Страница 1 от 1

ПОМОЩ-акyмулатора(мисля)

Публикувано: 18 дек 2007, 23:45
от [RS]Coswort
Здравейте днес в студена хлъзгава вечер колата ми са ПРЕЦАКА...
почвам историята от началото....
отидох смених си крушките-55w12v светят малко по светъл цвят но проблема е не е в тях нормални са си крушките.. карах известно време и по късно спрях на до едно приятелче после се качам в колата и пробвам да запаля... но неможа.... бутнах я по един от най големите и дълги баири в добрич но пак неможа ... пробваха с друга кола да ме дръпнат и да запаля пак неможа, със кабели от друга кола към мойта да запаля отново неможа... едвам едвам върти колата... като дам на контакт лампите ми едвам едвам светят и накрая като прибрах колата пак са пробвах да запаля пак неможа и лампата за акомулатора ми вече не се виждаше да свети... проблеми съм нямал с паленето никога, акомулатора ми е на 4месеца(даже няма) помогнете ми какъв е проблема
1)трябва само да си заредя акомулатора
2)трябва да ида на майстор да провери как е работата
3)стартера ми е заминал и сичко-ВГЗ
помогнете спешно ако някои от добрич случайно види темата ако има зарядно за акомулатор да ми даде да заредя после ше почерпя!!!
МЕРСИ В АВАНС!!!

Публикувано: 19 дек 2007, 09:21
от Xplod
Ами аз съм от Добрич но зарядно нямам.Иначе ми се беше случило преди година да карам едно ПЕжо405 и то както си карах изгасна изведнъж и не можахме да го запалим- бутахме, клеми слагахме ама не запали.После собственика го дърпали и с мн зор успял и запалил.На сервиз му казали че стартера му изгорял и бендикса се стопил.Акомулатора не се зареждал от делкото и затва станала таз пумия.

Най-добре се посъветвай в някой сервиз.

Публикувано: 19 дек 2007, 09:59
от aaleks
Xplod написа:.....................Акомулатора не се зареждал от делкото и ...........................
Да вярно е, не се зарежда от делкото а от алтернатора/генератора.


Зареди си акумулатора и пробвай да запалиш. Ако запалиш провери с мултицет дали ти се зарежда акумулатора 14.1 -14.6 V , ако всичко е наред провери кое ти изтощава акумулатора или дали той не е дал фира. Ако не си наясна с електриката, след презарездането нестанели нищо, бегай при майстор да не запалиш колата.
Успех!

Публикувано: 19 дек 2007, 12:14
от [RS]Coswort
аз мисля че се досещам защо ми е свършил акомулатора... повъртях се малко... а при мен като мина през локва или нешто мокричко влиза там където е ремъка и не ми завърта динамото и там другите глупости .. аз се повъртях доста и може да е от това незнайното изхабяване на акомулатора. ся съм го остаел да са зарежда

Публикувано: 19 дек 2007, 16:29
от s_iliev21
Колега в никаъв случай не се оптвай да запалиш колата с друг акумулатор и в последствие да ги размениш докато колата работи!Защото гледай на мене какво ми случи именно от такава операция ;(

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=34096.0" onclick="window.open(this.href);return false;

А иначе по проблема ти:Ако е стартер въобще няма да върти!Може би съвсем малко да е останало от четките му(или бендикс????)!
Предполага че нещо не ти зарежда добре динамото!!!Е дано се оправи проблемът ти!УСПЕХ!!!

Публикувано: 19 дек 2007, 18:19
от [RS]Coswort
е аз електроника нямам в колата.. чесно да ти кажа виждал съм 2хамстера да бягат в едни келеленца ама .. :)
след 6часа трябва да отида да проверя как е дали ще запали... голям зор видях докато намеря зарядно... на всеки е някво старо такова и клемите раждясали... да ви обадя и друга работа
черевения кабел е плюс нали???свързва се ++ -- зарядното>?
трябва ли да мирише на нещо гадно от капачките,понеже ги отворех да видя дали има останала течност :)
и трябва ли да са наблюдават накакви други реакции,балбукане и такиз :) и колко часа е добре да се зареди power wat мисля че беше марката на акумулатора 72ампера и проблем ли е че ги оставих отворени само 2отворех пък те маи са 6или8

Публикувано: 19 дек 2007, 18:29
от FordSierra1.6L
[RS]Coswort написа:е аз електроника нямам в колата.. чесно да ти кажа виждал съм 2хамстера да бягат в едни келеленца ама .. :)
след 6часа трябва да отида да проверя как е дали ще запали... голям зор видях докато намеря зарядно... на всеки е някво старо такова и клемите раждясали... да ви обадя и друга работа
черевения кабел е плюс нали???свързва се ++ -- зарядното>?
трябва ли да мирише на нещо гадно от капачките,понеже ги отворех да видя дали има останала течност :)
и трябва ли да са наблюдават накакви други реакции,балбукане и такиз :) и колко часа е добре да се зареди power wat мисля че беше марката на акумулатора 72ампера и проблем ли е че ги оставих отворени само 2отворех пък те маи са 6или8
Да червения е + не се бъркаш :) ми около 12 часа мисля е добре ...докато почне да кипи и го спираш....ако трябва доливаш дестилирана вода и така.....Ми има киселина и е нормално да мирише малко гадничко :) Всичките капачки трябва да отвориш че да може да си кипят :)

Публикувано: 19 дек 2007, 21:03
от форд мк2
я си виж ангренажния ремък да не е зацепил нещо или да няма нафта. моя дизеляк дори и никъв ток да няма на дърпане, с кабели и по нанадолно си пали.

Публикувано: 19 дек 2007, 21:09
от [RS]Coswort
неразбирам от коли да подчертая ;) а това кипене какво трябва да представлява защото акумулатора не е при мен а в гаража и ако кипне ... нз :)

Публикувано: 19 дек 2007, 23:37
от jojo
не се притеснявай ако си свързал всичко както трябва и нищо не се допира до обекта,няма нищо ,но видял ли си нивото на киселината колко да не преибеш акумолатора и плочките да се съединят,можеш да допълниш с дестилирана вода ,ако нивото е паднало но първо изключваш от зареждане иначе 12 часа си е най добре

Публикувано: 20 дек 2007, 00:20
от [RS]Coswort
сичко му е наред не се виждат клетките или както там се наричат.. само не съм му отворил сички капачки трябва ли??? и ако остане малко повече какво ще стане примерно да почне да кипи и да ври?:)

Публикувано: 20 дек 2007, 11:44
от jojo
отваряй всички капачки! нищо няма да му стане ако го задържиш малко (н зависи под какво имаш предвид малко,надявам се това да не означава ден...)

Публикувано: 20 дек 2007, 16:47
от madboy
Колегите са ти написали колко да седи горе-долу. Като преседи повече... извряла тенджера с боб виждал ли си?
И не седи да го зяпаш отгоре като го зареждаш, това си е киселина все пак. Покрай него също гледай да няма нищо, защото като почне да кипи може да извърли малко киселина. Аз затова отвъртам капачките и ги слагам отгоре малко на кестерме- хем да диша, хем да не излиза киселина.
:wink:

Публикувано: 22 дек 2007, 17:41
от [RS]Coswort
аз го държах акумулатора 8-9часа и си запали колата сичко нормално но после пак ми свърши акумулатора и цял ден не съм гасил колата отидох да ми сменят ремъка за динамото и водната помпа че почна и да загрява и сичко си е по вода :)