII 1.8 TD 90 к.с.
Объем двигателя 1753 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 4500
Крутящий момент 180/2000 н*м.
Eто това ми е много чудно....как така максималната мощност идва на 4500об/мин.след като на 4000-4200 оборота колата забива муцуната и от там нагоре е голямо пънене
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 08 окт 2007, 20:15

@ 1.8d
Е това не го знам защо са го написали така 4500 об./мин. за макс. мощност (много са).
Информацията все пак е от сайт, на моя Фокус му дават макс. мощност при 4000 об./мин. и си пълни тея обороти, може и още (въпреки че няма нужда от повече).
В смисъл, защото един път дигнах малко над 190 км/ч. пък знам, че на 4000 об./мин. на 5-та предавка е точно 178 км./ч. тогава не знам с колко е бил.


@ Conan_1
Имат значение тея 15 к.с. отгоре вервай ми :wink: . Динамиката на автомобила се променя доста в положителна посока с наличието на кулер.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 08 окт 2007, 20:24

DTM написа:...Е това не го знам защо са го написали така 4500 об./мин. за макс. мощност (много са).
Информацията все пак е от сайт...
Точно от онзи руският сайт...Отначало помислих че е печатна грешка,но и на Мондео и на Ескорт пише 4500 об/мин
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 09 окт 2007, 11:18

А моята информация е от книжката, която имам за Escort - оригиналния User Manual auf Deutsch :P

Потребителски аватар
ofeto
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 29 май 2007, 18:55
Модел на автомобила: форд мондео 1.8tdi
Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
Status: Извън линия

Мнение от ofeto » 09 окт 2007, 18:47

пич имай предвид че,който веднъж подкара тди повече не иска друг мотор!

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 09 окт 2007, 22:38

мерси много за коментарите и се надявам да се похваля с прилична машинка в скоро време,макар 4е моят чист дизелак 1,8 е като танк и ще ми липсва маничко,а и е парвата кола която сам си купил през живота :wink: А вярно ли е че ТД и ТДИ двигателите работят при понижена компресия в сравнение с атмосферният дизел и докато включи турбото е доста муден дзвер? :)
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 09 окт 2007, 22:58

Conan_1 написа:.... и докато включи турбото е доста муден дзвер? :)
За това да,вярно е,ама нищо ...ти само имай търпение.Натикаш педала до половината или малко по-надолу и чакаш...и като направиш 1800 оборота и започваш да умираш от кеф :D *00134*
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
sweety_girl
потребител
потребител
Мнения: 204
Регистриран: 23 май 2007, 10:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI комби
Местоположение: София,Чепинци
Status: Извън линия

Мнение от sweety_girl » 11 окт 2007, 15:54

1.8 TDI :P :P :wink:
Как се ядат бисквити ОРЕО: Първо отлееееепяш .... и после си ебава майката от трохи!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 14 окт 2007, 21:22

ами аз карам 1.8 TDI - няма такива глупости като" чакаш да се развърти турбото и тогава тръгва".... На ескорт МК VII ( мисля че така се водеше ) турбината е частияно ефективна и при ниски обороти... абе колата си набира супер добре за дизел. Карал съм и Ксантия 1.9 TDI 90коня, и служебните ни канга ( рено Канго ) 1.5 DCI... Мога да кажа че ескортчето се даржи по-добре от ксантията ( която е и на по-малко километри ) и е доста равностоен с Кангата ни ( чисто нови и коман реал ...)

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта