Страница 1 от 2

Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 09 авг 2009, 23:57
от djbastard
Колеги имам големи странни проблеми. Купих си едно Ford Scorpio II Turnier Kombi, 2000 16V 136 коня мотора със веригата, автоматик, американското скорпио. Беще изхвърлила мослото във водната система. Свалих главата шлайф беше крива, слагам я и почна да ми завира много бързо водата. Имам чуството ,че духа от някаде горещ въздух от някой цилиндър. Свалям я пукнатина между средния болт на главата и един от каналите за водата, заварка шлайф проверка, ще я слагам тия дни. Датчика на таблото за температурата на мотора, непоказваше повече от средата колкото и да е загряла, смених го но пак там показва. Перката на мотора отказва да включи след време сама включва, даже не бях я палил 1 ден и на другия ден както съм пред колата и си говоря с един приятел сама включи перките. Същото направи и със фаровете посреднощ сама включила фаровете и изхаби акомулатора. Проблем , също ми светна и лампата за ABS-са. Двигателя - Прекъсва после пък не прекъсва и бяга като луда. Немога да разбера какво става. ПОМАГАЙТЕ.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 12 авг 2009, 13:43
от urgan
Лелее човек като чета какво ти се случва заболя ме главата. Колата ти е за сервиз определено.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 12 авг 2009, 14:40
от nikolovvd
Свали, разглоби и огледай ел.таблото.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 12 авг 2009, 14:44
от bai_Petko
Отиди на диогностика - там тестват и датчика да перката на радиатора. Ще кажат и за мотора. Относно фаровете - виж си ключа за фаровете, не може сама да ги пали :)

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 12 авг 2009, 20:03
от djbastard
Значи, до сега се боря със тия неща. Ключа за фаровете е перфектен. Изолирах всички кабели на който им бяха почнали да опадват изолацийте първо един по един и после във сноп както трябва да бъде. Задната чистачка неможах да я раздвижа и накрая и ударих наколко чука за да си гледа работата. Перките направих една допълнителна моя инсталация със ключ вътре във купето и две двойни релета та като изключа ръчното пускане от ключа да прехвърля перките към оригиналната им инсталация. Таблото го изкарах проверих всичко, добре си е. Смених всички габаритни крушчици по таблото и арматурата, изгорелите разбирасе. Само се чудя защо преди да сваля главата за шлайф, когато карам изведнъж ми спира километража и после по някой път и обортомера. После сами тръгват. А това за прекъсването на мотора четох във един друг пост че един сменил бубините и се оправила. А тази кола идва от Германия и момчето там сменил едната бубина за да я запали. За АБС накой ако има идеи, казаха ми да проверя датчците във колелата.
а датчика за перката е на главата не на радиатора.
КАЗВАЙТЕ ИДЕИ КОЛЕГИ.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 13 авг 2009, 09:08
от nikolovvd
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=30389" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 14 авг 2009, 15:13
от djbastard
При мен лампата за ABS са си свети постоянно. Дано да е било от някои кабел сега ги изолирах всички както трябва но ще видим като успея да зглобя двигателя и да я запаля.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 14 авг 2009, 16:44
от nikolovvd
Виж датчиците на ABS-а дали ги има и кабелите дали са цели. Премери съпротивлението им да е около 1000 ома.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 10 окт 2009, 03:46
от djbastard
Някой може ли да ми каже как да обезвъздуша водната система. Утре почвам да затварям мотора. Дано да имам късмет този път. Също ме интересува къде във Варна мога да го закарам да го закача на компютър да му прегледам грешките и евентуално да ги оправя. За този модел се зблъсках с такива неща, че и части едвам се намират по магазините и все нещо не е наред, набутват си фълшивите части постоянно.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 11 окт 2009, 22:42
от djbastard
Пфууу, още несъм го зглобил. Но утре на обяд вече го почвам.
Но обурудвах главата.
Някой има ли на понятие, за разпределителните валове кой е ляв и кой десен.
Че им забравих разположението. На черупките пише L and R ама валовете немога да ги различа, а нямат и надпис по тях , а и кой къде стой.
Местата им погледнато откъде.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 22 окт 2009, 19:11
от mladen1984
Колега,оправи ли проблема с АБС ,и как е??? Че при мен лампата (на АБС) светва като вдигна над 20км/ч.А като запаля не свети!

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 24 окт 2009, 00:22
от stefan_kpv
Така имам Форд Скорпио 1995 2000 16.v работи 5 минути перфектно реже се на място работи на обороти и на 5-тата минута изгасва и после няма палене, занесох го на майстор каза ми че го пробвал няма проблеми работел около 20-30 минути и го е изгасил. Когато тругнах да си го прибирам на 10-тата минута изгасна. НЕМОГА ДА РАЗ?БЕРА КАКВО МУ ИМА това беше 4-я майстор който го гледа, искам съвет: КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ???????????

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 25 окт 2009, 20:11
от djbastard
Най на края го зглобих и сега пък неще да пали, опита се на два пъти докато върта на ктартер да препатка и толкова.
Някой знаели разположението на маркучите на горивото единия е със червена чашка накрайника де е другия е бял. кой от коя страна влиза на инжекцията, от едната страна на инжекцията има клапанче а от другата няма.
Остана ми и една букса свободна с два пина на схемата я дават да се слага на жилото на гаста на инжекцията speedo meter ама аз я нямам мяй и даже не си спомням беше ли включена буксата или не.
Ето една диаграма за ориентация на 1 съм вкарал червения а на 2 белия.
незнам обаче кой идва от помпата и кой е за излишното червения или белия също и на входовете на инжекцията.
Изображение

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 25 окт 2009, 20:14
от djbastard
stefan_kpv написа:Така имам Форд Скорпио 1995 2000 16.v работи 5 минути перфектно реже се на място работи на обороти и на 5-тата минута изгасва и после няма палене, занесох го на майстор каза ми че го пробвал няма проблеми работел около 20-30 минути и го е изгасил. Когато тругнах да си го прибирам на 10-тата минута изгасна. НЕМОГА ДА РАЗ?БЕРА КАКВО МУ ИМА това беше 4-я майстор който го гледа, искам съвет: КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ???????????
Колега даи снимка да ти видя форда. и пиши ако намериш проблема. Аз имах подобен проблем.
Паля върви всичко но после като откачи неще изобщо до пали. на другия ден докато чукна веднага пали странна работа.

Забравих да ти напиша че някъде четох че един се сбласкал с подобни проблеми трудно пали прекъсва и т.н. сменил бубините и се оправила.
Аз пък сега три дена немога да запаля мойта. Побарках се и нестава.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 27 окт 2009, 18:49
от djbastard
Установих че свещите не дават искра, не им идва ток от инсталацията.
Някой знаели от каде да трагна да проверявам.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 29 окт 2009, 00:53
от djbastard
Най накрая запали.
Забравил съм да включа буксата за датчика но хол и затова не палеше.
Включих я и запали веднага на момента. Поразтърках го до центара на варна и обратно върви като звяр.
Сега остана да си купя маслен филтър за скоростната кутия автомата де и да го сменя и него.
Проверих 1 от датчиците на АБС са на предно дясно колело датчика дава към 1,097 ома.
Ше проверя и другите тия дни да видим ше се оправили проблема с АБС са.
Километража пак ми откача отвреме навреме и незнам откъде е тоя проблем.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 29 окт 2009, 18:45
от mladen1984
Трябва да мериш колелата и като ги въртиш(с постоянна скорост) и мериш напрежение.Като измериш покажи данните и да ги сравним!
Моите са : при постоянно въртене на ръка- предно ляво 0.23-0.24 V,предно дясно 0.24-0.30V
При скорост 20 км/ч - задноляво 0.15-0.16V заднодясно 0.78-0.80V .Последното много се отклонява и ме съмнява!!!

съпротивление -предо ляво -1.101,предно дясно- 1.079, задно ляво- 1.073, задно дясно - 1.078 в килоомове

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 29 окт 2009, 19:18
от bateto_toshko
djbastard написа:Най накрая запали.

Километража пак ми откача отвреме навреме и незнам откъде е тоя проблем.
почисти хубаво клемите на акумулатора , понякога го прави от лоша маса

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 31 окт 2009, 03:54
от djbastard
Не е от акумолатора.
Той е със тия клеми дето се стягат с болт и гайка. Невъзможно е така съм ги стегнал пак и са чисти.
Искам да отбележа че съм що годе техник и имам познания и то доста.
Тук ми мирише на диагностика с компютър и изчистване на грещки.
Другото което може да е някой куплунг, да прекъсва но невиждам такъв, разглабях цялото табло всичките си стоят новички и чисти, вадих ги изключвах тоест да видя клемите им как са добреса.
За това че да движиш колелото и да мериш напрежението на датчика няма смисъл, там са мили волтове който компютъра си подава и слуша разликите после, тоест сравнява си движението на 4 рите колела от се нарича и АБС да спре блокирането на колелата. Тоест обарках мили волтове но защото това е честота която той слуша и си измерва и преценява да задеиства ли или не. Щом датчика си показва омовете е добре, друг е въпроса да нее прекъснат някои кабел от датчика до компютъра но това рядко се случва.
АБС са трябва да светва тогава когато вдигне над 20 км, значи че е приключил теста и е засякъл някое неработещо колело тоест в случая датчик.
Тук проблема ми се струва че е от буксите, и аз ще ги почистя тиа дни всичките.
Ако някой знае къде във Варна имат нужния софтуер за този Форд да каже моля, че да отида като имо време.

Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ

Публикувано: 31 окт 2009, 12:03
от nikolovvd
Какъв точно е проблема с километража?
Проблемите с ABS-а могат да дойдат от много места. На място може всичко да добре, но като потеглиш да даде грешка. Някъде във форума съм описал как се диагностицира повреден датчик.
Много важно е датчиците да са добре напъхани в гнездата. Често при вадене не се вкарват добре, понеже има гумено оплътнение, което се противопоставя на приложената сила с цел по добро уплътняване за изолация от външните влияния.
И най-малката въздушна междина води до намаляване на амплитудата на сигнала.