мондео 4х4 или сиера 4х4-коя от двете да купя.
- MIG19
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 25 яну 2008, 20:49
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 16v 136ks.Zetec Седан
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
мондео 4х4 или сиера 4х4-коя от двете да купя.
Добър ден на всички колеги аз сам нов в клуба.
Въпроса ми е относно покупката на нова кола и се спрях на тези две коли мондео 2000/136кс-4х4 или сиера 2000/120кс-4х4.
Та ако има просветени за тези модели да ме просвети коя кола подлежи на по лесен силов тунинг а и същевременно да го издържи.
Моля и за повече инфо относно колите,говоря за двигател скорости ходова част издръжливост и надеждност.
С две думи като купя колата ще искам да я тунинговам горе долу 180/220кс. коя да си купя.
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Въпроса ми е относно покупката на нова кола и се спрях на тези две коли мондео 2000/136кс-4х4 или сиера 2000/120кс-4х4.
Та ако има просветени за тези модели да ме просвети коя кола подлежи на по лесен силов тунинг а и същевременно да го издържи.
Моля и за повече инфо относно колите,говоря за двигател скорости ходова част издръжливост и надеждност.
С две думи като купя колата ще искам да я тунинговам горе долу 180/220кс. коя да си купя.
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ами специално за 4х4 не мога да ти дам обективна информация но доколкото съм чел тук във форума и по други места отзивите са добри,а иначе що се отнася до Мондеото като цяло аз съм доволен,на доста нормална цена получаващ широка и удобна кола с голям брои екстри,безспорно варианта 4х4 е по-добрия.Вече избора ти зависи от това за какво наистина ще ползваш колата ако искаш кола която да ти върши работа без да променяш нищо по нея Мондеото е твоят избора,но ако ще използваш колата за това което казваш тогава взимаш Сиера-та,защото съм чувал че при тези коли подобни преработки се правят по-лесно и са по-податливи на такива промени,може и да греша но това е моето впечатление.

- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми при това положение (не знам как е при мондеото) но на сиерата не може да се слага чип (освен на косуърт, мисля). така че ако зимаш сиера ще трябва да е косъурт. иначе сиера 4х4 трудно ще си намериш XR4 е добра, но се среща рядко. обикновена сиера 4х4 също трудно ще намериш (но това май важи и за мондео). но като цяло трудно е да се направи сравнение между сиера и мондео, мондеото е доста по-съвременно така да се кажеMIG19 написа:По принцип няма да права кои знае какъв тунинг.
Мисля да сложа едни по агресивни рвз. валове спортен филтър и чип тунинг.
От този проект не очаквам повече 30/40кс.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми хубаво щом си намерил. за чипа- така мисля, пък дори и да може нали не мислиш че само с чип ще вдигнеш коне, има доста неща други за да стане цялостен тунинга и да има смисълMIG19 написа:Aз съм си намерил сиера 4х4 125кс. и мондео 4х4 136кс. мисля че и двете са с два вала защо сиерата да не може да и се слага чип.
- MIG19
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 25 яну 2008, 20:49
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 16v 136ks.Zetec Седан
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Аз не говоря за брутален тунинг а за 30/40кс.
Не знам сиерите нямаха ли проблем с ръждата по купето,да не я купя и за две години и да стане на решето.
А и по горе един колега каза че на сиера не може да се прави чип тунинг ,ако неможе защо да купувам валове като половината от конете които търся идва от чипа.
Ако някои се е занимавал с тунинг на този двигател на сиера да си даде мнението.
Защото ако не купя някоя от двете коли скоро може да ги вземе някои.
Не знам сиерите нямаха ли проблем с ръждата по купето,да не я купя и за две години и да стане на решето.
А и по горе един колега каза че на сиера не може да се прави чип тунинг ,ако неможе защо да купувам валове като половината от конете които търся идва от чипа.
Ако някои се е занимавал с тунинг на този двигател на сиера да си даде мнението.
Защото ако не купя някоя от двете коли скоро може да ги вземе някои.
- MIG19
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 25 яну 2008, 20:49
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 16v 136ks.Zetec Седан
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Добре не мога да и сложа чип.
А какво да очаквам като коне само от спортен филтър и валове 285 на 280 градуса.
Не знам тези валове могат ли да работят с оригиналната карантия на клапаните и ако не някои може ли да ми каже на какъв градус мога да сложа без да слагам усилени пружини или да сменявам дросели.
Защото маи ще се ориентирам към Сиерата.
А какво да очаквам като коне само от спортен филтър и валове 285 на 280 градуса.
Не знам тези валове могат ли да работят с оригиналната карантия на клапаните и ако не някои може ли да ми каже на какъв градус мога да сложа без да слагам усилени пружини или да сменявам дросели.
Защото маи ще се ориентирам към Сиерата.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Колега по-добре не си прави експерименти със силов тунинг, просто ще скъсиш живота и на без това вече остарял ДВГ! Ако искаш мощна кола вземи си Мондео МК2 - двулитровия мотор е 130 коня и ти давам гаранция от личен опит че като му стъпиш на врата се опитва да си скъса гумите.......направо дълбае асфалта
а ако ти се виждат малко тия коне си намери Мондео СТ220

а ако ти се виждат малко тия коне си намери Мондео СТ220

- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
добре дошъл!
ако цената и парите не те бъркат взимак и двете,но сигурно ще кажеш че и ти си от нашта партия на форд бедняци.
мондеото е по ново,все паке наследника на сиера.в него са заложени повече екстри и от части е по удобно.не си написал кои години са предложенията ти,но за сиерата предполагам че е 92-93г. като автомобил за този переод има значителни екстри,както сам си видял.предполагам че машините са комбита.теглото им е почти еднакво.и двата автомобила са с 2 разпределителни вала.виждам че моторите са двулитрови,и мощтността им е сравнително добра.да и аз подкрепям че сиерата е по подходяща за натоварвания и извънасфалтови изпълнения.по добре не се занимавай с чипове,защото може и развалиш иначе добрите изпълнения,сложи си спортен филтър,хубава изпускателна система и си готов с привиден тунинг.не си казал тази кола за ежедневна употреба ли ще ти служи или просто искаш да правиш тунингче за определена цел.ако ти трябва за всеки ден и да си вършишработа не прави допълнителни подобрения.със задвижването ако автомобила е бил поддържан няма да имаш птоблем.
избора си зависи от теб и предполагам и от финансова възможност,но както има дума по новото си е по-ново,затова че ако мондито е 98-02 е по добър избор,по малко е измъчвано и разполага с повече екстри
ако цената и парите не те бъркат взимак и двете,но сигурно ще кажеш че и ти си от нашта партия на форд бедняци.
мондеото е по ново,все паке наследника на сиера.в него са заложени повече екстри и от части е по удобно.не си написал кои години са предложенията ти,но за сиерата предполагам че е 92-93г. като автомобил за този переод има значителни екстри,както сам си видял.предполагам че машините са комбита.теглото им е почти еднакво.и двата автомобила са с 2 разпределителни вала.виждам че моторите са двулитрови,и мощтността им е сравнително добра.да и аз подкрепям че сиерата е по подходяща за натоварвания и извънасфалтови изпълнения.по добре не се занимавай с чипове,защото може и развалиш иначе добрите изпълнения,сложи си спортен филтър,хубава изпускателна система и си готов с привиден тунинг.не си казал тази кола за ежедневна употреба ли ще ти служи или просто искаш да правиш тунингче за определена цел.ако ти трябва за всеки ден и да си вършишработа не прави допълнителни подобрения.със задвижването ако автомобила е бил поддържан няма да имаш птоблем.
избора си зависи от теб и предполагам и от финансова възможност,но както има дума по новото си е по-ново,затова че ако мондито е 98-02 е по добър избор,по малко е измъчвано и разполага с повече екстри
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Ами така си е.... всичко зависи от това колко пари си заделил за покупка на кола, от там вече си прави сметка да вземеш най-доброто за тея пари - възможно по нова година на производство, мощност, комфорт, екстри, цена на резервни части......точно по тия критерии аз се спрях на моето Мондео! Трудно ще намериш друга кола за тия пари, която да ти предложи това което има едно Мондео 

- MIG19
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 25 яну 2008, 20:49
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 16v 136ks.Zetec Седан
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Ми пичове мондеото е 96г края всички екстри 4 врати 4х4 130кс.
Какво ще кажете този модел в тази година на производство добри ли са като испалнение.
За тунинг ще ви кажа защо искам да го правя.
До сега карах астра GSI 150кс тунингована до 170кс и я продадох.
Единствено я продадох за това че като и дам газ от място и тя не тръгва.
Кара ми се нещо пълно приводно на сносна цена,но да мога и да си го ръчкам здраво за щото съм свикнал на астрата а тя вървеше здраво.
А искам да пипна колата малко защото когато си я правил ти тези тунинги удоволствието от карането не така собствено ръчно направена кола е не сравнимо.
Какво ще кажете този модел в тази година на производство добри ли са като испалнение.
За тунинг ще ви кажа защо искам да го правя.
До сега карах астра GSI 150кс тунингована до 170кс и я продадох.
Единствено я продадох за това че като и дам газ от място и тя не тръгва.
Кара ми се нещо пълно приводно на сносна цена,но да мога и да си го ръчкам здраво за щото съм свикнал на астрата а тя вървеше здраво.
А искам да пипна колата малко защото когато си я правил ти тези тунинги удоволствието от карането не така собствено ръчно направена кола е не сравнимо.
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
за сиера мога да ти кажа отлично,за мондео по добре някой колега.
двигателя е изключително здрав,разделя се на четири вида :OHC,CHV,EFI,DOHC ИМА И ОЩЕ но те не са така масови,а са спортни.ти май си си харесал с двата разпределителни вала(dohc).гледай около него да е сухо да няма течове и принципно ли личи дали е пипан много,много като се загледаш и пипаш.принципно с двигател рядко има проблеми,издръжливи са ,но си зависи от предишното стопанисване.хубаво е ако кабелите са сменени със силиконови,питай дали водната помпа е сменяна,че понякога се случва да дава дефект.ако има и газова жий как е с бензина и я пробвай,виж и как са монтирирани принадлежностите и.
сега по поголовния проблем ,първо ражда,по купето е възможно и много вероятно почти 100% тръбичките,които не са сменяни,по спирачна система ,хидравлика и т.н.,иначе и окачването е здраво,но поради годините си пружини и амортоъсори сдават багажа.
иначе не се притеснявай окачването е желязо ако няма ръжда по него и е поддържано.аз със сиера с клиренс 10 см съм бил по поле и каманяк и няма ядове(но не е препоръчително),каква да ти кажа здрави автомобили са и каквото гледаш и на друга кола ,така и тук.а и сиерите като се счупят става гадно за някой детайли,но рядко явление е това
дано да съм ти помогнал малко,а след време може и да хокаш само но зависи от стария собственик
двигателя е изключително здрав,разделя се на четири вида :OHC,CHV,EFI,DOHC ИМА И ОЩЕ но те не са така масови,а са спортни.ти май си си харесал с двата разпределителни вала(dohc).гледай около него да е сухо да няма течове и принципно ли личи дали е пипан много,много като се загледаш и пипаш.принципно с двигател рядко има проблеми,издръжливи са ,но си зависи от предишното стопанисване.хубаво е ако кабелите са сменени със силиконови,питай дали водната помпа е сменяна,че понякога се случва да дава дефект.ако има и газова жий как е с бензина и я пробвай,виж и как са монтирирани принадлежностите и.
сега по поголовния проблем ,първо ражда,по купето е възможно и много вероятно почти 100% тръбичките,които не са сменяни,по спирачна система ,хидравлика и т.н.,иначе и окачването е здраво,но поради годините си пружини и амортоъсори сдават багажа.
иначе не се притеснявай окачването е желязо ако няма ръжда по него и е поддържано.аз със сиера с клиренс 10 см съм бил по поле и каманяк и няма ядове(но не е препоръчително),каква да ти кажа здрави автомобили са и каквото гледаш и на друга кола ,така и тук.а и сиерите като се счупят става гадно за някой детайли,но рядко явление е това

дано да съм ти помогнал малко,а след време може и да хокаш само но зависи от стария собственик
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта