eskort 1.6 16v
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 04 апр 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16v
- Местоположение: София-Монтана
- Status: Извън линия
eskort 1.6 16v
какво може да ми кажете за ЕSKORT 1.6 16v'94година нещто за двигател,ходова част ще сам ви много благодарен за помоща.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Преки впечатления нямам - само косвени (баща ми кара един такъв). Та колата се кара всеки ден по 50-70 км Софийско градско. Човека я кара като на рали (имам чевството, че с годинките все по-диво почва да кара). Кара я от 2 години и нещо и досега е сменил съединител ремъци и задни лагери (лагерите бяха тръгнали още като я взе, а ги смени преди половин година) и другото което е сменял е скоростната кутия и то я смени от идиотия, защото казва ми трудно влизат скоростите, нещо хърка и като му казвам иди да я погледнат, да долеят масло и въобще ако трябва ад я отворят, той НЕ така ще карам! и верно кара я бая време около година и тя се скапа съвсем та я хвърли.
Малко дълго и недотам разбираемо го написах, но общото ми впечатление от тие ескорти е че са дурако устойчиви и доста носят на "бой"
Малко дълго и недотам разбираемо го написах, но общото ми впечатление от тие ескорти е че са дурако устойчиви и доста носят на "бой"
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако още го оглеждаш-
огледай му лагерите на колелетата.
покарай го малко и го пусни по инерция и се ослушвай за виене откъм задния мост или откъм скоростната кутия.
Докато го караш му пусни всички ел. консуматори и провери дали самите те работят нормално и дали сигнализациите по таблото също работят.
И като го вземеш първото което те съветвам да направиш е смяна на маслото и на всички ремъци и ролки БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КОГА СА СМЕНЯНИ (един колега си взе нубира на 40 хил. км след смяна на ангренаж и каза че до лятото няма да го пипа щото гаранцията му е 60 хил. и на втория резервоар го скъса, защото му запекла едната ролка - тъпаците не сменили ролката, а само ремъка).
За сега това се сещам, ако се сетя ощ нещо ще пиша. А мненията та колегите които карат такива автомобили са по-ценни от моето - те имат личен опит
огледай му лагерите на колелетата.
покарай го малко и го пусни по инерция и се ослушвай за виене откъм задния мост или откъм скоростната кутия.
Докато го караш му пусни всички ел. консуматори и провери дали самите те работят нормално и дали сигнализациите по таблото също работят.
И като го вземеш първото което те съветвам да направиш е смяна на маслото и на всички ремъци и ролки БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КОГА СА СМЕНЯНИ (един колега си взе нубира на 40 хил. км след смяна на ангренаж и каза че до лятото няма да го пипа щото гаранцията му е 60 хил. и на втория резервоар го скъса, защото му запекла едната ролка - тъпаците не сменили ролката, а само ремъка).
За сега това се сещам, ако се сетя ощ нещо ще пиша. А мненията та колегите които карат такива автомобили са по-ценни от моето - те имат личен опит
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Понеже вече си написал и тук темата, другата ще ти я изтрия за да няма дублиране (иначе щях да я премстя). Колкото до въпроса... Аз карам ескорт 1.6 16 клапана, но от 1993, предполагам говориш за същия модел МК6 (този с овалната решетка). Доста съм доволен от колата, чак очудващо Двигателчето е напълно достатъчно за градска кола, слага се дори на мондео и то комби. До сега не съм имал проблем със самия двигател. Ако го настъпваш повече е възможно скоростната да отиде, но двигателя трудно. Ходовата част... не вози много меко, но вози по-добре от конкурентите си в класа (виззирам кадетори и голфове). По ходовата съм сменял само тампони и един шарнир, но това е заради пътищата ни Ако се колебаеш дали да купиш такъв ескорт, все пак бих ти препоръчал 1.8 литров двигател, разходът е идентичен и е по-мощен с 15 коня. Карал съм и ТД и те са хубави, само колата трябва да е пазена
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
mirobb написа:много благодаря за компетентните отговори,Имам още един въпрос проблемни ли са много тези Escorti ако са със спортно окачване
Той (Ескорта) заводски си е малко твърд, а е и достатъчно нисък, че да ми създава от време на време проблем при офф роуд,....в смисъл, че фиестата заради късата си база и малко по-голямата си височина (просвета) ме засрамва, а пък аз все гледам да не ожуля корема
Без да съм я пипал на 180 залепва за пътя, стига да нямаш разбити носачи или нещо друго по окачването...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта