Три причини да не купя Ford Focus

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
decari
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 15 авг 2009, 21:40
Модел на автомобила: Ford Escort SE 1999
Местоположение: Канада Монтреал
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от decari » 24 авг 2009, 22:34

Здравейте аз карам вече четвърти Форд . Първия беше Форд Капри с някъкав странен четери цилиндров мотор V образен 1.3 беше голямо животно след това карах Фиеста 1.0 1990 отново железен автомобил , след това чисто ново Монндео от МП с 1.8 мотор бензин за две години 160 000км по пъти6тата на България и никакъв проблем само сменен съеденител на компресора на климатика.Продадох го на мои приятел в момента колата е на 300 000 без сериозни проблеми двигател и скорости не са пипани само предница и спирачки и съеденител , колата е в добро състояние още и не виждам причина да напави още 300 000км Сега имам като втора кола за половинката ми Ескорт 2.0 1999 автомат до момента много добър автомобил не сам видял до сега лош Форд , добра погъжка и това е !Имам приятел които работи в голяма куриерска фирма и имат около 100 автомобила Форд Фокус комби с мотор 2.0 зетек и автоматик . Колите са произведени в Мексико но са с добро качество неговия е на 460 000 км и работи добре сменен е автоматика само защото никои не му е сменял маслото , това е показател че фокусите са железни коли ! Аз имам служебен Понтиак Ж5 2008 на 120 000 и предницата ми е пред разпад ипостоянно имам дребни проблеми , дори вчера като си карах без никаква причина ми се спука стаклото.Повечето служебни коли тик в Канада са Форд Фокус

niksan79
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от niksan79 » 25 авг 2009, 15:20

Здравей,
от близо месец вече съм собственик на Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г. Предни ел. стъкла, нови лятни джанти , нови гуми, ксенон, потъмняване на задните стъкла и комби :wink: .....За близо един месец успях да му навъртя около 3000км. и първите ми впечатления са за пъргав и икономичен мотор, стегната возия и...много свободно място. Щях да забравя най-важното гаджето я харесва... :D:
Формата е моментна, класата е вечна........

everton
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 08 сеп 2009, 22:30
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от everton » 06 окт 2009, 15:49

autobg написа:Здравейте!

От няколко седмици разглеждам автомобилните сайтове като първа стъпка и относително надежден ценови ориентир.

Стигнах до умозаключението, че съм безвъзвратно влюбиен във Ford Focus 2002-2004. Наистина, малко са автомобилите, които са толкова секси - и опред и отзад. Интериорът на вид изглежда далеч по-стилен от аналогични автомобили в същия ценови клас. Поразгледах някои от темите тук и сякаш малко са проблемните постинги.

И така: Избранникът ми е Форд Фокус 2002+, 4 врати, 4 airbags и клима. Единственото допълнение, което е задължително е багажник на тавана, да пази дъските по пътя до най-близкия зимен курорт.

Когато споменах за увлечението ми по марката, шофьорите във фирмата споменаха нещо за "козата и форда", но истината е, че те май са се разглезили от чисто нови служебни автомобили. Да не забравяме, че именно Хенри Форд е казал, че най-добрият автомобил е новия. Уви, не мога да си го позволя, затова питам:

Бихте ли ми казали три причини, за да не купя Форд Фокус 2002+ за 6000-7000 лв (след сериозен пазарлък).

Предварително благодаря за отделеното време и се надявам скоро да имам привилегията да постна снимки.
Ако не си го купил още,тичай да го купуваш.Перфектен автомобил.Заеби тези приказки за кози и.т.н българинът знае само да приказва и да злобее нека си карат грозните голфове и ръбатите астри.Прекрасен интерьор супер табло не е дърво като всички голфове от1-ца до 5-ца открий разликите ;): май няма.ако ще купуваш лагерна количка:vw golf1,2,3,4,5 5 -те недоразумения в атомобило строенето.успех

Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от Sim3 » 06 окт 2009, 16:36

И аз вече втора година бръмча *00143* с едно комби на форд фокус и като изключим гафа около акумулатора (ослушвах се до последно да мина метър) за сега държи фронта. Голям обширен багажник събира "половината" къща като тръгна на пикник.Иска си поддръжката това е истината. Ако това са парите за този модел не се чуди - успех при избора на "цвят". :)
Изображение

Потребителски аватар
Dian_bonev
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 20 яну 2009, 22:17
Модел на автомобила: fokus
Местоположение: Bqla (ruse)
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от Dian_bonev » 10 окт 2009, 14:19

колеги ще ви разкажа нещо за сащия фокус дето имам и аз 2005г, 1.6 тдци 109к отивам до Велико Тарново да си купа плички и момчетата викат е как е форда и аз викам ми дибре, бяга, малко гории добра ми е визита и тои абе да ти кажа нии зехме за служебен сащия като моя само че момчетата са го ползвали наяколко хиляди километра само и НЕ СЕ Е РАЗБОЛЯЛ а от форт са им варнали парите и хората се хварлили на голф 5, но аз лично от тоя сам доволен за вече 30 000 км единствено фитар на климатика сам сменил *00130* дано още 50 000 да устиска

след като пишеш от чужбина ,Моля използвай кирилизатора,който се появява при всяко мнение над синия правоъгълник,така ще си спестиш нападките за правописни грешки,не всеки е прочел всичките ти мнения за да знае че пишеш от Франция
Последна промяна от pepy1 на 10 окт 2009, 19:28, променено общо 1 път.
Причина: нападки за правопис

stoti
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 19 окт 2009, 06:26
Модел на автомобила: Escort Mk6
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от stoti » 23 окт 2009, 01:44

belleamie написа:бе стига сте го разкандардисвали и вие. Че мре - мре, ама пък ми се струва, че лесно му се хващат проблемите. Бъдещия ми зет например има една дизелова Лагуна, 2001 ли, 2002ра ли, мощна, пълна с екстри...
И като загрее - гасне.
Изстива - пали, Загрее - гасне.
И сума ти време не може да се намери проблема, то не бяха диагностики, та уж било от дебитомера, пък ся след смяната уж не било..
е** му меча и мистерия.

Д-р Хаус сигур трябва да дойде да я лекува.
а комутатора погледнахте ли го ?

Потребителски аватар
antiox
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 16 фев 2009, 13:58
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999 г. бензин
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от antiox » 24 окт 2009, 23:28

Световната автомобилна сцена рядко е ставала свидетел на толкова радикална смяна на курса, каквато осъществи Ford през 1998 г. Тогава кьолнското поделение на гиганта не просто изпрати в миналото легендарния Escort, а навлезе в нова ера, променяйки из основи дизайнерската си, производствена и маркетингова философия. Дори името на новака бе избрано след мащабно допитване сред почитатели на марката, като не трябваше да има нищо общо с названието на трийсетгодишния предшественик. Макар и гениално проста, идеята на кьолнци криеше немалко подводни камъни. Късайки така брутално с миналото, Ford най-сетне получаваше шанс да се изкачи по-нагоре от вечното трето място в компактния клас след Volkswagen Golf и Opel Kadett/Astra. За три десетилетия обаче Escort се бе превърнал в институция, с която феновете на марката винаги са се съобразявали. Абсолютно различният като концепция наследник рискуваше да отблъсне много от тях с екстравагантната си външност и почти нулева връзка с традициите на компанията. Шест години след дебюта си Focus вече има богата биография не само по световните пазари. Освен че промени представите за автомобилен дизайн, превърна се в "Кола на годината" в поне дузина страни и върна Ford сред лидерите в световния ралишампионат, моделът недвусмислено показа, че революционните промени понякога са по-ефикасни, отколкото еволюционните. Според статистиките Focus не само няма нищо общо като качество с предшественика си, а изглежда има пълно основание да оспорва лидерското място на “императора” Golf. За купувачите на употребявани автомобили това значи само едно - че могат да получат също толкова надеждно возило на по-ниска цена. За тяхна радост компактният Ford е запазил поне тази черта на марката и по силата на традициите се обезценява доста по-бързо от съперниците си.

През последните години бяха изписани хиляди страници за дизайнерското течение New Edge, чиито първи представители бяха именно Ka и Focus. Факт е, че повечето скептици се оказаха на грешна пътека, когато предсказваха бързо остаряване на екстравагантния стил. Днес Focus изглежда също така свежо и новаторски, както преди шест години. Най-хубавото в случая е, че под футуристичната външност се крие чудесна сглобка и изключителна антикорозионна защита. Дори проверка на кухините на

каросерията

на най-възрастните екземпляри с ендоскоп - педантизъм, на какъвто са способни само германци - не показва и най-микроскопични зачатъци на ръжда. Дебели предпазни слоеве покриват и последната сглобка по купето, което му гарантира повече от дълъг живот. Фурутистичното табло не се нрави на всеки, но се оказва изненадващо функционално При оглед на употребяват Focus ръжда може да се забележи само на места, където има механични наранявания от отвхърчали камъчета.

С изпращането на Escort в пенсия във Ford не просто подмениха най-масовия си модел. В Кьолн бяха наложени нови стандарти за качество, чието стриктно спазване си проличава от пръв поглед при Focus. За нито един друг модел на компанията не са чувани толкова хвалби, колкото по негов адрес. Времето все пак оставя своя белег, а и детските болести при всеки изглежда са неизбежни при всеки новак на автомобилния подиум. При компактния Ford те се изразяват в недотам съвършена сглобка на

салона

в колите от първите няколко месеца, когато производството все още се усвоява. При това става дума не за използването на некачествени материали, а за компоненти от интериора, които рано или късно започват да издават неприятни звуци - предимно в задната част на купето. Недостатъци на екстравагантния салон Focus-ите от 1999-а насетне трудно намират дори най-върлите критици.


След 70-80 000 км не е излишна проверка на амортисьорите на стенд Високите оценки, които компактният Ford получи в началото на кариерата си от почти всички специализирани издания, се потвърждават и от продължителните тестове на употребявани екземпляри в почти всички европейски страни. Заключенията са все в една тоналност - досега в Кьолн не са произвеждали толкова качествен продукт. За шест години

двигателите

монтирани на Focus са навъртели немалко километри във всякакви условия и дават пълно основание да се твърди, че във Ford наистина са надминали себе си. Гамата се състои от бензинови мотори с обем 1.4 (75 к.с.), 1.6 (100 к.с.), 1.8 (115 к.с.) и 2.0 (130 к.с.) литра, като последният съществува и във форсирани весрии със 173 и 215 коня за топмодификациите ST170 и RS. За любителите на дизела са предвидени два варианта на познатия от преди 1.8-литров агрегат с мощност 75 или 90 к.с. в зависимост от пълненето, а след снабдяването му с Common Rail през Януари 2001-ва - със 100 и 115 к.с.

Въпреки все още крехката по българските стандарти възраст на Focus, притеснения за качествата на силовата част са излишни. Ако се вярва на техническите служби, сериозни проблеми са изключени. Повечето критики към двигателите са свързани с просълзила гарнитура и "проблеми" от подобен мащаб. Изборът на модификация зависи изцяло от вкусовете на купувача.

Стандартните три години живот на ауспуха важат и при Focus. Ръждясват и крепежните елементи Най-препоръчван все пак е 1.6-литровият мотор, чиито 100 к.с. се справят еднакво добре и по тесните улици, и на магистралата. Базова версия със 75 к.с. се препоръчва предимно за градски условия. Всяка конска сила отгоре добавя адреналин - особено в двулитровите версии, но пък и се отразява на разхода на гориво. Common Rail-дизелът, естествено печели всички с култивирания си ход, запаса от мощност и слабия апетит, но за жалост TDCi-модификациите са все още прекалено скъпа придобивка заради възрастта си.

В началото на 2001 г. Ford променя геометрията на задния мост на Focus, с което отпада единственият по-сериозен недостатък на

окачването

Изразява се в силни звуци, част от които се предизвикват от гумите. Иначе ходовата част практически няма недостатъци - оценка, която дадоха повечето специалисти още през 1998-ма за шасито на Focus. От времената, когато возията на Escort беше оприличавана на каруца, не е останал и помен. Амортисьорите филтрират неравностите значително по-успешно, като запазват стегнатото германско пътно поведение. След 70-80 хил. км все пак не е излишна проверката им на стенд, тъй като ефективността им не намалява еднакво и обикновено единият работи по-добре от другия. В редки случаи по едрогабаритните компоненти на шасито се образува повърхностна ръжда. Характерът й е козметичен и няма особени причини за притеснение.

Почти никакви забележки няма и


електрическата система

на Focus. Единични са сигналите за неверни показания на бордовия компютър. Най-често става дума за грешни сигнали на елекрониката за повреди по антиблокиращата система. Засягат автомобили от първите няколко месеца от производството, след които проблемът изчезва.
Собственици и специалисти се обединяват около мнението, че Ford Focus е една от най-приятните изненади в автомобилния свят през последните 5-6 години. С този модел кьолнци успяха да се отърват от недотам прелестния имидж на Escort и макар да не детронираха Golf, направиха сериозна заявка за разместване на челните позиции в компактния клас.

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от kito » 25 окт 2009, 00:32

Колега мога да кажа само,че и аз съм за комби! Много хора се смеят на комбитата,ама това е защото не са им усетили предимствата.Имам такова,голяма работа. Нямам проблемите на малкия заден прозорец,качвам колкото мога отзад,двигателя е 1.6 16 клапана и гори нормално.
Щом искаш кола за туризъм,вземай комбито и да не ти пука. Лятото обиколих Родопите,бяхме 5 човека и багаж,еми никакви проблеми! По катеренията там ми даде 7л. разход,което за тези пътища и толкова хора си е супер. Моята е от Италия,карана е бая,ама от сервизите дето съм ходил за смяна на консумативи всички казаха,че е карана но и поддържана.
Успех,с колицата! :)

Потребителски аватар
bodurov
потребител
потребител
Мнения: 362
Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от bodurov » 26 окт 2009, 11:07

kito написа:Колега мога да кажа само,че и аз съм за комби! Много хора се смеят на комбитата,ама това е защото не са им усетили предимствата.Имам такова,голяма работа. Нямам проблемите на малкия заден прозорец,качвам колкото мога отзад,двигателя е 1.6 16 клапана и гори нормално.
Щом искаш кола за туризъм,вземай комбито и да не ти пука. Лятото обиколих Родопите,бяхме 5 човека и багаж,еми никакви проблеми! По катеренията там ми даде 7л. разход,което за тези пътища и толкова хора си е супер. Моята е от Италия,карана е бая,ама от сервизите дето съм ходил за смяна на консумативи всички казаха,че е карана но и поддържана.
Успех,с колицата! :)
И от мен едно + за комбито.Моя е същия и аз пообиколих из родопите и потвърждавам напълно мнението ти.
Изображение

an63
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 24 сеп 2009, 12:23
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от an63 » 27 окт 2009, 09:06

Здравейте колеги. Аз от скоро съм собственик на Фокус /от месец и половина/ и то комби,1.6 ,16v,100к.с. и мога да кажа,че е превъзходна кола.От мен едно голямо ЗА за Фокуса.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от HACKO » 27 окт 2009, 09:21

Излизате от темата, тя е да плюете а не да хвалете Фокуса- *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Три причини да не купя Ford Focus

Мнение от Conan_1 » 30 ное 2009, 23:33

еми да де пу пу да неса му уроки :D: вземай го колега уникална кола е за тези си пари!!!
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта