Въпроси за Форд Ескорт 1,8 ТД 97г.

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Ford Escort 1,8 TD
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
Status: Извън линия

Въпроси за Форд Ескорт 1,8 ТД 97г.

Мнение от Ford Escort 1,8 TD » 28 апр 2010, 21:39

Като сваля "питата" за въздуха на турбото се вижда че е омаслено вътре.Дали е заминало турбото че в момента е неработещо и незнам дали да го поправям(не работи защото маркуча на клапана който е на ГНП е затапен и се чудя дали да се захващам с ремонта му)? :?: :arrow: :idea:
Климатика за колко време трябва да започне да духа топло? :oops:
Благодаря Ви предварително. :)

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпроси за Форд Ескорт 1,8 ТД 97г.

Мнение от DigiPro » 29 апр 2010, 09:55

Ford Escort 1,8 TD написа:Климатика за колко време трябва да започне да духа топло? :oops:
Климатика в колата не топли а само изстудява. Топлото идва от радиаторчето на парното в купето, което се загрява от охладителната течност на двигателя.

Ford Escort 1,8 TD
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
Status: Извън линия

Re: Въпроси за Форд Ескорт 1,8 ТД 97г.

Мнение от Ford Escort 1,8 TD » 02 май 2010, 12:45

DigiPro написа:
Ford Escort 1,8 TD написа:Климатика за колко време трябва да започне да духа топло? :oops:
Климатика в колата не топли а само изстудява. Топлото идва от радиаторчето на парното в купето, което се загрява от охладителната течност на двигателя.
О!!!!!!Значи е направен само да охлажда.Благодаря за инфото.
А някой да се е занимавал с турбото че се получи нещо странно.Забравил сам едната скоба хлабава и от там излезе много масло.Предполагам ще трябва да карам без турбо.(проверявах дали е запушен ЕГР клапана и сам забравил да донатегна лявата скоба която е с ключ 10)

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпроси за Форд Ескорт 1,8 ТД 97г.

Мнение от Ianaki » 16 май 2010, 20:18

Ама как само обясняваш нещата.Първо на първо, аз лично не съм виждал кола минала 100 000км. турбото й да не пуска масло.Това е абсолютно нормално.Ако искаме да бъдем точни най-бързо развалящия се компонент по двигателя, при нормална експлоатация е турбото.Проблем ще имаш с него, ако колата вече не върви или ако харчи много масло.Друг въпрос е, че е ако е заминало няма да стане с ремонт. Един приятел мъчи неговото с 3 ремонтни комплекта 2 от които от Е-бей и пак нищо не стана.Не е лошо да вземеш и да свалиш всички тръби от въздушния филтър до клапаните и да ги почистиш основно.Маслото най-лесно се маха с бензин!

Ford Escort 1,8 TD
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
Status: Извън линия

Re: Въпроси за Форд Ескорт 1,8 ТД 97г.

Мнение от Ford Escort 1,8 TD » 26 юни 2010, 16:28

OK.
:)
Ако някой е сменял турбо или има представа колко струва нека да пише (1,8 TD 97г.GHIA на дв. пише ENDURA). :?: :!: :!: :!:

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта